معرفی برترین محصولات ، خدمات ، سایتها و مقالات مفید
معرفی برترین محصولات ، خدمات ، سایتها و مقالات مفید

قوانین اصلاح قانون bimeh اجباری مسؤولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث
ماده1ـ کلیه دارندگان وسایل سواری موتوری زمینی و ریلی اعم از این که اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند مکلفند وسائل نقلیه مذکور را در قبال خسارت هابدنی و مالی که در اثر حـوادث وسایل سواری مزبور و یا یـدک و تریلر مـتصل به آنها و یا مـحمولات آنها به اشخاص ثالث وارد می‌شود حداقل به مقدار مندرج در ماده (4) این قانون نزد یکی از شـرکتهای بیمه که مجـوز فعالیت در این رشته را از bimeh مرکزی ایران داشته باشد، bimeh نمایند.
تبصره1ـ دارنده از نظر این مقررات اعم از مالک و یا متصرف وسیله نقلیه است و هرکدام که بیمه نامه موضوع این ماده را تحصیل نماید تکلیف از دیگری ساقط می‌شود. bime online
تبصره شماره2ـ مسؤولیت دارنده وسیله نقلیه مانع از مسؤولیت شخصی که حادثه منسوب به فعل یا ترک فعل او است نمی‌باشد. در هر حال خسارتهاوارده از محل bimeh‌نامه وسیله نقلیه مسبب حادثه پرداخت می‌گردد.
تبصره شماره3ـ منظور از خسارتبدنی، هر نوع دیه یا ارش ناشی از صدمه، شکستگی، نقص عضو، ازکارافتادگی (جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم) یا دیه فوت شخص ثالث به سبب حوادث مشمول bimeh موضوع این قانون است. هزینه معالجه نیز چنانچه مشمول قوانین دیگری نباشد، جزء تعهدات بیمه موضوع این مقررات خواهدبود.
تبصره شماره4ـ منظور از خسارتمالی، زیانهایی می‌باشد که به سبب حوادث مشمول بیمه موضوع این قوانین به اموال شخص ثالث وارد شود.
تبصره شماره5 ـ منظور از حوادث مذکور در این مقررات، هرگونه سانحه‌ای از قبیل تصادم، تصادف، سقوط، واژگونی، آتش‌سوزی و یا انفجار وسایل سواری موضوع این ماده و نیز خسارتی است که از محمولات وسایل مزبور به اشخاص ثالث وارد شود.
تبصره شماره6 ـ منظور از شخص ثالث، هر شخصی است که به سبب حوادث وسایل سواری موضوع این قانون دچار زیانهای بدنی و یا مالی شود به استثناء راننده مسبب حادثه.
ماده2ـ شرکتهای bimeh مکلفند طبق مقررات این مقررات آئین‌نامه‌های مربوط به آن، با دارندگان وسایل نقلیه موضوع ماده (1) این قانون قرارداد bimeh منعقد نمایند.
ماده3ـ از تاریخ انتقال وسیله نقلیه کلیه تعهدات ناشی از قرارداد bimeh موضوع این مقررات به منتقل‌الیه وسیله نقلیه منتقل می‌شود و انتقال گیرنده تا پایان مدت قرارداد bimeh، bimeh‌گذار محسوب خواهدشد.
ماده4ـ حداقل مبلغ بیمه موضوع این قانون در بخش خسارت‌بدنی معادل حداقل ریالی دیه یک مرد مسلمان در ماههای حرام و در بخش خسارتمالی معادل حداقل دو و نیم درصد (5/2%) تعهدات بدنی خواهدبود. بیمه‌گذار می‌تواند برای جبران خسارتهای بدنی و مالی بیش از حداقل مزبور، bimeh اختیاری تحصیل نماید.
تبصره شماره1ـ در صورتی که در یک حادثه، مسؤول آن به پرداخت بیش از یک دیه به هر یک از زیان‌دیدگان محکوم شود، بیمه‌گر موظف به پرداخت تمامی دیه‌های متعلقه خواهدبود.
تبصره شماره2ـ bimeh‌گر موظف است در ایفاء تعهدات مندرج در این مقررات خسارتوارده به زیان‌دیدگان را بدون لحاظ جنسیت و مذهب تا سقف تعهدات bimeh‌نامه پرداخت نماید. مبلغ مازاد بر دیه تعیین‌شده از سوی محاکم قضائی، به‌عنوان bimeh حوادث محسوب می‌گردد.
ماده5 ـ bimeh‌گر ملزم به جبران خسارتهای وارد شده به اشخاص ثالث تا حد مذکور در bimeh‌نامه خواهدبود. در حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت که به استناد گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه‌‌ساز باشد بیمه‌گر موظف است خسارتزیان‌دیده را بدون هیچ شرطی پرداخت نماید و پس از آن می‌تواند جهت بازیافت یک درصد (1%) از خسارتهای بدنی و دو درصد (2%) از خسارتهای مالی پرداخت شده به مسبب حادثه مراجعه نماید. در صورتی که به موجب گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه‌ساز باشد گواهینامه راننده مسبب حادثه از یک تا سه ماه توقیف می‌شود و رانندگی در این مدت ممنوع و در حکم رانندگی بدون گواهینامه است.
تبصره ـ مصادیق و عناوین تخلفات رانندگی حادثه‌ساز به پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیأت وزیران مشخص می‌شود.
ماده6 ـ در صورت اثبات عمد راننده در ایجاد حادثه توسط مراجع قضائی و یا رانندگی در حالت مستی یا استعمال مواد مخدر یا روانگردان مؤثر در وقوع حادثه، یا در صورتی که راننده مسبب فاقد گواهینامه رانندگی باشد یا گواهینامه او متناسب با نوع وسیله نقلیه نباشد شرکت بیمه موظف است بدون اخذ تضمین، خسارت هازیان‌دیده را پرداخت نموده و پس از آن می‌تواند به قائم‌مقامی زیان‌دیده از طریق مراجع مقرراتی برای استرداد تمام یا بخشی از وجوه پرداخت شده به شخصی که موجب خسارت هاشده است مراجعه نماید.
ماده7ـ موارد زیر از شمول bimeh موضوع این قوانین خارج است:
1ـ خسارتهاوارده به وسیله نقلیه مسبب حادثه.
2ـ خسارتهاوارده به محمولات وسیله نقلیه مسبب حادثه.
3ـ خسارت هامستقیم و یا غیرمستقیم ناشی از تشعشعات اتمی و رادیواکتیو.
4ـ خسارتهاناشی از محکومیت جزائی و یا پرداخت جرائم.
ماده8 ـ تعرفه حق bimeh و نحوه تقسیط و تخفیف در حق بیمة بیمه موضوع این قوانین با رعایت نوع و خصوصیات وسیله نقلیه و فهرست تخلفات حادثه‌ساز و ضریب خسارتاین رشته توسط بیمه مرکزی ایران تهیه و پس از تأیید شورای عالی بیمه به تصویب هیأت وزیران خواهدرسید.
ماده9ـ پوشش‌های bimeh موضوع این مقررات محدود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران می‌باشد مگر آن‌که در bimeh‌نامه به نحو دیگری توافق شده باشد.
ماده10ـ به منظور حمایت از زیان‌دیده‌گان حوادث رانندگی، خسارتهای بدنی وارد به اشخاص ثالث که به علت فقدان یا انقضاء بیمه‌نامه، بطلان قرارداد بیمه، تعلیق تأمین بیمه‌گر، فرار کردن و یا شناخته نشدن مسؤول حادثه و یا ورشکستگی bimeh‌گر قابل پرداخت نباشد یا به طورکلی خسارتهای بدنی خارج از شرایط bimeh‌نامه (به استثناء موارد مصرح در ماده (7)) توسط صندوق مستقلی به نام صندوق تأمین خسارتهای بدنی پرداخت خواهد شد.
مدیر صندوق به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی ایران و تصویب مجمع عمومی و با حکم رئیس مجمع عمومی منصوب می‌گردد. مجمع عمومی صندوق با عضویت وزراء امور اقتصادی و دارایی، بازرگانی، کار و امور اجتماعی و دادگستری و رئیس کل بیمه مرکزی ایران حداقل یک بار در سال تشکیل می‌شود. بودجه، ترازنامه و خط مشی صندوق به تصویب مجمع خواهد رسید. متن کامل ترازنامه صندوق از طریق روزنامه رسمی و یکی از جراید کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.
تبصره1ـ میزان تعهدات صندوق برای جبران خسارتهای بدنی معادل مبلغ مقرر در ماده (4) این قوانین و تبصره شماره ذیل آن خواهد بود.
تبصره شماره2ـ مرکز صندوق تهران است و در صورت لزوم می‌تواند با تصویب مجمع عمومی صندوق در مراکز استانها شعبه ایجاد یا نمایندگی اعطاء نماید.
تبصره شماره3ـ هزینه‌هایی که بیمه مرکزی ایران برای اداره صندوق متحمل می‌گردد حداکثر تا سه درصد (3%) از درآمدهای سالانه صندوق از محل منابع درآمد آن پرداخت خواهد شد.
ماده11ـ منابع مالی صندوق تأمین خسارتهای بدنی به شرح زیر است:
الف ـ پنج درصد (5%) از حق بیمه بیمه اجباری موضوع این قوانین.
ب ـ مبلغی معادل حداکثر یک سال حق بیمه bimeh اجباری که از دارندگان وسایل سواری‌ای که از انجام bimeh موضوع این قانون خودداری نمایند وصول خواهد شد. نحوه وصول و تقسیط مبلغ مذکور و سایر ضوابط لازم این بند به پیشنهاد bimeh مرکزی ایران به تصویب مجمع عمومی صندوق خواهد رسید.
ج ـ مبالغی که صندوق پس از جبران خسارت هازیان‌دیدگان بتواند از مسؤولان حادثه وصول نماید.
د ـ درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری وجوه صندوق.
هـ ـ بیست درصد (20%) از جرائم وصولی راهنمایی و رانندگی در کل کشور.
و ـ بیست درصد (20%) از کل هزینه‌های دادرسی و جزای نقدی وصولی توسط قوه قضائیه.
ز ـ جرائم موضوع ماده (28) این مقررات.
ح ـ کمکهای اعطائی از سوی اشخاص مختلف.
تبصره1ـ در صورت کمبود منابع مالی صندوق، دولت موظف است در بودجه سنواتی سال بعد کسری منابع صندوق را تأمین نماید.
تبصره2ـ درآمدهای صندوق از مالیات و هرگونه عوارض معاف می‌باشد.
تبصره شماره3ـ صندوق از پرداخت هزینه‌های دادرسی و اوراق و حق‌الاجراء معاف می‌باشد.
تبصره4ـ اسناد مربوط به مطالبات و پرداختهای خسارتهاصندوق تأمین خسارتهای بدنی در حکم اسناد لازم‌الاجراء است.
تبصره شماره5 ـ عدم پرداخت حقوق قوانینی صندوق تأمین خسارتهای بدنی از سوی شرکتهای بیمه در حکم دخل و تصرف غیرمقرراتی در وجوه عمومی می‌باشد.
تبصره 6 ـ مصرف درآمدهای صندوق در مواردی به جز موارد مصرح در این قوانین ممنوع بوده و در حکم تصرف غیرمقرراتی در وجوه عمومی می‌باشد.
تبصره7ـ به منظور ترویج فرهنگ بیمه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آن دسته از دارندگان وسایل نقلیه مشمول بیمه اجباری موضوع این مقررات که ظرف مدت چهار ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون نسبت به خرید بیمه‌نامه اقدام نمایند از پرداخت جریمه موضوع بند « ب» این ماده معاف خواهند بود.
ماده12ـ صندوق مجاز است موجودی‌های نقدی مازاد خود را نزد بانکها سپرده‌گذاری و یا اوراق مشارکت خریداری نماید مشروط بر آن‌که سرمایه‌گذاری‌های مذکور به نحوی برنامه‌ریزی و انجام شود که همواره امکان پرداخت خسارت هاکامل به زیان‌دیدگان مشمول تعهدات صندوق وجود داشته باشد.
ماده13ـ چگونگی اداره صندوق به پیشنهاد bimeh مرکزی ایران و با تأیید وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
ماده14ـ اشخاص ثالث زیان‌دیده حق دارند با ارائه مدارک لازم برای دریافت خسارتبه طور مستقیم حسب مورد به شرکت bimeh مربوط و یا صندوق تأمین خسارتهای بدنی مراجعه نمایند. دستورالعمل اجرائی این ماده توسط بیمه مرکزی ایران تهیه و به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید. http://www.bimeonline.com/bimeh-shakhse-sales
ماده15ـ bimeh‌گر موظف است حداکثر پانزده روز پس از دریافت مدارک لازم، خسارتهامتعلقه را پرداخت نماید.
ماده16ـ در حوادث رانندگی منجر به صدمات بدنی غیر از فوت، بیمه‌گر وسیله نقلیه مسبب حادثه و یا صندوق تأمین خسارتهای بدنی حسب مورد موظفند پس از دریافت گزارش کارشناس راهنمایی و رانندگی و یا پلیس راه و در صورت لزوم گزارش سایر مقامات انتظامی و پزشکی قوانینی بلافاصله حداقل پنجاه درصد (50%) از دیه تقریبی را به اشخاص ثالث زیان‌دیده پرداخت‌نموده و باقی‌مانده آن را پس از معین شدن میزان قطعی دیه بپردازند.
تبصره ـ در حوادث رانندگی منجر به فوت، شرکت‌های bimeh می‌توانند در صورت توافق با راننده مسبب حادثه و ورثه متوفی، بدون نیاز به رأی مراجع قضائی، دیه و دیگر خسارت‌های بدنی وارده را پرداخت نمایند.
ماده17ـ در حوادث رانندگی منجر به خسارتمالی، پرداخت خسارتبه صورت نقدی و با توافق زیان‌دیده و شرکت bimeh مربوط صورت می‌گیرد. در صورت عدم توافق طرفین در خصوص میزان خسارتقابل پرداخت، شرکت bimeh موظف است وسیله نقلیه خسارت‌دیده را در تعمیرگاه مجاز و یا تعمیرگاهی که مورد قبول زیان‌دیده باشد تعمیر نموده و هزینه‌های تعمیر را تا سقف تعهدات مالی مندرج در bimeh‌نامه مذکور پرداخت نماید.
تبصره شماره ـ در صورتی که اختلاف از طرق مذکور حل و فصل نشود موضوع بدون رعایت تشریفات آئین دادرسی در کمیسیون حل اختلاف تخصصی مرکب از یک نفر قاضی با معرفی رئیس دادگستری محل یک نفر کارشناس bimeh با معرفی اتحادیه (سندیکای) bimeh‌گران ایران و تأیید بیمه مرکزی ایران و یک نفر کارشناس رسیدگی به تصادفات با معرفی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و رأی این کمیسیون قطعی و ..
read more




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب: قانون بیمه شخص ثالث,
ارسال توسط amir ali

پذيرش نمايندگان بيمه

پروانه نمايندگي بيمه بر اساس آئين نامه شماره 57 مصوب شوراي عالي bimeh صادر مي شود و ضروري است متقاضي اخذ پروانه نمايندگي bimeh قبل از هر اقدامي آئين نامه مذكور را مطالعه نمايد. متن این آیین نامه در ادامه آمده است.
more info
مراحل لازم براي اخذ پروانه نمايندگي bimeh

1) مراجعه به مديريت امور نمايندگان شركتهاي bimeh و اخذ پذيرش از شركت مورد نظر.

2) شركت در دوره هاي آموزشي تئوري و عملي مربوط كه توسط شركتهاي بيمه برگزار مي شود.

3) معرفي دفتر كار و سپردن تعهد و تضمين مربوط و ساير اقدامات لازم براي شروع فعاليت

تاسيس شركت خدمات بيمه اي

متقاضيان تأسيس شركت خدمات بيمه اي (شركت نمايندگي bimeh) بايد پس از مراجعه به شركت bimeh ذيربط و اخذ پذيرش تأسيس شركت، اقدام به تكميل مدارك، صورتجلسات و اساسنامه شركت نمايند.

آيين نامه شماره 57

شوراي‌عالي bimeh در اجراي بند 5 ماده 17 قانون تأسيس bimeh مركزي و bimeh‌گري، آيين‌نامة تنظيم امور نمايندگي بيمه را با هدف تعميم و توسعه بيمه و با توجه به اصول زير در جلسه مورخ 17/7/1387 تصويب كرد:


• حفظ حقوق bimeh‌گذاران، شركت‌هاي بيمه و نمايندگان آنها با تأكيد بر ارائه بهترين كيفيت خدمات و تكريم مشتريان؛
• واگذاري امور مربوط به نمايندگي هر شركت بيمه به خود آن شركت و صرفاً تعيين حداقل‌هاي مورد نياز براي تنظيم بازار بيمه و حفظ حقوق طرفين؛
• تسهيل و شفاف‌سازي جريان كار فعاليت‌هاي بازاريابي، فروش و امور نمايندگي جهت ايجاد رقابت براي افزايش كارآمدي با مسئوليت شركت‌هاي bimeh.
لذا اين دستور العمل مشتمل بر 4 قسمت و 30 ماده و 20 تبصره از تاريخ ابلاغ جايگزين دستور العمل نمايندگي بيمه (شماره 28) و مكمل‌هاي آن شده و كليه دستورالعمل‌هاي مغاير با آن ملغي مي‌شود.

فصل اول : تعريف و شرايط اعطاي پروانه نمايندگي بيمه

ماده1. نماينده bimeh كه در اين دستور العمل اختصاراً « نماينده» ناميده ميشود، شخص حقيقي يا حقوقي است كه با رعايت قوانين و مقررات مربوط، از جمله قانون تأسيس bimeh مركزي ايران و bimeh گري، مفاد اين آيين نامه و ساير مصوبات شوراي عالي بيمه، مجاز به عرضه خدمات bimeh اي به نمايندگي از طرف يك شركت bimeh طرف قرارداد مي‌باشد.
تبصره: مقررات اين آيين نامه شامل نمايندگاني است كه در داخل كشور خدمات bimeh اي عرضه مي نمايند. اعطاي نمايندگي بيمه در خارج از كشور مستلزم اخذ موافقت قبلي بيمه مركزي ايران است.

ماده2. شركت bimeh موظف است در اعطاي پروانه نمايندگي بيمه در كليه رشته‌ها يا رشته هاي بيمه اي معين، طبق مفاد اين دستور العمل عمل نمايد. مدت نمايندگي بيمه‌ نامحدود است اما پروانه و قرارداد نمايندگي bimeh هر سه سال يك بار و به شرط رعايت مفاد اين آيين‌نامه و گذراندن دوره هاي آموزشي لازم توسط ریسلر، تجديد خواهد شد.

تبصره: شركت بيمه مي تواند بخشي از اختيارات و وظايف خود در صدور bimeh نامه و در صورت لزوم، در پرداخت خسارت را در رشته‌هاي مختلف bimeh به ریسلر تفويض نمايد.

ماده3. شركت بيمه موظف است شرايط اعطاي نمايندگي bimeh را از طرق مقتضي، به ويژه درج در پايگاه اينترنتي خود به اطلاع عموم برساند.

ماده4. شخص حقيقي متقاضي اخذ پروانة نمايندگي bimeh بايد واجد شرايط زير باشد:
الف) تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران؛
ب) اعتقاد به اسلام يا يكي ديگر از اديان رسمي كشور؛
ج) عدم اعتياد به مواد مخدر؛
د) نداشتن سـوء پيشينه كيفري و همچنين نداشتن سابقه محكوميت به جرايم نام برده شده در ماده 64 قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه گري؛
هـ) داشتن گواهي پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دايم؛
و) داشتن حداقل مدرك كارشناسي در رشته بيمه (و يا ساير رشته‌ها با گرايش bimeh) با شش ماه سابقه كار bimeh اي فني و تخصصي، يا مدرك كارشناسي در رشته غير بيمه و يك سال سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي و يا مدرك ديپلم با دو سال سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي.

تبصره1 : متقاضيان فاقد سابقه كار مندرج در بند «و»، به غير از دارندگان مدرك كارشناسي در رشته bimeh (و ساير رشته‌ها با گرايش bimeh)، بايد دوره آموزشي شامل اصول بيمه، آشنايي با رشته‌هاي بيمه، بازاريابي bimeh، ‌قوانين و مقررات بيمه و رايانه (شامل آموزش مهارت هايWord ، Excel و Internet) را در مجموع، به ميزان حداقل 80 ساعت در مركز آموزشي شركت بيمه، يا مركز آموزش فني و حرفه اي وزارت كار و امور اجتماعي و يا ساير مراكز آموزشي مورد تأييد bimeh مركزي ايران گذرانده و گواهي‌نامه قبولي را ارائه نمايند. علاوه بر اين متقاضيان مذكور بايد دوره كارآموزي را در شركت bimeh مربوط طي نمايند.
متقاضيان فاقد سابقه كار داراي مدرك كارشناسي در رشته bimeh (و ساير رشته‌ها با گرايش bimeh)، فقط دوره كارآموزي را در شركت bimeh طي خواهند كرد.

تبصره 2: شركت bimeh مي تواند براي پذيرش ریسلر، هرنوع شرايط رقابتي براي انتخاب نمايندگان برتر، از جمله برگزاري آزمون را تعيين و اعمال نمايد.
نمایندگی بیمه

ماده 5. مسئوليت احراز صحت شرايط لازم در مورد هر يك از متقاضيان اخذ پروانه نمايندگي bimeh بر عهده شركت بيمة مربوط مي‌باشد.

ماده 6. شركت bimeh براي اعطاي پروانه نمايندگي حقوقي بايد موارد زير را بررسي و رعايت نمايد:
1. تشكيل نمايندگي حقوقي به شكل شركت سهامي خاص با مسئوليت تضامني يا شركت تعاوني؛
2. تأييد اساسنامه نمايندگي توسط شركت بيمه؛
3. انحصار فعاليت به نمايندگي bimeh؛
4. وجود حداقل سه عضو هيئت مديره؛
5. داشتن حداقل 500 ميليون ريال سرمايه؛
6. ارائه برگه نامه بانك حاكي از تأديه قسمت نقدي سرمايه، حداقل به مقدار 50 درصد كل سرمايه نماينده حقوقي؛
7. صورت كامل اسامي سهامداران، مديران و ميزان سهام هر يك از آنها؛
8. برگه عدم سوء پيشينه كيفري مديران؛
9. داشتن مدير عامل و عضو bimeh اي هيئت مديره طبق شرايط مندرج در ماده 9 اين دستور العمل؛
10. صورت جلسات مجمع عمومي مؤسس و هيئت مديره؛
11. اظهارنامه ثبت نمايندگي حقوقي و تأييديه نام آن.

ماده 7. درج نمايندگي حقوقي و هرگونه تغييرات بعدي از جمله تغيير در مفاد اساسنامه، ميزان سرمايه، تركيب سهامداران، مديرعامل و اعضاي هيئت مديرة آن، موكول به رعايت مقررات اين آيين نامه و با مسئوليت و موافقت شركت بيمه طرف قرارداد خواهد بود.
تبصره: شركت بيمه موظف است قبل از درج نمايندگي حقوقي bimeh و هرگونه تغييرات بعدي آن، نظر بيمه مركزي ايران را استعلام نمايد. عدم اعلام نظر bimeh مركزي ايران ظرف مدت 20 روز به معناي موافقت با درج نمايندگي حقوقي يا تغييرات بعدي آن خواهد‌بود.

ماده 8. نماينده حقوقي موظف است ترازنامه و حساب سود و زيان خود را طبق فرم نمونه اي كه بيمه مركزي ايران تهيه و به شركتهاي bimeh ابلاغ مي‌نمايد، تنظيم كند و پس از تصويب در مجمع عمومي سهامداران خود، نسخه اي از آن را براي بررسي و تأييد به شركت bimeh طرف قرارداد ارسال نمايد.

تبصره 1: شركت bimeh موظف است حداكثر تا پايان مرداد هر سال، ترازنامه و حساب سود و زيان هر يك از نمايندگان حقوقي خود را به bimeh مركزي ايران ارسال كند.

تبصره 2: نماينده حقوقي موظف است در هر سال مالي حداقل 10 درصد از سود سالانه خود را به عنوان اندوخته سرمايه اي در حساب‌هاي خود منظور نمايد.

ماده 9. مدير عامل و حداقل يك عضو هيئت مديره نماينده حقوقي، علاوه بر شرايط مندرج در ماده 4 اين آيين نامه بايد واجد يكي از شرايط زير باشند:

9-1. داشتن حداقل مدرك كارشناسي در رشتة bimeh و يا ساير رشته‌ها با گرايش بيمه و دو سال سابقه كار bimeh‌اي فني و تخصصي در نمايندگي بيمه، يا كارگزاري bimeh، يا ارزيابي خسارت bimeh اي، يا شركت بيمه و يا bimeh مركزي ايران.

9-2. داشتن حداقل مدرك كارشناسي در ساير رشته ها و سه سال سابقه كار bimeh‌اي فني و تخصصي در نمايندگي bimeh، يا كارگزاري بيمه، يا ارزيابي خسارت بيمه اي، يا شركت هاي bimeh و يا بيمه مركزي ايران.

تبصره: در صورتي كه مدرك تحصيلي مدير عامل و عضو بيمه اي هيئت مديره در نمايندگي‌هاي حقوقي درج شده قبل از ابلاغ اين آيين نامه، ديپلم يا كارداني بوده باشد به ترتيب، چهار سال و دو سال به سابقة كار مندرج در اين بند اضافه مي‌شود.

ماده 10. نماينده حقيقي و مدير عامل، اعضاي هيئت مديره و سهامداران نمايندگي حقوقي نمي توانند در وزارتخانه ها، مؤسسات و شركت‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي غير دولتي شاغل باشند يا به عنوان ریسلر ديگري يا كارگزار حقيقي فعاليت كنند. علاوه بر اين، اشخاص مذكور نمي توانند در شركت‌هاي bimeh غيردولتي و ساير نمايندگي ها يا كارگزاري‌هاي حقوقي بيمه شاغل بوده و يا بيش از 10 درصد، سهام داشته باشند.
تبصره: مدير عامل و اعضاي هيئت مديره و كاركنان شاغل (اعم از رسمي، پيماني، قراردادي و ساعتي) شركت‌هاي بيمه و بيمه مركزي ايران، نمي توانند به عنوان ریسلر حقيقي فعاليت نمايند و يا در نمايندگي‌هاي حقوقي، سمت يا سهم داشته باشند.

ماده 11. نمايندگي حقوقي با موافقت قبلي شركت بيمه طرف قرارداد و اجازه bimeh مركزي مي تواند دفتر فرعي داير نمايد، مشروط بر آن كه مسئول دفتر فرعي، شرايط نماينده حقيقي را داشته باشد.
ماده 30. موارد پيش‌بيني نشده در اين آيين نامه در رابطه با نمايندگي bimeh، تابع قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه‌گري، قانون تجارت، ساير قوانين مربوط و عرف bimeh خواهد بود.نمایندگی بیمه




ارسال توسط amir ali

پشت پرده‌ی بلاک شدن گیم های بلیزارد و دیگر بازی ‌های آنلاین چیست؟ سری 3
دنیای warcraft، دیابلو ۳ و استارکرفت ۲ بدون شک هزاران و هزاران طرفدار در کشور ایران دارند. به شخصه که دو گیم دیابلو ۳ و استارکرفت ۲ را همیشه بازی می کردم، افراد سرشناسی را می شناسم که در این بازی ها مخصوصا starcraft ۲ به صورت حرفه ای در حال بازی کردن بودند. افرادی همانند شهریار شاکی که از اعضای یکی از تیم های خارجی هم بود.

حال چه می شود که با وجود این همه طرفدار و گردش مالی بزرگی که این وسط وجود داشت به یک باره چنین اتفاقی می افتد!؟ بازی آنلاین patogh


طی صحبتی که با یکی از کارشناسان مرکز رسانه های دیجیتال داشتیم، فهمیدیم که قضیه کمی بزرگتر از این حرف هاست. همانطور که می دانید ابتدا این بازی ها از سوی ایران مسدود می شود. دلیل این بلاک شدن به این مسئله بر می گردد که ایران خواستار رعایت قوانین داخلی خود در گیم ها می شود.بازی آنلاین

یعنی ایران از شرکت های تولید کننده این گیم ها هم چون بلیزارد خواسته است که نسخه ای از بازی های خود را متناسب با فرهنگ و قوانین کشور ایران ویرایش کنند در غیر این صورت دسترسی کاربران را به این گیم ها خواهد بست.


پس از این اتفاق، بلیزارد هم که تاکنون تحریم های آمریکا را مستقیما اعمال نکرده بود وارد عمل شد و به طور کلی پشتیبانی از ایران را از برنامه های خود حذف کرد. یعنی ipهای ایران از سوی بلیزارد مسدود شد. بازی های آنلاین

این در حالی است که همان کارشناس مذبور، می گوید که مذاکرات به خوبی پیش رفته و شرکت مربوطه در حال ویرایش گیم های خود برای کاربران کشور ایرانی است.

اطلاعاتی که تا الان خواندید ممکن است صد در صد درست نباشد. این اطلاعاتی است که در حال حاضر می دانیم.
این ها جر بهترین بازی های آنلاین هستند.بازی آنلاین
patogh

بازی آنلاین چیست ؟
Online recreation can research to any typewrite of gritty that someone can endeavour the Net or over a computer textile. Most of the , online gaming refers to video games played over the Internet, where quaternary players are in diverse locations across the world. Online diversion also can research to the design of vice over the Internet, an online or an online cards gathering.

Having an optimal online see typically requires a high- speed transfer. Straitlaced element instrument also be required, whether it's a machine or a gaming table, much as Xbox® or PlayStation®, that's joined to the Net. Whatsoever online games order a circumstantial piece of controlling component, as a or a mettlesome controller. software, which could be a CD or DVD that contains the vice software or which could be as a cuneate download the , leave also be a necessary. With whatsoever games, the current Minute software and Web versions instrument be requisite.

In damage of recording games, online gaming is thriving in popularity for a tracheophyte of reasons. Gamers can easily label opponents of a similar plane when a head-to-head gallinacean over the Cyberspace. Players also can contend in massively multiplayer games, where piles of players music an gallinacean in a realistic grouping. Ofttimes present, participants can communicate with else gamers book gossip composer during online diversion or, sometimes, players can actually to other players, using special audio component.

Whatsoever online games level a monthly fee for way to the recording occupation software. Humans of Warcraft (WoW) is one brave. A monthly fee might also be offered to utilize players hit to the system that helps them hear and insert to gamers remotely. When a multiplayer gamey, participants have to concord to a set of rules, oftentimes an End Human Permit Planning (EULA) that helps forbid conflicts between players and that defines the required behaviour for players. Those who break the rules will be from playing the spirited.

Online is sometimes reasoned a var. of online gaming. This of gamey, nonetheless, is outlaw for residents of any countries. Most online casinos or salamander apartment are supported in countries that grant online ; it's up to the individual to jazz his or her land's laws regarding online play. When using an online casino, gamblers leave money an calculate at the Web position from a commendation salutation or incline chronicle, then chance with that money. Online play can necessitate nearly any of gambling, such as electronic machines, electronic poker, and sports wagering.
بازی آنلاین




ارسال توسط amir ali

هفت صبح: شاید به نظر همه ما بالشی که زیر سرمان قرار می دهیم هیچ وقت کهنه نمی شود و به هیچ عنوان تاریخ انقضا ندارد و تا زمانی که پر یا الیافش بیرون نزند نیازی به عوض کردن آن نیست اما متخصصان بهداشت توصیه می کنند برای داشتن خوابی راحت، هر 12 تا 18 ماه بالش خود را تعویض کنید و در ضمن استفاده بیش از اندازه از یک بالش علاوه بر اینکه مقاومت اولیه آن را از بین می برد، می تواند وسیله ای خوب برای اجتماع انواع قارچ ها، کپک ها و گرد و غبارهایی بسیار ریز باشد و سبب ایجاد انواع آلرژی ها و حساسیت ها شود. dr matterss
}ویژگی های یک بالش مناسب|انتخاب بالش|نکات قابل توجه در انتخاب بالش|یکی از مواردی که باعث خواب راحت می شود} سری {1|2|3|4{

پس اگر از عمر بالش تان دو سال می گذرد، حتما به فکر خریدن بالشی جدید باشید.
راهنمایی برای انتخاب کالای خواب مناسب



انتخاب یک بالش خوب، نقش بسیاری در خوابی راحت دارد زیرا بالش نامناسب موجب به وجود آمدن علائمی مانند سردردهای شدید و بی حس شدن شانه و بازو می شود اما سوال اینجاست که چه بالشی مناسب است؟
کالای خواب- کالای خواب - کالای خواب - کالای خواب -کالای خواب
بالش سفت یا نرم؟ کوتاه یا بلند. متخصصان استخوان و مفاصل معتقدند یک بالش مناسب باید به اندازه ای سفت باشد که سر و گردن را با ستون فقرات به طور موازی قرار دهد، درست مانند وقتی که در حالت ایستاده هستیم.

انتخاب یک بالش خوب بستگی به خوابیدن افراد دارد. البته کسانی نیز به دلیل بعضی از علائم و بیماری ها و شرایط ویژه نیز باید از بالش هایی خاص استفاده کنند. انتخاب کالای خواب

1) بالش نرم و سبک برای افرادی که روی شکم می خوابند خوب است چون از فشار آمدن به گردن، جلوگیری می کند.

2) بالش متوسط و سفت، در شرایطی خوب است که سر در تماس با آن به جلو تمایل پیدا کند و نیز قوس بیشتری نسبت به سایر بالش ها داشته باشد. برای افرادی که به پشت یا طاق باز می خوابند این بالش بسیار خوب است.

نکات قابل توجه در انتخاب بالش سری {1|2|3|4{

3) بالش نازک و سفت برای افرادی که به پهلو می خوابند بسیار خوب است زیرا فضای خالی بین گوش و شانه را در این حالت پر می کند و بهترین تکیه گاه برای این افراد است. بهتر است بیشتر به پهلو یا پشت بخوابید زیرا خوابیدن به دمر می تواند مشکلاتی جدی برای کمر و ستون فقرات ایجاد کند. کالای خواب مناسب
click here

و اما چه جنسی از بالش مناسب تر است؟



1) بالش هایی که از پَر، پُر شده است به نسبت نرم تر و البته گران ترند. شما اگر طرفدار بالشی سفت هستید، می توانید از بالش تمام پر یا مخلوط پر و کرک استفاده کنید. فقط اگر دچار حساسیت یا آلرژی هستید بالش پر را به شما توصیه نمی کنیم.

انتخاب بالش سری {1|2|3|4{

2) بالش هایی که از الیاف پلی استر پر شده اند، نازک و نرمند و قیمت مناسبی دارند ولی این گونه از بالش ها در اثر شست و شو دچار برآمدگی می شوند که می تواند برای گردن مضر باشد.

3) بالش های اسفنجی که بسیار نرم و گران هستند و شکل های منحنی مانندی دارند که پس از مدتی خوابیدن روی آن حالت سر را به خود می گجیرند ولی بالش های اسفنجی نیز پس از مدتی استفاده و شست و شو جمع می شوند. پس بهتر است پس از مدتی استفاده از بالش، برای راحتی و آسودگی بیشتر آن را عوض کنید. تشک




ارسال توسط amir ali

روش های جدید شارژ ایرانسل هم در خانه و هم در مسافرت و هم در هرجا
دیگر نیاز به خرید کارت شارژ نیست و از هر کجا و هر زمان می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.


1- با شماره گیری 0218734 با هر تلفنی ثابت یا همراه

با توجه به دسترس بودن تلفن و امکان برقراری ارتباط با این پایانه به راحتی و در هر لحظه حتی از طریق تلفن همراه، متقاضیان و نیز نمایندگان گرامی می‌توانند از طریق تلفن ثابت و یا موبایل خود با مرکز تماس این شرکت تماس حاصل نموده و به راحتی نسبت به شارژ تلفن همراه اعتباری و یا شناسه وایمکس و نیز پرداخت قبض و یا افزایش سپرده تلفن همراه دایمی اقدام نمایند. در این روش شما می‌توانید پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه (یا انتخاب Caller ID) و یا شناسه وایمکس مورد نظر و نیز مبلغ شارژ و سپس شماره و رمز دوم کارت بانکی خود اقدام به شارژ نمایید. در صورت موفقیت پرداخت، بلافاصله شماره همراه مزبور شارژ شده و یک پیامک حاوی اطلاعات شارژ به وی ارسال می گردد. همچنین در این روش امکان پیگیری وضعیت آخرین تراکنش بر اساس شماره تلفن همراه متقاضی وجود دارد.
http://ecardcharge.com




2-با شماره گیری #724* و ثبت نام در سایت بانک سامان و از آن به بعد با گرفتن همان شماره از خط ایرانسل

دیگر نیاز به خرید کارت شارژ نیست و از هر کجا و هر زمان می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.
شرکت ایرانسل و به زودی همراه اول با ارائه سرویس «خدمات بانکداری همراه» خود، قسمت دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به شما مشترکین عزیز ارائه می‌نمایند.


با استفاده از این سرویس، کلیه مشترکین که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز اینترنتی کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند:

خرید شارژ ایرانسل

پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...)

مراحل استفاده از خدمات بانکداری همراه:

ثبت نام

۱. کد دستوری#۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید.
۲. منتظر دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک باشید.
۳. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را انجام کنید.
۴. در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد.


افزودن کارت

۱. نام کاربری که در مرحله قبل انتخاب نموده اید و رمز عبور را برای ورود به سامانه همراه ۲۴ وارد نمایید.
۲. بعد با انتخاب گزینه ثبت کارت از منوی بالای صفحه، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید.
• کافیست اطمینان حاصل نمایید که کارت(های) انتخابی دارای رمز دوم (کد پرداخت اینترنتی) می‌باشند.
• شما در این صفحه قادر خواهید بود که چندین کارت با نام های مختلف وارد نمایید.

نکته: در ثبت نام اولیه، شما محدودیتی در تعریف تعداد و انواع کارت‌ها در سیستم آنلاین و استفاده از آنها در تلفن همراه خود نخواهید داشت.
http://www.ecardcharge.com

استفاده از خدمات
۱. برای استفاده از این سرویس از طریق تلفن همراه برای هر خرید یا خدمات بانکی دیگر بایستی ابتدا کد دستوری #۷۲۴* را در تلفن همراه خود شماره گیری نمایید
۲. برای انتخاب منوهای مختلف کافیست شماره منو را در «پاسخ» شماره‌گیری نمایید.
• سپس با انتخاب منوی «فروشگاه» اقدام به خرید کارت شارژ نموده
• و یا با انتخاب منوی «پرداخت قبوض» قبض‌های خود را پرداخت نمایید.

۳. در هر کدام از مراحل فوق منویی از نام کارت های مختلف خود مشاهده خواهید کرد که می‌توانید پرداخت را از هر کدام از آنها که تمایل دارید انجام دهید.

توجه: رمز عبوری که از شما پرسیده می‌شود رمز عبور دوم کارت بانکی شما می‌باشد.

خدمات دیگری نظیر حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز در این سامانه قابل انجام است. http://www.ecardcharge.com/




تاریخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:شارژ ایرانسل,خرید شارژ ایرانسل,
ارسال توسط amir ali



تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:معرفی سایت,معرفی وبلاگ,
ارسال توسط amir ali



تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:معرفی سایت,معرفی وبلاگ,
ارسال توسط amir ali

لیست جوایز تجلی اراده ملی جشنواره فجر
فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردان احسان عبدی‌پور با 10 جایزه بیشترین تعداد جایزه را از بخش تجلی اراده ملی سی‌ویکمین جشنواره فجر دریافت کرد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، در مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر «تنهای تنهای تنها» 11 جایزه، «دهلیز» 5 جایزه، «زیباتر» از زندگی 5 جایزه، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» چهار جایزه، «گهواره‌ای برای مادر» چهار جایزه، «خسته نباشید» چهار جایزه، «حوض نقاشی» 3 جایزه، «مستند آخرین روزهای زمستان» سه جایزه، «دربند» دو جایزه، «رسوایی» دو جایزه، «فرزند چهارم» دو جایزه، «سربه مهر» دو جایزه و «ترنج» هم دو جایزه دریافت کردند.



براساس لیستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، سازمان‌های شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره فجر، فیلم‌های برگزیده خود را به تفکیک زیر اعلام کرده‌اند:

*نهادکتابخانه‌های عمومی کشور: گهواره‌ای برای مادر

*شورای فرهنگ عمومی: رسوایی

*شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت: زیباتر از زندگی

*اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران: تنهای تنهای تنها، کلاس هنرپیشگی، دربند و حوض نقاشی

*وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح: خسته نباشیدو زیباتر از زندگی

*معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری: تنهای تنهای تنها

*جمعیت هلال‌احمر: فرزند چهارم

*بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران: حوض نقاشی، گهواره‌ای برای مادر و دهلیز

*بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: زیباتر از زندگی، آخرین روزهای زمستان، بزرگمرد کوچک و تنهای تنهای تنها

*سازمان بهزیستی کشور: دهلیز

*معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: ابرهای ارغوانی

*روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: تنهای تنهای تنها و مستند آخرین روزهای زمستان

*ستاد اقامه نماز: گهواره‌ای برای مادر و سربه مهر

*جشنواره همایش روحانی در قاب سینما: گهواره‌ای برای مادر

*بنیاد شهید و امور ایثارگران: زیباتر از زندگی

*سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: خسته نباشید و مستند نغمه‌های محمدی

*شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: سربه مهر

*مرکز فرش ملی ایران: خسته نباشی و ترنج

*بسیج جامعه زنان: اکبر عبدی بازیگر نقش روحانی در فیلم رسوایی

*سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج: مستند آخرین روزهای زمستان و فیلم زیباتر از زندگی

*معاونت اجتماعی ناجا: هیس دخترها فریاد نمی‌زنند

*ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند: دهلیز

*مجمع هنرمندان خراسان: دهلیز

*سفارت افغانستان در ایران: خاک و مرجان

*آموزشگاه‌ سینمایی دارلفنون: هیس دخترها فریاد نمی‌زنند و تنهای تنهای تنها

*واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی: مستند بهانه‌ای برای بودن

*شرکت سرمایه‌گذاری سیمرغ پارس: دربند

*کانون سینمایی روشنا دانشگاه هنر: تنهای تنهای تنها

*بنیاد ادبیات داستان ایرانیان: تنهای تنهای تنها

*اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل: تنهای تنهای تنها

*انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات سمعی و بصری: خاکستر و برف

*جشنواره روستا: خسته نباشید

*اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: حوض نقاشی

*انجمن مدیران تولید سینمایی ایران: آزیتا موگویی مدیرتولید فرزند صبح و عباس درخشنده مدیر تولید هیس دخترها فریاد می‌زنند

*کانون ایرانی مدرسان سینما: ترنج و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند

*سازمان بسیج دانشجویی: دهلیز

*جنبش عدالت‌خواه دانشجویی: تنهای تنهای تنها

*فرهنگسرای انقلاب اسلامی: تنهای تنهای تنها

*دفتر تحکیم وحدت: تنهای تنهای تنها

*جمعیت دفاع از ملت فلسطین: فرشتگان قصاب

در این مراسم، از مدیر سینما فرهنگ به عنوان سینمادار نمونه و آقای مس‌گرانی مدیرنمونه سالن تقدیر به عمل آمد.
منبع: فیلم,دانلود سریال,دانلود فیلم




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:لیست جوایز تجلی اراده ملی جشنواره فجر,
ارسال توسط amir ali

تحلیل الکترو اسموک (مضرات وفوائد )



سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی شماست. دستگاه ترک سیگار الکترواسموک به شما امکان لذت بردن از سلایق خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده از دستگاه ترک سیگار الکترواسموک ( همان سیگار برقی e-health سیگار الکتریکی ) می توانید همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن را داشته باشید. سیگار الکترونیکی از کنترل مایکروالکترونیکی و تکنولوژی اتومایزینگ تشکیل شده است. سیگار سلامتی دستگاه ترک سیگار الکترواسموک ( همان سیگار الکتریکی ) کاملاً شبیه یک سیگار است اما بدون مواد مضر.

نحوه استفاده از دستگاه ترک سیگار الکترواسموک

دستگاه ترک سیگار الکترواسموک دود تولید می کند در صورتیکه هیچ ماده آلوده کننده ای در آن نیست. برای روشن کردن دستگاه ترک سیگار الکترواسموک به شعله احتیاج ندارید. می توانید با تندرستی سیگار بکشید اما بدون هیچ آلودگی محیطی. سیگار الکترونیکی شامل محفظه ضدزنگ ، باتری یون لیتیوم، مدار مایکرو الکترونیک، محل فشنگ اتومیزه و یک راهنمای نوری در نوک خود می باشد. اشخاصی که قصد ترک کردن سیگار در سطوح مختلف را دارند، می توانند برای کم کردن تدریجی استعمال نیکوتین و تنباکو از مراحل کارتریج های سطح بالا، متوسط، کم و صفر استفاده کنند. پیگیری در استفاده از این چهار مرحله باعث کاهش استعمال نیکوتین و ترک ناخودآگاه سیگار می شود.

1- استفاده از کارتریج با سطح بالای نیکوتین و دنبال کردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل 2- سپس استفاده از کارتریج با سطح متوسط نیکوتین و دنبال کردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل 3- سپس به صورت یک در میان از کارتریج با سطح پایین و صفر استفاده کنید. 4- در این مرحله از کارتریج با سطح نیکوتین صفر استفاده کنید و خواهید دید بصورت ناخودآگاه اما کامل مصرف نیکوتین را کنار گذاشته اید

برخی از امکانات و قابلیتهای دستگاه ترک سیگار الکترواسموک :

بهترین وسیله برای ترک سیگار - بدون عوارض و بسیار راحت
الکترو اسموک برترین محصول روز دنیا برای ترک سیگار و باز یافتن سلامتی
عمرطولانی و مفید بدون سیگار را با الکترو اسموک به دست آورید
شما با دستگاه ترک سیگار الکترواسموک در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید
دیگر لازم نیست نگران بوی بد دهان و یا لباس و بدن خود باشید
دارای 10 کارتریج
منبع : تحلیل الکترو اسموک (مضرات وفائده ها ),الکترو اسموک,تحلیل الکترو اسموک (مضرات وفوائد )




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:الکترو اسمو,
ارسال توسط amir ali

پیشنهاد بی شرمانه برلوسکونی به یک زن
یک زن ایتالیایی از «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر پیشین ایتالیا خواست تا به دلیل رفتار بی‌شرمانه‌اش با وی در حضور دیگران از او و همه زنان ایتالیا عذرخواهی کند.





«آنجلا برونو» کارمند 30 ساله شرکت انرژی‌های تجدید‌شونده «گرین‌پاور» در گفت‌وگو با شبکه 7 تلویزیون ایتالیا گفت که دختر 13 ساله وی پس از دیدن ویدئویی از او در جریان دیدار کاری با برلوسکونی در شبکه اجتماعی چندین روز گریه کرده است.



در این فیلم برلوسکونی و برونو برای انعقاد قرارداد با همملاقات کردند که در جریان این دیدار برلوسکونی در برابر دیگر همکاران و با لحنی کنایه‌آمیز به وی پیشنهاد بی‌شرمانه داده است.



برونو گفت: «من می‌خواهم که برلوسکونی از همه زنان ایتالیایی عذرخواهی کند.چرا که آنها نباید اینطور در محیط کار و یا خارج از آن آزار داده شوند. این ایتالیایی است که من آن را برای هیچ کس آرزو نمی‌کنم و امیدوارم کسی نیز خواهان آن نباشد.»



این ویدئو تا کنون 950 هزار بار در شبکه اجتماعی مشاهده شده است و به صورت گسترده پخش شده است.

منبع : دانلود آهنگ,عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دانلود آهنگ,عاشقانه

مدیر باشگاه میلان قصد دارد در انتخابات پارلمانی آتی شرکت کند. وی که موارد متعددی از فساد مالی و اخلاقی متوجه اوست، از منتقدان سرسخت « ماریو مونتی» نخست‌وزیر کنونی ایتالیا محسوب شود.



منابع: رویترز، خبرگزاري فارس، خبرنگاران جوان




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب: دانلود آهنگ,اس ام اس عاشقانه,عاشقانه,
ارسال توسط amir ali
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 34841
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1