معرفی برترین محصولات ، خدمات ، سایتها و مقالات مفید
معرفی برترین محصولات ، خدمات ، سایتها و مقالات مفید

عکسهای و دانلود برترین انیمیشن های سال 2013 سری 2
اگر فکر میکنید سال 2012 سال خوبی برای انیمیشن ها بود پس صبر کنید ببینیم سال بعد چه خواهیم داشت ، در ادامه لیستی از انیمیشن هایی که درسال 2013 باید منتظر آمدنشان باشیم آورده شده و احتمالا برندگان جوایز بین المللی انیمیشن از میان آنها خواهند بود .

گاهی پیش می آید که نظر استودیوها در مورد تاریخ عرضه ی کارهایشان عوض می شود اما مطمئن باشید ایرانیان انیمیشن همواره جدیدترین اخبار این انیمیشن ها را به اطلاع شما خواهد رساند.




The Croods

خانواده عصر حجری کرودز اولین کار مشترک کارگردانهای سه گانه ی دریم ورکز یعنی کریس ساندرز (چگونه به آژدهایتان درس بدهید و لیلو و استیچ) و کرک دمیکو (شامپانزه های فضایی) در سال 2013 است.

داستان کمدی/ماجرایی است که حول یک خانواده ی عصر حجر میگردد که خانه ی راحتشان را ترک میکنند تا به ماجراجویی خارق العاده ای بروند. صداپیشگان اما استون، رایان رینولدز، نیکولاس کیج، کاترین کینر و کلوریس لیچمن خستگی ناپذیر میباشند.

زمان عرضه 22 مارس

بررسی و دانلود بهترین انیمیشن های سال 2013 سری 1

www.parsfilm46.com



Epic

Epic ، این انیمیشن زیبا بر مبنای داستان محبوبی است نوشته ی نویسنده و نقاش برنده ی اسکار ویلیام جویس (خالق مردان برگی).

داستان این فیلم درباره ی دختری کم سن و سال است که زمانی که نبردی بین نیروهای خیر و شر در میگیرد به جنگلی تو ذو تو برده میشود.

کارگردان فیلم کریس وج (عصر یخبندان) و گروه همیشگیش در استودیوهای آسمان آبی (Blue Sky) میباشد و صداپیشگان هم افراد مشهوری چون آماندا سیفرید، کالین فارل، جاش هاچرسون، عزیز انصاری، کریستف والتز، بیانسه و استیون تایلر میباشند.

این فیلم را حتماً اواخر بهار باید دید. زمان عرضه 24 می




Monsters University

دانشگاه هیولاها ، کارگردان فیلم دن اسکنلان و تیم درجه یکش در پیکسار ما را به زمانهای کالج مایک (با صدای بیلی کریستال) و سولی (جان گودمن) برمیگردانند یعنی زمانی که اولین بار همدیگر را دیدند و اتفاقاً بلافاصله از هم بدشان آمد. استیو بوسکمی، جولیا سوئینی، دیو فولی، فرانک اُز و جنیفر تیلی دیگر صداپیشگان کاراکترهای پر زرق و برق این انیمیشن هستند.

زمان عرضه 21 ژوئن


معرفی و دانلود برترین انیمیشن های سال 2013 سری 3


Despicable Me 2

من نفرت انگیز 2 ، گرو (استیو کارل) که شخصیت چندان شیطانی ای هم ندارد آماده خودنمایی در دنباله ی پر سر و صدای این انیمیشن است. صدا پیشگان دیگر آل پاچینو، راسل براند، کریستین ویگ، میراندا کاسگرو و استیو کوگان میباشند.

زمان عرضه 3 جولای





The Smurfs 2

در این انیمیشن جالب شرکت سونی انیمیشن کارگردان فیلم جا گاسنل باز ما را به دنیای سحرآمیز شخصیتهای آبی رنگ و کوچک پیو میبرد. در این انیمیشن گارگامل طلسمی به کار میبرد که اسمورفهای واقعی را تبدیل به موجوداتی شیطانی به اسم ناوتی (بدذات) میکند. اغلب صداپیشگان اصلی در این دنباله هم هستند و افرادی چون کریستینا ریچی، انتون یلچین و جی.بی. اسموو هم آنها را همراهی میکنند.

زمان عرضه 31 جولای

عکسهایی از و دانلود بهترین فیلم های سال 2013 سری 4

Justin and the Knights of Valour

کارگردان اسپانیایی مانوئل سیسیلیا (The Missing Lynx) داستان پسری را نقل میکند که آرزو دارد شوالیه ای قهرمان شود. صداپیشگان آنتونیو باندراس، سایروس روانان، فردی هایمور، روپرت اورت، اولیویا ویلیامز، آلفرد مولینا و جولی والترز میباشند. این انیمیشن کار گروه کرافیکی "خانه ی کارتون بانداراس" میباشد.

زمان عرضه 9 آگوست click here





Ernest & Celestine

این انیمیشن که به زیبای با دست کشیده شده درباره ی داستان دوستی باورناپذیر بین یک موش و یک خرس است که یاد میگیرند چگونه رویاهایشان را زنده نگه دارند و جلوی تعصب بایستند. کارگردانان فیلم بنجامین رنر (A Mouse’s Tale)، استفانی اوبیه و ونسان پاتار (A Town Called Panic) میباشند و داستان فیلم بر مبنای مجموعه ی پر قروش نوشته ی رمان نویس فرانسوی دانیل پناک می باشد.

زمان عرضه پاییز 2013




Frozen

داستان معروف ملکه ی برفی هانس کریستین اندرسن به لطف کارگردان/انیماتور با سابقه کریس باک (تارزان، پوکاهونتاس) و شین موریس به عنوان نویسنده مورد توجه دیزنی قرار گرفته است. کریستین بل نقش قهرمان زن داستان را دارد در حالیکه صدای ملکه ی برفی را ایدینا منزل در می آورد و پیتر دل وچو (وینی د پو، پرنسس و قورباغه) تهیه کننده ی این انیمیشن کامپیوتری است که قرار است 2 بعدی ساخته شود.

زمان عرضه 27 نوامبر


عکسهایی از و دانلود بهترین فیلم های سال 2013 سری 3


Dorothy of Oz

ابتدا اعلام شده بود این نسخه ی موزیکال راجر اس. باوم که دنباله ی کلاسیک دوستداشتنی به کارگردانی ویل فین و دن سن پیر است در سال 2012 عرضه میشود. صدا پیشگان مشهوری چون پاتریک استیوارت، هیو دانسی؛ مگان هیلتی، برنادت پیترز، دن آیکروید، تام کنی، مارتین شورت و لیا میشل به جای نقشهای اصلی حرف میزنند. تهیه کننده: استودیوهای پرانا و سامرتایم.

زمان عرضه متعاقباً اعلام خواهد شد.
www.parsfilm46.com




A Letter to Momo

A Letter to Momo به نوشته و کارگردانی هیرویوکی اکیورا (کابوی بیباپ). این انیمیشن عجیب و غریب و دو بعدی داستان یک دختربچه است که زمانی که با مادرش از توکیو به جزیره ی دورافتاده ی شیو میرود با موجودات مرموزی روبرو میشود. توزیع این فیلم در آمریکا را GKIDS به عهده دارد.

زمان عرضه متعاقباً اعلام خواهد شد.




معرفی و دانلود برترین فیلم های سال 2013 سری 1




ارسال توسط amir ali



تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,
ارسال توسط amir ali

دانلود رایگان فیلم عصر یخبندان ۴ سری 2
بوسیله ی سری کارتون های عصر یخبندان شما آن چیزی را که انتظار دارید خواهید دید.این قسمت چهارمین قسمت از سری ادامه دار این کارتون از سال 2002 تا کنون است.در این قسمت تصمیم گرفته شده است تا تغییرات کمیدر ظاهر و افرادی که به جای شخصیت ها صحبت میکنند اعمال شود.فیلم همچنان مانند یک کارتونی که در روزهای تعطیل پخش میشود ساده و قابل پیش بینی است اما در عین حال کیفیت ساخت بالا میباشد و ظاهر تر و تمیزی دارد.به هیچ وجه چیزی که قابل گلایه کردن باشد در انیمیشن عصر یخبندان(رانش قاره) وجود ندارد همانطور که هیج دلیل خاصی برای توصیه به دیدن آن وجود ندارد.به عنوان یک پیشنهاد خانوادگی، این یک فیلم کاملا میانه رو است. بچه ها میتوانند خودشان از دیدن کارتون لذت ببرند و بزرگسالان نیازی نیست تا به بحث و جدال بپردازند برای اینکه بعضی از قسمت ها توسط بچه ها دیده نشود.بعضی از جک ها و بعضی از حرکت ها خنده دار هستند و اگر خنده دار هم نباشند حداقل بسیار پرزرق و برق و زنده هستند.و مانند همیشه Scrat سنجابی که به دنبال فندق است نشان داده میشود که هنوز هیچ امیدی به بهبودی آن نیست. بررسی انیمیشن عصر یخبندان ۴ سری 3 دانلود رایگان فیلم

این انیمیشن دومین انیمیشن امسال است که در مورد دریاهای آزاد است( به مانند کارتون Pirates! Band of Misfits ) در این مورد دوست قدیمیما یعنی Manny همان ماموت دوست داشتنی با صدای Ray Romano/ری رمانو، Diego /دیگو همان پلنگ با دندان های شمشیر مانند با صدای Denis Leary/دنیز لری، و Sid/سید همان تنبل همیشگی با صدای John Leguizamo/جان لگویزامو به جنگ با کاپیتان Gutt/گات با صدای Peter Dinklage/پتر دینکلج پردازند در حالی که سوار بر روی یک تکه یخ هست و از اثرات تحولاتی که در قاره اتفاق افتاده است فرار میکنند.مهم ترین هدف Manny/مانی بازگشت به سرزمین خود و ایجاد رابطه ی دوباره با همسر خودش یعنی Ellie/الی با صدای Queen Latifa/کویین لاتیفا و دختر نوجوانش یعنی Peaches/پیچز با صدای Keke Palmer/کک پالمر باشد.اما نیت کاپیتان Gutt چیز دیگری است.تمام این ماجراها منتهی به انیمیشنی با تقلا های متعدد،کشتی شکسته، تعقیب و گریز و یک داستان عاشقانه برای Diego میشود که Diego عاشق یک ببر ماده به نام Shira/شیرا با صدای Jennifer Lopez/جنیفر لوپز میشود که این ببر افسر عالی رتبه ی کاپیتان Gutt میباشد.

تنها با تکیه بر تکنیک، عصریخبندان در پشت سر دو انیمیشن که بودجه ی زیادی دارند به نام های Brave/شجاع و Madagascar 3/ماداگاسکار 3 ایستاده است.این خیلی تعجب آور نمیباشد در حالی که Pixar/پیکسار و Dreamworks/دریم ورکز همیشه تلاش های بیشتری در ساخت از 20th Century Fox/فاکس قرن بیستم دارند. بنابراین جزییات در دو انیمیشن Brave و Madagascar 3 از انیمیشن Ice Age بیشتر است اما این بدین معنی نیست که این فیلم بدون برنامه ساخته شده و یا بی کیفیت است ضمن اینکه بهترین انیمیشن 3 بعدی در بین 3 فیلم است. از نظر داستان این کارتون در بین 3 فیلم بهترین است و کارتون Madagascar 3 را با خودمانی تر بودن انیمیشن و کارتون Brave را با شخصیت های جالب تر خود مغلوب میکند. Manny چیزهایی در مورد پدر بودن پیدا میکند، Peaches در مورد دوستی چیزهایی یاد گیرد و Diego عاشق شود. read mor

مهره های اصلی صدایی این فیلم دوباره استعداد خود را به شخصیت های داستان قرض دهند. تعدادی نیروی جدید برای زنده تر کردن داستان اضافه شده اند که شامل Peter Dinklage/پتر دینکلج، Keke Palmer/کک پالمر، Jennifer Lopez/ جنیفر لوپز و Wanda Sykes/واندا سایکز باشند.
دانلود رایگان فیلم عصر یخبندان ۴ سری 1
نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

www.takmovie.asia
نقد فیلم عصر یخبندان ۴ سری 3
لینک دانلود:dl.downloadha.com/Animation/November%202012/Asre%20Yakhbandan%204-Glory%20 (www.Downloadha.com).rar




تاریخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود فیلم,فیلم,دریافت فیلم,نقد فیلم,
ارسال توسط amir ali

نقد فیلم عصر یخبندان ۴ سری 3
بوسیله ی سری کارتون های عصر یخبندان شما آن چیزی را که انتظار دارید خواهید دید.این قسمت چهارمین قسمت از سری ادامه دار این فیلم از سال 2002 تا کنون است.در این قسمت تصمیم گرفته شده است تا تغییرات کمیدر ظاهر و افرادی که به جای شخصیت ها صحبت کنند اعمال شود.فیلم همچنان مانند یک کارتونی که در روزهای تعطیل پخش میشود ساده و قابل پیش بینی است اما در عین حال کیفیت ساخت بالا میباشد و ظاهر تر و تمیزی دارد.به هیچ وجه چیزی که قابل گلایه کردن باشد در کارتون عصر یخبندان(رانش قاره) وجود ندارد همانطور که هیج دلیل خاصی برای توصیه به دیدن آن وجود ندارد.به عنوان یک پیشنهاد خانوادگی، این یک فیلم کاملا میانه رو است. بچه ها میتوانند خودشان از دیدن فیلم لذت ببرند و بزرگسالان نیازی نیست تا به بحث و جدال بپردازند برای اینکه بعضی از قسمت ها توسط بچه ها دیده نشود.بعضی از جک ها و بعضی از حرکت ها خنده دار هست و اگر خنده دار هم نباشند حداقل بسیار پرزرق و برق و زنده هستند.و مانند همیشه Scrat سنجابی که به دنبال فندق است نشان داده شود که هنوز هیچ امیدی به بهبودی آن نیست. بررسی انیمیشن عصر یخبندان ۴ سری 3 دانلود رایگان فیلم

این فیلم دومین انیمیشن امسال است که در مورد دریاهای آزاد است( به مانند انیمیشن Pirates! Band of Misfits ) در این مورد دوست قدیمیما یعنی Manny همان ماموت دوست داشتنی با صدای Ray Romano/ری رمانو، Diego /دیگو همان پلنگ با دندان های شمشیر مانند با صدای Denis Leary/دنیز لری، و Sid/سید همان تنبل همیشگی با صدای John Leguizamo/جان لگویزامو به جنگ با کاپیتان Gutt/گات با صدای Peter Dinklage/پتر دینکلج پردازند در حالی که سوار بر روی یک تکه یخ هستند و از اثرات تحولاتی که در قاره اتفاق افتاده است فرار میکنند.مهم ترین هدف Manny/مانی بازگشت به سرزمین خود و ایجاد رابطه ی دوباره با همسر خودش یعنی Ellie/الی با صدای Queen Latifa/کویین لاتیفا و دختر نوجوانش یعنی Peaches/پیچز با صدای Keke Palmer/کک پالمر میباشد.اما نیت کاپیتان Gutt چیز دیگری است.تمام این ماجراها منتهی به کارتونی با تقلا های متعدد،کشتی شکسته، تعقیب و گریز و یک داستان عاشقانه برای Diego میشود که Diego عاشق یک ببر ماده به نام Shira/شیرا با صدای Jennifer Lopez/جنیفر لوپز شود که این ببر افسر عالی رتبه ی کاپیتان Gutt میباشد.

تنها با تکیه بر تکنیک، عصریخبندان در پشت سر دو انیمیشن که بودجه ی زیادی دارند به نام های Brave/شجاع و Madagascar 3/ماداگاسکار 3 ایستاده است.این خیلی تعجب آور نباشد در حالی که Pixar/پیکسار و Dreamworks/دریم ورکز همیشه تلاش های بیشتری در ساخت از 20th Century Fox/فاکس قرن بیستم دارند. بنابراین جزییات در دو کارتون Brave و Madagascar 3 از کارتون Ice Age بیشتر است اما این بدین معنی نیست که این انیمیشن بدون برنامه ساخته شده و یا بی کیفیت است ضمن اینکه بهترین فیلم 3 بعدی در بین 3 کارتون است. از نظر داستان این انیمیشن در بین 3 کارتون بهترین است و انیمیشن Madagascar 3 را با خودمانی تر بودن فیلم و فیلم Brave را با شخصیت های جالب تر خود مغلوب کند. Manny چیزهایی در مورد پدر بودن پیدا کند، Peaches در مورد دوستی چیزهایی یاد میگیرد و Diego عاشق شود. www.takmovie.asia

مهره های اصلی صدایی این انیمیشن دوباره استعداد خود را به شخصیت های داستان قرض دهند. تعدادی نیروی جدید برای زنده تر کردن داستان اضافه شده اند که شامل Peter Dinklage/پتر دینکلج، Keke Palmer/کک پالمر، Jennifer Lopez/ جنیفر لوپز و Wanda Sykes/واندا سایکز باشند.
نقد فیلم عصر یخبندان ۴ سری 2
نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

read mor
نقد فیلم عصر یخبندان ۴ سری 1
لینک دانلود:dl.downloadha.com/Animation/November%202012/Asre%20Yakhbandan%204-Glory%20 (www.Downloadha.com).rar




تاریخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود فیلم,فیلم,دریافت فیلم,نقد فیلم,
ارسال توسط amir ali

مشخصات گوشی سامسونگ گالاکسی اس3
فروشگاه موبایل


خانواده گوشی‌های Galaxy S شرکتسامسونگ همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین خانواده‌های گوشی‌های هوشمند شناخته شده بودند و دلایل این امر طراحی ساده و شکیل، نمایشگر بزرگ و با کیفیت، قدرت بالا و امکانات بسیار آن‌ها بوده است. در نگاه اول، گالکسی اس3 III نیز با داشتن طراحی خوب و ساده و نمایشگر بزرگ، از این قاعده پشتیبانی می‌کند ولی آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی گالکسی اس II باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، نقد و بررسی کامل این محصول را بخوانید.



مشخصات کلی :

ویژگی هاکلی: فرم گوشی : ساده - وزن : 133 گرم



پردازنده: Quad-core Cortex-A9, Exynos 4212 Chipset 1.4GHz



حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه

Micro SD



شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth



نمایشگر: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super AMOLED - اندازه 4.8 اینچ - 1280 × 720



دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش



امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v4.0.4 (Ice Cream Sandwich - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF



سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 2100 میلی آمپر ساعت

Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB



نقد و بررسی Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB

از لحاظ طراحی، Galaxy S III کمی تغییر نسبت به دو برادر کوچک‌تر خود یعنی گالکسی اس3 و گالکسی اس3 II داشته است. لبه‌های گوشی انحنای بیشتری گرفته‌اند و گوشی دیگر آن حالت مستطیلی را ندارد. البته سامسونگ دلیل این کار را وجود نمایشگر بسیار عظیم 4.8 اینچی آن دانسته است. با گرد کردن گوشه‌ها، حجم کلی گوشی بسیار کمتر شده است و هنگامی که گالکسی اس3 III را در کنار گالکسی اس II قرار می‌دهید، گویی دو گوشی هم سایز را کنار هم گذاشته‌اید و این در حالی است که نمایشگر گالکسی اس III تقریبا 0.5 اینچ بزرگ‌تر از نمایشگر Galaxy S II است. به علاوه این گرد بودن لبه‌های گوشی باعث می‌شود که در دست راحت‌تر جای گیرد و کار کردن با آن راحت‌تر شود.



در قسمت جلویی گوشی، صفحه نمایش بسیار بزرگ 4.8 اینچی Super AMOLED با رزلوشن 720x1280 قرار دارد که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. رنگ‌های تولید شده بسیار زنده و طبیعی بوده، متون بسیار شارپ و دقیق نمایش داده می‌شوند و زاویه دید آن نیز عالیست. در بالای این صفحه به ترتیب از راست به چپ، دوربین دوم، سنسور مربوط به روشنایی صفحه و سنسور مجاورت و LED مربوط به پیغام‌ها وجود دارند. در پایین نمایشگر، همانند گوشی گالکسی اس II کلید سخت افزاری Home به همراه دو کلید لمسی Menu و Back قرار دارد. در سمت چپ گوشی کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و در سمت راست آن کلید پاور قرار دارد. در بالای گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی‌متری و در پایین آن پورت micro USB آن تعبیه شده‌اند. در پشت گوشی لنز دوربین 8 مگاپیکسلی قرار داشته و در دو طرف آن فلاش LED و بلندگوی اصلی آن قرار دارند. در زیر قاب پشتی گوشی، شیار سیم کارت micro، شیار مموری کارت micro SD (که ویژگی پشتیبانی از کارت‌های حافظه تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارد) و باتری بسیار قدرتمند 2100 میلی آمپری قرار دارد که طبق ادعای سامسونگ می‌تواند 10 ساعت بطور مداوم ویدئو پخش کند.



گلکسی اس3 از چیپ Exynos 4212، پردازنده چهار هسته‌ای قدرتمند Cortex A9 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-400MP به همراه یک گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که این گوشی را به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.



گالکسی اس3 III از سیستم عامل اندروید بستنی نونی نسخه 4.0.4 بهره می‌برد که به آخرین ورژنرابط کاربری TouchWiz مجهز شده است. سامسونگ در این گوشی ویژگی‌های بسیار جالب و جدیدی قرار داده است که آن را از رقبای خود مجزا کرده است. اولین ویژگی Smart Stay نام دارد که از دوربین دوم دستگاه برای ردیابی چشمان شما استفاده می‌کند و با توجه به اینکه شما به آن نگاه می‌کنید یا نه، نمایشگر را روشن یا خاموش نگه می‌دارد. این ویژگی به خصوص هنگامی که در حال خواندن مقاله و یا متنی هستید، کاربرد بسیاری دارد بطوریکه در حالت عادی صفحه گوشی بعد از مدت مشخصی (30 ثانیه، یک دقیقه، ...) خاموش می‌شود و شما مجبورید دوباره گوشی را روشن کنید ولی با این قابلیت، گوشی چون تشخیص می‌دهد که شما در حال تماشای نمایشگر هستید، آن را روشن نگه می‌دارد.



به لطف نمایشگر بزرگ 4.8 اینچی این گوشی، تایپ کردن با کیبورد آن به خصوص در حالت افقی، بسیار راحت است. قابلیت دوم اضافه شده نیز مربوط به برنامه مسیجینگ است. این قابلیت که Direct Call نام دارد، به شما این امکان را می‌دهد که هنگام SMS زدن، با نزدیک کردن گوشی به سمت گوش خود، با شخص مخاطب تماس بگیرید که قابلیت بسیار کاربردی است.



سومین و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید گوشی Galaxy S III، سیستم فرمانبری صوتی پیشرفته گوشی یا S Voice است که در حقیقت نسخه اندرویدی Siri می‌باشد. این برنامه را می‌توانید با دو بار فشار دادن کلید Home گوشی اجرا کنید. همانند Siri، از برنامه S Voice نیز می‌توانید برای انجام کلیه کارهای روزمره (مانند تنظیم کردن ساعت، چک کردن وضعیت آب و هوا، جستجوی مکان و غیره) استفاده کنید.



برنامه پخش موسیقی نیز نسبت به نسخه‌های قبلی تغییرات بسیار داشته است. این برنامه به لیست کاملی از اکولایزرهای مختلف مجهز شده است. علاوه بر آن شما می‌توانید در صورت تمایل به صورت دستی اکولایزر ساخته و از آن استفاده کنید. به علاوه بخش Music Square اضافه شده به برنامه به شما این امکان را می‌دهد که حالت خود (خوشحال، آرام، ...) را به گوشی گفته و گوشی طبق آن آهنگ‌های مختص آن حالت را پخش می‌کند.



از دیگر برنامه‌هایی که تغییر بسیاری داشته است، ویدئو پلیر گوشی است. تغییر اصلی که سامسونگ در این برنامه ایجاد کرده است، لیست ویدئوهای شماست که یک پیش نمایش از تمام ویدئوهای شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید قبل از تماشای ویدئوی مورد نظر از محتوای آن مطلع شوید. به علاوه، این ویدئو پلیر تقریبا از تمام فرمت‌های ویدئویی موجود پشتیبانی می‌کند. در حقیقت فرمتی نیست که توسط این گوشی پشتیبانی نشود. به لطف صفحه نمایش Super AMOLED عظیم و پردازنده چهار هسته‌ای قدرتمند گوشی، تماشای ویدئو بر روی گالکسی اس III بسیار لذت بخش است.



به جز این قابلیت‌ها، سامسونگ تغییر خاص دیگری در رابط کاربری تاچ ویز نداده است و نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر خاص دیگری نداشته است.

لازم به ذکر است که همانند دیگر گوشی‌های مبتنی بر اندروید 4.0، گلکسی اس3 نیز از زبان فارسی بطور کامل پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس3 یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار برای مرورگری اینترنت است. صفحات روان باز شده، حرکت دادن و زوم کردن در صفحات بدون کوچک‌ترین مشکل یا کاهش سرعتی بوده و بطور کامل از فلش پشتیبانی می‌شود.

برخلاف تصور خیلی از کاربران، دوربین این گوشی نسبت به مدل پیشین یعنی Galaxy S II، تغییرات بسیاری داشته است. همچنین تنظیمات بسیاری نیز به برنامه دوربین گوشی اضافه شده است. برای مثال دو حالت عکاسی HDR و Burst shot به حالت‌های عکاسی اضافه شده‌اند. حالت Burst shot به شما کمک می‌کند که تنها در چند ثانیه، 20 عکس با سرعت بسیار بالا به صورت پیاپی گرفته و سپس از میان این 20 عکس، بهترین تصویر را انتخاب کنید. این حالت زمانی به کار می‌آید که بخواهید از جسمی که به سرعت در حال حرکت است، عکس بگیرید. همچنین گالکسی اس3 III قابلیت فیلم‌برداری Full HD 1080p با 30 فریم بر ثانیه را دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، جزئیات بسیار دقیق بوده، نویز تصاویر کم بوده و رنگ‌های تولید شده بسیار طبیعی هستند. فلاش LED این گوشی بسیار قدرتمند بوده و کمک بسیاری در کاهش نویز تصویر در فضاهای با نور کم می‌کند. فیلم‌برداری این گوشی نیز همانند عکس‌برداری آن بسیار عالیست.



در نهایت به راحتی می‌توان گفت که گالکسی اس3 III بهترین گوشی اندرویدی (و حتی غیر اندرویدی) ساخته شده تا به این تاریخ است. بهترین و قوی‌ترین سخت افزار در این گوشی به کار گرفته شده است از صفحه نمایشی عظیم و با کیفیت فوق‌العاده بالا گرفته تا پردازنده قدرتمند چهار هسته ای. از لحاظ نرم افزاری هم این گوشی به آخرین ورژنسیستم عامل اندروید یعنی اندروید 4.0.4 به همراه رابط کاربری TouchWiz مجهز است که تغییرات بسیار زیاد و عالی نسبت به نسخه استاندارد اندروید 4.0.4 دارد. همه چیز بسیار روان بوده و کوچک‌ترین کاهش سرعتی در حین کار کردن با گوشی احساس نخواهید کرد. به علاوه، سامسونگ ویژگی‌های بسیار جالبی (مانند Smart Stay، Direct Call و S Voice) به سیستم عامل اندروید اضافه کرده است که تا به امروز بر روی هیچ گوشی اندرویدی دیگری مشاهده نکرده بودیم.

در جواب سوالی که اول نقد و بررسی مطرح کردیم:

" آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی گالکسی اس II باشد؟"

پاسخ این سوال مثبت است. بله، گلکسی اس 3 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ است و جانشینی مناسب برای گوش محبوب گالکسی اس3 II خواهد بود.


click here

نقاط قوت و ضعف

صفحه نمایش بزرگ 4.8 اینچی Super AMOLED با رزلوشن HD

بدنه سبک پلی کربناتی

سخت افزار فوق‌العاده قدرتمند

دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و امکان عکس‌برداری HDR

رابط کاربری زیبا، ساده و در عین حال کاربردی

مجهز به سیستم فرمانبری صوتی پیشرفته S Voice




ارسال توسط amir ali
ارسال توسط amir ali
ارسال توسط amir ali

پاناسونیک: شرکت عصر ارتباطات با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادهای مختلف ، شروع به فعالیت نموده است و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و همکاری در زمینه واردات انواع phoneهای رومیزی، کارتریج های درام فکس، تلفنهای سانترال، لوازم مصرفی و جانبی لوازم الکترونیکی پاناسونیک، اعلام می دارد. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به بخش محصولات مراجعه نمائید. as panasonic

نمایندگی پاناسونیک با مدیریتی نوین و اتکا به کادر فنی و مجرب در زمینه فروش سانترال ، فکس panasonic ، تلفن بی سیم و همچنین زمینه های ذیل فعالیت دارد:

مشاوره و طراحی زیر ساخت مرکز تلفن panasonic و سیستم voip
فروش santral ، فکس panasonic ، phone بیسیم ، تلفن santral و تلفن اینترنتی
فروش تجهیزات نصب و راه اندازی santral ( انواع رک ، پایه ترمینال کروز رک مونت ، شاخه ترمینال کروز ، انواع کابل های phone (زمینی و هوایی) و فیبر نوری و انواع کابل های شبکه )
تدارک و تامین تجهیزات اکتیو و پسیو سیستم voip
خدمات تعمیر و نگهداری و همچنین پشتیبانی مرکز تلفن ، فکس پاناسونیک ، تلفن بی سیم در اسرع وقت و هزینه اندک در تمام نقاط کشور


آیا در دنیای امروز ثانیه ای را بدون برق و تلفن و دیگر وسایل ارتباطی میتوان تصور کرد زمانی این ابزار برای آسایش بود اما حالا خود وسیله ای برای پیشبرد علم محسوب میشوند مجموعه ما قصد دارد در ضمینه وسایل ارتباطی مفید و بروز باشد امیدواریم که روزی ما هم جزو کشورهای صاحب سبک باشیم.
لذا مجموعه ما با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و santral می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و santral می باشد. read more
Our Redness, Konosuke Matsushita, was deeply sworn to peoples’ lives and making the world a exceed residence. Today, his inheritance continues to our agony for making things better–at home, at play, at sport, and on- the-go. It’s what drives us to redefine the way fill timekeeper TV, and to the world’s events in 3D. It’s what drives us to noesis epic sports and diversion venues with naif liveliness, spell amusing their patrons on our breathtaking Hi-Def screens. It drives us to create the batteries that state tomorrow’s energy-efficient cars, communication systems that book fill in ingest wherever they go, nearly perdurable laptops, and the Sustainable Clever Towns of the time. At Panasonic, we’re driven to work what matters most, outmatch. Honourable added way we’re subject a finer experience for you. .
پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک * پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک
پاناسونیک




تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,
ارسال توسط amir ali

قانون اصلاح مقررات bimeh اجباری مسؤولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث
ماده1ـ کلیه دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی و ریلی اعم از این که اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند مکلفند وسائل نقلیه مذکور را در قبال خسارتبدنی و مالی که در اثر حـوادث وسایل سواری مزبور و یا یـدک و تریلر مـتصل به آنها و یا مـحمولات آنها به اشخاص ثالث وارد می‌شود حداقل به مقدار مندرج در ماده (4) این قانون نزد یکی از شـرکتهای bimeh که مجـوز فعالیت در این رشته را از bimeh مرکزی ایران داشته باشد، بیمه نمایند.
تبصره شماره1ـ دارنده از نظر این قوانین اعم از مالک و یا متصرف وسیله نقلیه است و هرکدام که بیمه نامه موضوع این ماده را تحصیل نماید تکلیف از دیگری ساقط می‌شود. bime online
تبصره شماره2ـ مسؤولیت دارنده وسیله نقلیه مانع از مسؤولیت شخصی که حادثه منسوب به فعل یا ترک فعل او است نمی‌باشد. در هر حال خسارتوارده از محل بیمه‌نامه وسیله نقلیه مسبب حادثه پرداخت می‌گردد.
تبصره شماره3ـ منظور از خسارتهابدنی، هر نوع دیه یا ارش ناشی از صدمه، شکستگی، نقص عضو، ازکارافتادگی (جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم) یا دیه فوت شخص ثالث به سبب حوادث مشمول بیمه موضوع این مقررات است. هزینه معالجه نیز چنانچه مشمول قانون دیگری نباشد، جزء تعهدات بیمه موضوع این قانون خواهدبود.
تبصره شماره4ـ منظور از خسارتمالی، زیانهایی می‌باشد که به سبب حوادث مشمول bimeh موضوع این قوانین به اموال شخص ثالث وارد شود.
تبصره شماره5 ـ منظور از حوادث مذکور در این مقررات، هرگونه سانحه‌ای از قبیل تصادم، تصادف، سقوط، واژگونی، آتش‌سوزی و یا انفجار وسایل نقلیه موضوع این ماده و نیز خسارتی است که از محمولات وسایل مزبور به اشخاص ثالث وارد شود.
تبصره شماره6 ـ منظور از شخص ثالث، هر شخصی است که به سبب حوادث وسایل نقلیه موضوع این قوانین دچار زیانهای بدنی و یا مالی شود به استثناء راننده مسبب حادثه.
ماده2ـ شرکتهای بیمه مکلفند طبق مقررات این قوانین آئین‌نامه‌های مربوط به آن، با دارندگان وسایل سواری موضوع ماده (1) این قوانین قرارداد bimeh منعقد نمایند.
ماده3ـ از تاریخ انتقال وسیله نقلیه کلیه تعهدات ناشی از قرارداد بیمه موضوع این قانون به منتقل‌الیه وسیله نقلیه منتقل می‌شود و انتقال گیرنده تا پایان مدت قرارداد bimeh، bimeh‌گذار محسوب خواهدشد.
ماده4ـ حداقل مبلغ بیمه موضوع این قانون در بخش خسارت‌بدنی معادل حداقل ریالی دیه یک مرد مسلمان در ماههای حرام و در بخش خسارت هامالی معادل حداقل دو و نیم درصد (5/2%) تعهدات بدنی خواهدبود. bimeh‌گذار می‌تواند برای جبران خسارتهای بدنی و مالی بیش از حداقل مزبور، بیمه اختیاری تحصیل نماید.
تبصره شماره1ـ در صورتی که در یک حادثه، مسؤول آن به پرداخت بیش از یک دیه به هر یک از زیان‌دیدگان محکوم شود، bimeh‌گر موظف به پرداخت تمامی دیه‌های متعلقه خواهدبود.
تبصره شماره2ـ بیمه‌گر موظف است در ایفاء تعهدات مندرج در این قانون خسارتهاوارده به زیان‌دیدگان را بدون لحاظ جنسیت و مذهب تا سقف تعهدات bimeh‌نامه پرداخت نماید. مبلغ مازاد بر دیه تعیین‌شده از سوی محاکم قضائی، به‌عنوان bimeh حوادث محسوب می‌گردد.
ماده5 ـ بیمه‌گر ملزم به جبران خسارتهای وارد شده به اشخاص ثالث تا حد مذکور در بیمه‌نامه خواهدبود. در حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت که به استناد گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه‌‌ساز باشد بیمه‌گر موظف است خسارت هازیان‌دیده را بدون هیچ شرطی پرداخت نماید و پس از آن می‌تواند جهت بازیافت یک درصد (1%) از خسارتهای بدنی و دو درصد (2%) از خسارتهای مالی پرداخت شده به مسبب حادثه مراجعه نماید. در صورتی که به موجب گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه‌ساز باشد گواهینامه راننده مسبب حادثه از یک تا سه ماه توقیف می‌شود و رانندگی در این مدت ممنوع و در حکم رانندگی بدون گواهینامه است.
تبصره ـ مصادیق و عناوین تخلفات رانندگی حادثه‌ساز به پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیأت وزیران مشخص می‌شود.
ماده6 ـ در صورت اثبات عمد راننده در ایجاد حادثه توسط مراجع قضائی و یا رانندگی در حالت مستی یا استعمال مواد مخدر یا روانگردان مؤثر در وقوع حادثه، یا در صورتی که راننده مسبب فاقد گواهینامه رانندگی باشد یا گواهینامه او متناسب با نوع وسیله نقلیه نباشد شرکت bimeh موظف است بدون اخذ تضمین، خسارتزیان‌دیده را پرداخت نموده و پس از آن می‌تواند به قائم‌مقامی زیان‌دیده از طریق مراجع قوانینی برای استرداد تمام یا بخشی از وجوه پرداخت شده به شخصی که موجب خسارتهاشده است مراجعه نماید.
ماده7ـ موارد زیر از شمول بیمه موضوع این قوانین خارج است:
1ـ خسارت هاوارده به وسیله نقلیه مسبب حادثه.
2ـ خسارت هاوارده به محمولات وسیله نقلیه مسبب حادثه.
3ـ خسارت هامستقیم و یا غیرمستقیم ناشی از تشعشعات اتمی و رادیواکتیو.
4ـ خسارتناشی از محکومیت جزائی و یا پرداخت جرائم.
ماده8 ـ تعرفه حق bimeh و نحوه تقسیط و تخفیف در حق بیمة بیمه موضوع این مقررات با رعایت نوع و خصوصیات وسیله نقلیه و فهرست تخلفات حادثه‌ساز و ضریب خسارت هااین رشته توسط بیمه مرکزی ایران تهیه و پس از تأیید شورای عالی بیمه به تصویب هیأت وزیران خواهدرسید.
ماده9ـ پوشش‌های bimeh موضوع این قوانین محدود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران می‌باشد مگر آن‌که در بیمه‌نامه به نحو دیگری توافق شده باشد.
ماده10ـ به منظور حمایت از زیان‌دیده‌گان حوادث رانندگی، خسارتهای بدنی وارد به اشخاص ثالث که به علت فقدان یا انقضاء bimeh‌نامه، بطلان قرارداد bimeh، تعلیق تأمین بیمه‌گر، فرار کردن و یا شناخته نشدن مسؤول حادثه و یا ورشکستگی بیمه‌گر قابل پرداخت نباشد یا به طورکلی خسارتهای بدنی خارج از شرایط bimeh‌نامه (به استثناء موارد مصرح در ماده (7)) توسط صندوق مستقلی به نام صندوق تأمین خسارتهای بدنی پرداخت خواهد شد.
مدیر صندوق به پیشنهاد رئیس کل bimeh مرکزی ایران و تصویب مجمع عمومی و با حکم رئیس مجمع عمومی منصوب می‌گردد. مجمع عمومی صندوق با عضویت وزراء امور اقتصادی و دارایی، بازرگانی، کار و امور اجتماعی و دادگستری و رئیس کل بیمه مرکزی ایران حداقل یک بار در سال تشکیل می‌شود. بودجه، ترازنامه و خط مشی صندوق به تصویب مجمع خواهد رسید. متن کامل ترازنامه صندوق از طریق روزنامه رسمی و یکی از جراید کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.
تبصره شماره1ـ میزان تعهدات صندوق برای جبران خسارتهای بدنی معادل مبلغ مقرر در ماده (4) این مقررات و تبصره ذیل آن خواهد بود.
تبصره شماره2ـ مرکز صندوق تهران است و در صورت لزوم می‌تواند با تصویب مجمع عمومی صندوق در مراکز استانها شعبه ایجاد یا نمایندگی اعطاء نماید.
تبصره3ـ هزینه‌هایی که bimeh مرکزی ایران برای اداره صندوق متحمل می‌گردد حداکثر تا سه درصد (3%) از درآمدهای سالانه صندوق از محل منابع درآمد آن پرداخت خواهد شد.
ماده11ـ منابع مالی صندوق تأمین خسارتهای بدنی به شرح زیر است:
الف ـ پنج درصد (5%) از حق بیمه bimeh اجباری موضوع این قوانین.
ب ـ مبلغی معادل حداکثر یک سال حق بیمه بیمه اجباری که از دارندگان وسایل سواری‌ای که از انجام بیمه موضوع این مقررات خودداری نمایند وصول خواهد شد. نحوه وصول و تقسیط مبلغ مذکور و سایر ضوابط لازم این بند به پیشنهاد بیمه مرکزی ایران به تصویب مجمع عمومی صندوق خواهد رسید.
ج ـ مبالغی که صندوق پس از جبران خسارتهازیان‌دیدگان بتواند از مسؤولان حادثه وصول نماید.
د ـ درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری وجوه صندوق.
هـ ـ بیست درصد (20%) از جرائم وصولی راهنمایی و رانندگی در کل کشور.
و ـ بیست درصد (20%) از کل هزینه‌های دادرسی و جزای نقدی وصولی توسط قوه قضائیه.
ز ـ جرائم موضوع ماده (28) این مقررات.
ح ـ کمکهای اعطائی از سوی اشخاص مختلف.
تبصره شماره1ـ در صورت کمبود منابع مالی صندوق، دولت موظف است در بودجه سنواتی سال بعد کسری منابع صندوق را تأمین نماید.
تبصره شماره2ـ درآمدهای صندوق از مالیات و هرگونه عوارض معاف می‌باشد.
تبصره3ـ صندوق از پرداخت هزینه‌های دادرسی و اوراق و حق‌الاجراء معاف می‌باشد.
تبصره شماره4ـ اسناد مربوط به مطالبات و پرداختهای خسارتهاصندوق تأمین خسارتهای بدنی در حکم اسناد لازم‌الاجراء است.
تبصره شماره5 ـ عدم پرداخت حقوق مقرراتی صندوق تأمین خسارتهای بدنی از سوی شرکتهای بیمه در حکم دخل و تصرف غیرقوانینی در وجوه عمومی می‌باشد.
تبصره شماره 6 ـ مصرف درآمدهای صندوق در مواردی به جز موارد مصرح در این مقررات ممنوع بوده و در حکم تصرف غیرقانونی در وجوه عمومی می‌باشد.
تبصره شماره7ـ به منظور ترویج فرهنگ bimeh و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آن دسته از دارندگان وسایل نقلیه مشمول bimeh اجباری موضوع این قانون که ظرف مدت چهار ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون نسبت به خرید بیمه‌نامه اقدام نمایند از پرداخت جریمه موضوع بند « ب» این ماده معاف خواهند بود.
ماده12ـ صندوق مجاز است موجودی‌های نقدی مازاد خود را نزد بانکها سپرده‌گذاری و یا اوراق مشارکت خریداری نماید مشروط بر آن‌که سرمایه‌گذاری‌های مذکور به نحوی برنامه‌ریزی و انجام شود که همواره امکان پرداخت خسارت هاکامل به زیان‌دیدگان مشمول تعهدات صندوق وجود داشته باشد.
ماده13ـ چگونگی اداره صندوق به پیشنهاد bimeh مرکزی ایران و با تأیید وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
ماده14ـ اشخاص ثالث زیان‌دیده حق دارند با ارائه مدارک لازم برای دریافت خسارتبه طور مستقیم حسب مورد به شرکت بیمه مربوط و یا صندوق تأمین خسارتهای بدنی مراجعه نمایند. دستورالعمل اجرائی این ماده توسط bimeh مرکزی ایران تهیه و به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید. read more
ماده15ـ bimeh‌گر موظف است حداکثر پانزده روز پس از دریافت مدارک لازم، خسارت هامتعلقه را پرداخت نماید.
ماده16ـ در حوادث رانندگی منجر به صدمات بدنی غیر از فوت، بیمه‌گر وسیله نقلیه مسبب حادثه و یا صندوق تأمین خسارتهای بدنی حسب مورد موظفند پس از دریافت گزارش کارشناس راهنمایی و رانندگی و یا پلیس راه و در صورت لزوم گزارش سایر مقامات انتظامی و پزشکی قانونی بلافاصله حداقل پنجاه درصد (50%) از دیه تقریبی را به اشخاص ثالث زیان‌دیده پرداخت‌نموده و باقی‌مانده آن را پس از معین شدن میزان قطعی دیه بپردازند.
تبصره ـ در حوادث رانندگی منجر به فوت، شرکت‌های bimeh می‌توانند در صورت توافق با راننده مسبب حادثه و ورثه متوفی، بدون نیاز به رأی مراجع قضائی، دیه و دیگر خسارت‌های بدنی وارده را پرداخت نمایند.
ماده17ـ در حوادث رانندگی منجر به خسارت هامالی، پرداخت خسارتهابه صورت نقدی و با توافق زیان‌دیده و شرکت بیمه مربوط صورت می‌گیرد. در صورت عدم توافق طرفین در خصوص میزان خسارتهاقابل پرداخت، شرکت bimeh موظف است وسیله نقلیه خسارت‌دیده را در تعمیرگاه مجاز و یا تعمیرگاهی که مورد قبول زیان‌دیده باشد تعمیر نموده و هزینه‌های تعمیر را تا سقف تعهدات مالی مندرج در bimeh‌نامه مذکور پرداخت نماید.
تبصره ـ در صورتی که اختلاف از طرق مذکور حل و فصل نشود موضوع بدون رعایت تشریفات آئین دادرسی در کمیسیون حل اختلاف تخصصی مرکب از یک نفر قاضی با معرفی رئیس دادگستری محل یک نفر کارشناس bimeh با معرفی اتحادیه (سندیکای) bimeh‌گران ایران و تأیید بیمه مرکزی ایران و یک نفر کارشناس رسیدگی به تصادفات با معرفی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و رأی این کمیسیون قطعی و ..
http://www.bimeonline.com/bimeh-shakhse-sales




تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب: قانون بیمه شخص ثالث,
ارسال توسط amir ali

خطری که در برچسب مواد خوردنی ذکر نمی شود
عامل اصلی تغییرات فشار خون، مقدار سدیم موجود در گردش خون است.
مدیرگروه تغذیه دانشگاه جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در الگوی خوردنی ما ایرانی ها استفاده نمک چند برابر متوسط دنیا است از عدم درج میزان سدیم در برچسب گذاری مواد خوردنی انتقاد کرد.

دکتر رضا امانی در مورد رابطه میان تغذیه سالم و پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا گفت:« فشارخون به دو دسته فشار خون اولیه که علت شناخته شده ای ندارد و فشار خون ثانویه که به علت مریضی های مختلفی ایجاد می شود، تقسیم می شود. عامل اصلی تغییرات فشار خون، مقدار سدیم موجود در گردش خون است بنابراین سدیم دریافتی ما از طریق مواد خوردنی می تواند بر روی فشار خون اثر گذارد.»


وی ادامه داد:«آنچه که در الگوی خوردنی ما ایرانی ها اهمیت دارد این است که میزان مصرف نمک هر روزانه چندبرابر متوسط استفاده در دنیا است. از طرفی الگوی غذایی سالم آن است که روزانه کمتر از 2400 میلی گرم سدیم دریافت شود و از آنجایی که تقریبا 40 درصد وزن نمک طعام، سدیم است بنابراین کسانی که حدود 10 گرم در هر روز نمک مصرف می کنند معادل با 4 هزار میلی گرم سدیم دریافت می کنند که به مراتب بیشتر از میزان توصیه شده است.»


دانشیار و مدیرگروه تغذیه دانشگاه جندی شاپور اهواز افزود:« با این توصیف متوجه می شویم ما مقدار بالایی از سدیم دریافت می کنیم وقتی صحبت از نمک است بیشتر تاکید بر روی سدیم موجود در نمک طعام است و می دانید که در بیشتر از بیماری ها از جمله مریضی های قلبی و عروقی، چاقی و افزایش چربی های خون و دیابت، دریافت نمک و یا دریافت سدیم باید کنترل و محدود شود.»
منبع: seemorgh


وی گفت:« در بیماری های اشاره شده، بالانس فشارخون بیشتر|بیشتر} است و یک رابطه ی دوطرفه میان این مریضی های مزمن و فشار خون وجود دارد. امهر روزه داده های جدیدتر از نظر علمی نشان می دهند که حتی استفاده میزان 2400 میلی گرم سدیم در هر روز باید کاهش یافته و به زیر 1500 میلی گرم سدیم در روز برسد بنابراین می بینیم آنچه که در حال حاضر دریافت می کنیم در خوش بینانه ترین حالت نیز مقدار بالایی از سدیم است که این نکات می تواند نشان دهنده این باشد که ما داریم به سمت ابتلای بیشتر به مریضی های مزمن پیش می رویم که علامت خطر بزرگی است و باید به افراد جامعه در رابطه با غذاهایی که محتوای سدیم بالایی دارند آموزش دهیم.»


وی با انتقاد از مشخص نبودن میزان سدیم در برچسب گذاری مواد غذایی در کشور گفت:« این مسئله نقصی بزرگ است به عنوان مثال بر روی برخی از فرآورده ها رژیمی بودن ذکر می شود اما میزان سدیم موجود در آن مشخص نشده است. نان ها و بیسکوئیت ها و فرآورده های تجارتی گوشتی مثل سوسیس و کالباس و همبرگر که حاوی مقدار بالایی سدیم است اما مقدار آن مشخص نشده است. همچنین رب گوجه فرنگی به مقدار زیادی حاوی نمک است اما در برچسب گذاری آن به این مسئله اشاره نمی شود که ممکن است افراد از آن آگاهی نداشته باشند.»


دکتر امانی در پایان تاکید کرد:« لازم است رسانه ها از نظرات متخصصین تغذیه برای ارتقای آگاهی عمومی در خصوص محتوای سدیم غذاها استفاده کنند و هفته سلامت فرصت مغتنمی است که در این مورد در سطح عمومی جامعه، آموزش های صحیح داده شود که هر تخصصی در حیطه خود می تواند نظر دهد و آموزش های لازم را به افراد دهد.»
منبع: http://www.seemorgh.com




تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:مواد غذایی,خطرات موارد غذایی,بهداشت,سلامت,
ارسال توسط amir ali

قوانین اصلاح قانون bimeh اجباری مسؤولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث
ماده1ـ کلیه دارندگان وسایل سواری موتوری زمینی و ریلی اعم از این که اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند مکلفند وسائل نقلیه مذکور را در قبال خسارت هابدنی و مالی که در اثر حـوادث وسایل سواری مزبور و یا یـدک و تریلر مـتصل به آنها و یا مـحمولات آنها به اشخاص ثالث وارد می‌شود حداقل به مقدار مندرج در ماده (4) این قانون نزد یکی از شـرکتهای بیمه که مجـوز فعالیت در این رشته را از bimeh مرکزی ایران داشته باشد، bimeh نمایند.
تبصره1ـ دارنده از نظر این مقررات اعم از مالک و یا متصرف وسیله نقلیه است و هرکدام که بیمه نامه موضوع این ماده را تحصیل نماید تکلیف از دیگری ساقط می‌شود. bime online
تبصره شماره2ـ مسؤولیت دارنده وسیله نقلیه مانع از مسؤولیت شخصی که حادثه منسوب به فعل یا ترک فعل او است نمی‌باشد. در هر حال خسارتهاوارده از محل bimeh‌نامه وسیله نقلیه مسبب حادثه پرداخت می‌گردد.
تبصره شماره3ـ منظور از خسارتبدنی، هر نوع دیه یا ارش ناشی از صدمه، شکستگی، نقص عضو، ازکارافتادگی (جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم) یا دیه فوت شخص ثالث به سبب حوادث مشمول bimeh موضوع این قانون است. هزینه معالجه نیز چنانچه مشمول قوانین دیگری نباشد، جزء تعهدات بیمه موضوع این مقررات خواهدبود.
تبصره شماره4ـ منظور از خسارتمالی، زیانهایی می‌باشد که به سبب حوادث مشمول بیمه موضوع این قوانین به اموال شخص ثالث وارد شود.
تبصره شماره5 ـ منظور از حوادث مذکور در این مقررات، هرگونه سانحه‌ای از قبیل تصادم، تصادف، سقوط، واژگونی، آتش‌سوزی و یا انفجار وسایل سواری موضوع این ماده و نیز خسارتی است که از محمولات وسایل مزبور به اشخاص ثالث وارد شود.
تبصره شماره6 ـ منظور از شخص ثالث، هر شخصی است که به سبب حوادث وسایل سواری موضوع این قانون دچار زیانهای بدنی و یا مالی شود به استثناء راننده مسبب حادثه.
ماده2ـ شرکتهای bimeh مکلفند طبق مقررات این مقررات آئین‌نامه‌های مربوط به آن، با دارندگان وسایل نقلیه موضوع ماده (1) این قانون قرارداد bimeh منعقد نمایند.
ماده3ـ از تاریخ انتقال وسیله نقلیه کلیه تعهدات ناشی از قرارداد bimeh موضوع این مقررات به منتقل‌الیه وسیله نقلیه منتقل می‌شود و انتقال گیرنده تا پایان مدت قرارداد bimeh، bimeh‌گذار محسوب خواهدشد.
ماده4ـ حداقل مبلغ بیمه موضوع این قانون در بخش خسارت‌بدنی معادل حداقل ریالی دیه یک مرد مسلمان در ماههای حرام و در بخش خسارتمالی معادل حداقل دو و نیم درصد (5/2%) تعهدات بدنی خواهدبود. بیمه‌گذار می‌تواند برای جبران خسارتهای بدنی و مالی بیش از حداقل مزبور، bimeh اختیاری تحصیل نماید.
تبصره شماره1ـ در صورتی که در یک حادثه، مسؤول آن به پرداخت بیش از یک دیه به هر یک از زیان‌دیدگان محکوم شود، بیمه‌گر موظف به پرداخت تمامی دیه‌های متعلقه خواهدبود.
تبصره شماره2ـ bimeh‌گر موظف است در ایفاء تعهدات مندرج در این مقررات خسارتوارده به زیان‌دیدگان را بدون لحاظ جنسیت و مذهب تا سقف تعهدات bimeh‌نامه پرداخت نماید. مبلغ مازاد بر دیه تعیین‌شده از سوی محاکم قضائی، به‌عنوان bimeh حوادث محسوب می‌گردد.
ماده5 ـ bimeh‌گر ملزم به جبران خسارتهای وارد شده به اشخاص ثالث تا حد مذکور در bimeh‌نامه خواهدبود. در حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت که به استناد گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه‌‌ساز باشد بیمه‌گر موظف است خسارتزیان‌دیده را بدون هیچ شرطی پرداخت نماید و پس از آن می‌تواند جهت بازیافت یک درصد (1%) از خسارتهای بدنی و دو درصد (2%) از خسارتهای مالی پرداخت شده به مسبب حادثه مراجعه نماید. در صورتی که به موجب گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه‌ساز باشد گواهینامه راننده مسبب حادثه از یک تا سه ماه توقیف می‌شود و رانندگی در این مدت ممنوع و در حکم رانندگی بدون گواهینامه است.
تبصره ـ مصادیق و عناوین تخلفات رانندگی حادثه‌ساز به پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیأت وزیران مشخص می‌شود.
ماده6 ـ در صورت اثبات عمد راننده در ایجاد حادثه توسط مراجع قضائی و یا رانندگی در حالت مستی یا استعمال مواد مخدر یا روانگردان مؤثر در وقوع حادثه، یا در صورتی که راننده مسبب فاقد گواهینامه رانندگی باشد یا گواهینامه او متناسب با نوع وسیله نقلیه نباشد شرکت بیمه موظف است بدون اخذ تضمین، خسارت هازیان‌دیده را پرداخت نموده و پس از آن می‌تواند به قائم‌مقامی زیان‌دیده از طریق مراجع مقرراتی برای استرداد تمام یا بخشی از وجوه پرداخت شده به شخصی که موجب خسارت هاشده است مراجعه نماید.
ماده7ـ موارد زیر از شمول bimeh موضوع این قوانین خارج است:
1ـ خسارتهاوارده به وسیله نقلیه مسبب حادثه.
2ـ خسارتهاوارده به محمولات وسیله نقلیه مسبب حادثه.
3ـ خسارت هامستقیم و یا غیرمستقیم ناشی از تشعشعات اتمی و رادیواکتیو.
4ـ خسارتهاناشی از محکومیت جزائی و یا پرداخت جرائم.
ماده8 ـ تعرفه حق bimeh و نحوه تقسیط و تخفیف در حق بیمة بیمه موضوع این قوانین با رعایت نوع و خصوصیات وسیله نقلیه و فهرست تخلفات حادثه‌ساز و ضریب خسارتاین رشته توسط بیمه مرکزی ایران تهیه و پس از تأیید شورای عالی بیمه به تصویب هیأت وزیران خواهدرسید.
ماده9ـ پوشش‌های bimeh موضوع این مقررات محدود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران می‌باشد مگر آن‌که در bimeh‌نامه به نحو دیگری توافق شده باشد.
ماده10ـ به منظور حمایت از زیان‌دیده‌گان حوادث رانندگی، خسارتهای بدنی وارد به اشخاص ثالث که به علت فقدان یا انقضاء بیمه‌نامه، بطلان قرارداد بیمه، تعلیق تأمین بیمه‌گر، فرار کردن و یا شناخته نشدن مسؤول حادثه و یا ورشکستگی bimeh‌گر قابل پرداخت نباشد یا به طورکلی خسارتهای بدنی خارج از شرایط bimeh‌نامه (به استثناء موارد مصرح در ماده (7)) توسط صندوق مستقلی به نام صندوق تأمین خسارتهای بدنی پرداخت خواهد شد.
مدیر صندوق به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی ایران و تصویب مجمع عمومی و با حکم رئیس مجمع عمومی منصوب می‌گردد. مجمع عمومی صندوق با عضویت وزراء امور اقتصادی و دارایی، بازرگانی، کار و امور اجتماعی و دادگستری و رئیس کل بیمه مرکزی ایران حداقل یک بار در سال تشکیل می‌شود. بودجه، ترازنامه و خط مشی صندوق به تصویب مجمع خواهد رسید. متن کامل ترازنامه صندوق از طریق روزنامه رسمی و یکی از جراید کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.
تبصره1ـ میزان تعهدات صندوق برای جبران خسارتهای بدنی معادل مبلغ مقرر در ماده (4) این قوانین و تبصره شماره ذیل آن خواهد بود.
تبصره شماره2ـ مرکز صندوق تهران است و در صورت لزوم می‌تواند با تصویب مجمع عمومی صندوق در مراکز استانها شعبه ایجاد یا نمایندگی اعطاء نماید.
تبصره شماره3ـ هزینه‌هایی که بیمه مرکزی ایران برای اداره صندوق متحمل می‌گردد حداکثر تا سه درصد (3%) از درآمدهای سالانه صندوق از محل منابع درآمد آن پرداخت خواهد شد.
ماده11ـ منابع مالی صندوق تأمین خسارتهای بدنی به شرح زیر است:
الف ـ پنج درصد (5%) از حق بیمه بیمه اجباری موضوع این قوانین.
ب ـ مبلغی معادل حداکثر یک سال حق بیمه bimeh اجباری که از دارندگان وسایل سواری‌ای که از انجام bimeh موضوع این قانون خودداری نمایند وصول خواهد شد. نحوه وصول و تقسیط مبلغ مذکور و سایر ضوابط لازم این بند به پیشنهاد bimeh مرکزی ایران به تصویب مجمع عمومی صندوق خواهد رسید.
ج ـ مبالغی که صندوق پس از جبران خسارت هازیان‌دیدگان بتواند از مسؤولان حادثه وصول نماید.
د ـ درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری وجوه صندوق.
هـ ـ بیست درصد (20%) از جرائم وصولی راهنمایی و رانندگی در کل کشور.
و ـ بیست درصد (20%) از کل هزینه‌های دادرسی و جزای نقدی وصولی توسط قوه قضائیه.
ز ـ جرائم موضوع ماده (28) این مقررات.
ح ـ کمکهای اعطائی از سوی اشخاص مختلف.
تبصره1ـ در صورت کمبود منابع مالی صندوق، دولت موظف است در بودجه سنواتی سال بعد کسری منابع صندوق را تأمین نماید.
تبصره2ـ درآمدهای صندوق از مالیات و هرگونه عوارض معاف می‌باشد.
تبصره شماره3ـ صندوق از پرداخت هزینه‌های دادرسی و اوراق و حق‌الاجراء معاف می‌باشد.
تبصره4ـ اسناد مربوط به مطالبات و پرداختهای خسارتهاصندوق تأمین خسارتهای بدنی در حکم اسناد لازم‌الاجراء است.
تبصره شماره5 ـ عدم پرداخت حقوق قوانینی صندوق تأمین خسارتهای بدنی از سوی شرکتهای بیمه در حکم دخل و تصرف غیرمقرراتی در وجوه عمومی می‌باشد.
تبصره 6 ـ مصرف درآمدهای صندوق در مواردی به جز موارد مصرح در این قوانین ممنوع بوده و در حکم تصرف غیرمقرراتی در وجوه عمومی می‌باشد.
تبصره7ـ به منظور ترویج فرهنگ بیمه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آن دسته از دارندگان وسایل نقلیه مشمول بیمه اجباری موضوع این مقررات که ظرف مدت چهار ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون نسبت به خرید بیمه‌نامه اقدام نمایند از پرداخت جریمه موضوع بند « ب» این ماده معاف خواهند بود.
ماده12ـ صندوق مجاز است موجودی‌های نقدی مازاد خود را نزد بانکها سپرده‌گذاری و یا اوراق مشارکت خریداری نماید مشروط بر آن‌که سرمایه‌گذاری‌های مذکور به نحوی برنامه‌ریزی و انجام شود که همواره امکان پرداخت خسارت هاکامل به زیان‌دیدگان مشمول تعهدات صندوق وجود داشته باشد.
ماده13ـ چگونگی اداره صندوق به پیشنهاد bimeh مرکزی ایران و با تأیید وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
ماده14ـ اشخاص ثالث زیان‌دیده حق دارند با ارائه مدارک لازم برای دریافت خسارتبه طور مستقیم حسب مورد به شرکت bimeh مربوط و یا صندوق تأمین خسارتهای بدنی مراجعه نمایند. دستورالعمل اجرائی این ماده توسط بیمه مرکزی ایران تهیه و به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید. http://www.bimeonline.com/bimeh-shakhse-sales
ماده15ـ bimeh‌گر موظف است حداکثر پانزده روز پس از دریافت مدارک لازم، خسارتهامتعلقه را پرداخت نماید.
ماده16ـ در حوادث رانندگی منجر به صدمات بدنی غیر از فوت، بیمه‌گر وسیله نقلیه مسبب حادثه و یا صندوق تأمین خسارتهای بدنی حسب مورد موظفند پس از دریافت گزارش کارشناس راهنمایی و رانندگی و یا پلیس راه و در صورت لزوم گزارش سایر مقامات انتظامی و پزشکی قوانینی بلافاصله حداقل پنجاه درصد (50%) از دیه تقریبی را به اشخاص ثالث زیان‌دیده پرداخت‌نموده و باقی‌مانده آن را پس از معین شدن میزان قطعی دیه بپردازند.
تبصره ـ در حوادث رانندگی منجر به فوت، شرکت‌های bimeh می‌توانند در صورت توافق با راننده مسبب حادثه و ورثه متوفی، بدون نیاز به رأی مراجع قضائی، دیه و دیگر خسارت‌های بدنی وارده را پرداخت نمایند.
ماده17ـ در حوادث رانندگی منجر به خسارتمالی، پرداخت خسارتبه صورت نقدی و با توافق زیان‌دیده و شرکت bimeh مربوط صورت می‌گیرد. در صورت عدم توافق طرفین در خصوص میزان خسارتقابل پرداخت، شرکت bimeh موظف است وسیله نقلیه خسارت‌دیده را در تعمیرگاه مجاز و یا تعمیرگاهی که مورد قبول زیان‌دیده باشد تعمیر نموده و هزینه‌های تعمیر را تا سقف تعهدات مالی مندرج در bimeh‌نامه مذکور پرداخت نماید.
تبصره شماره ـ در صورتی که اختلاف از طرق مذکور حل و فصل نشود موضوع بدون رعایت تشریفات آئین دادرسی در کمیسیون حل اختلاف تخصصی مرکب از یک نفر قاضی با معرفی رئیس دادگستری محل یک نفر کارشناس bimeh با معرفی اتحادیه (سندیکای) bimeh‌گران ایران و تأیید بیمه مرکزی ایران و یک نفر کارشناس رسیدگی به تصادفات با معرفی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و رأی این کمیسیون قطعی و ..
read more




تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب: قانون بیمه شخص ثالث,
ارسال توسط amir ali

پذيرش نمايندگان بيمه

پروانه نمايندگي بيمه بر اساس آئين نامه شماره 57 مصوب شوراي عالي bimeh صادر مي شود و ضروري است متقاضي اخذ پروانه نمايندگي bimeh قبل از هر اقدامي آئين نامه مذكور را مطالعه نمايد. متن این آیین نامه در ادامه آمده است.
more info
مراحل لازم براي اخذ پروانه نمايندگي bimeh

1) مراجعه به مديريت امور نمايندگان شركتهاي bimeh و اخذ پذيرش از شركت مورد نظر.

2) شركت در دوره هاي آموزشي تئوري و عملي مربوط كه توسط شركتهاي بيمه برگزار مي شود.

3) معرفي دفتر كار و سپردن تعهد و تضمين مربوط و ساير اقدامات لازم براي شروع فعاليت

تاسيس شركت خدمات بيمه اي

متقاضيان تأسيس شركت خدمات بيمه اي (شركت نمايندگي bimeh) بايد پس از مراجعه به شركت bimeh ذيربط و اخذ پذيرش تأسيس شركت، اقدام به تكميل مدارك، صورتجلسات و اساسنامه شركت نمايند.

آيين نامه شماره 57

شوراي‌عالي bimeh در اجراي بند 5 ماده 17 قانون تأسيس bimeh مركزي و bimeh‌گري، آيين‌نامة تنظيم امور نمايندگي بيمه را با هدف تعميم و توسعه بيمه و با توجه به اصول زير در جلسه مورخ 17/7/1387 تصويب كرد:


• حفظ حقوق bimeh‌گذاران، شركت‌هاي بيمه و نمايندگان آنها با تأكيد بر ارائه بهترين كيفيت خدمات و تكريم مشتريان؛
• واگذاري امور مربوط به نمايندگي هر شركت بيمه به خود آن شركت و صرفاً تعيين حداقل‌هاي مورد نياز براي تنظيم بازار بيمه و حفظ حقوق طرفين؛
• تسهيل و شفاف‌سازي جريان كار فعاليت‌هاي بازاريابي، فروش و امور نمايندگي جهت ايجاد رقابت براي افزايش كارآمدي با مسئوليت شركت‌هاي bimeh.
لذا اين دستور العمل مشتمل بر 4 قسمت و 30 ماده و 20 تبصره از تاريخ ابلاغ جايگزين دستور العمل نمايندگي بيمه (شماره 28) و مكمل‌هاي آن شده و كليه دستورالعمل‌هاي مغاير با آن ملغي مي‌شود.

فصل اول : تعريف و شرايط اعطاي پروانه نمايندگي بيمه

ماده1. نماينده bimeh كه در اين دستور العمل اختصاراً « نماينده» ناميده ميشود، شخص حقيقي يا حقوقي است كه با رعايت قوانين و مقررات مربوط، از جمله قانون تأسيس bimeh مركزي ايران و bimeh گري، مفاد اين آيين نامه و ساير مصوبات شوراي عالي بيمه، مجاز به عرضه خدمات bimeh اي به نمايندگي از طرف يك شركت bimeh طرف قرارداد مي‌باشد.
تبصره: مقررات اين آيين نامه شامل نمايندگاني است كه در داخل كشور خدمات bimeh اي عرضه مي نمايند. اعطاي نمايندگي بيمه در خارج از كشور مستلزم اخذ موافقت قبلي بيمه مركزي ايران است.

ماده2. شركت bimeh موظف است در اعطاي پروانه نمايندگي بيمه در كليه رشته‌ها يا رشته هاي بيمه اي معين، طبق مفاد اين دستور العمل عمل نمايد. مدت نمايندگي بيمه‌ نامحدود است اما پروانه و قرارداد نمايندگي bimeh هر سه سال يك بار و به شرط رعايت مفاد اين آيين‌نامه و گذراندن دوره هاي آموزشي لازم توسط ریسلر، تجديد خواهد شد.

تبصره: شركت بيمه مي تواند بخشي از اختيارات و وظايف خود در صدور bimeh نامه و در صورت لزوم، در پرداخت خسارت را در رشته‌هاي مختلف bimeh به ریسلر تفويض نمايد.

ماده3. شركت بيمه موظف است شرايط اعطاي نمايندگي bimeh را از طرق مقتضي، به ويژه درج در پايگاه اينترنتي خود به اطلاع عموم برساند.

ماده4. شخص حقيقي متقاضي اخذ پروانة نمايندگي bimeh بايد واجد شرايط زير باشد:
الف) تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران؛
ب) اعتقاد به اسلام يا يكي ديگر از اديان رسمي كشور؛
ج) عدم اعتياد به مواد مخدر؛
د) نداشتن سـوء پيشينه كيفري و همچنين نداشتن سابقه محكوميت به جرايم نام برده شده در ماده 64 قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه گري؛
هـ) داشتن گواهي پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دايم؛
و) داشتن حداقل مدرك كارشناسي در رشته بيمه (و يا ساير رشته‌ها با گرايش bimeh) با شش ماه سابقه كار bimeh اي فني و تخصصي، يا مدرك كارشناسي در رشته غير بيمه و يك سال سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي و يا مدرك ديپلم با دو سال سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي.

تبصره1 : متقاضيان فاقد سابقه كار مندرج در بند «و»، به غير از دارندگان مدرك كارشناسي در رشته bimeh (و ساير رشته‌ها با گرايش bimeh)، بايد دوره آموزشي شامل اصول بيمه، آشنايي با رشته‌هاي بيمه، بازاريابي bimeh، ‌قوانين و مقررات بيمه و رايانه (شامل آموزش مهارت هايWord ، Excel و Internet) را در مجموع، به ميزان حداقل 80 ساعت در مركز آموزشي شركت بيمه، يا مركز آموزش فني و حرفه اي وزارت كار و امور اجتماعي و يا ساير مراكز آموزشي مورد تأييد bimeh مركزي ايران گذرانده و گواهي‌نامه قبولي را ارائه نمايند. علاوه بر اين متقاضيان مذكور بايد دوره كارآموزي را در شركت bimeh مربوط طي نمايند.
متقاضيان فاقد سابقه كار داراي مدرك كارشناسي در رشته bimeh (و ساير رشته‌ها با گرايش bimeh)، فقط دوره كارآموزي را در شركت bimeh طي خواهند كرد.

تبصره 2: شركت bimeh مي تواند براي پذيرش ریسلر، هرنوع شرايط رقابتي براي انتخاب نمايندگان برتر، از جمله برگزاري آزمون را تعيين و اعمال نمايد.
نمایندگی بیمه

ماده 5. مسئوليت احراز صحت شرايط لازم در مورد هر يك از متقاضيان اخذ پروانه نمايندگي bimeh بر عهده شركت بيمة مربوط مي‌باشد.

ماده 6. شركت bimeh براي اعطاي پروانه نمايندگي حقوقي بايد موارد زير را بررسي و رعايت نمايد:
1. تشكيل نمايندگي حقوقي به شكل شركت سهامي خاص با مسئوليت تضامني يا شركت تعاوني؛
2. تأييد اساسنامه نمايندگي توسط شركت بيمه؛
3. انحصار فعاليت به نمايندگي bimeh؛
4. وجود حداقل سه عضو هيئت مديره؛
5. داشتن حداقل 500 ميليون ريال سرمايه؛
6. ارائه برگه نامه بانك حاكي از تأديه قسمت نقدي سرمايه، حداقل به مقدار 50 درصد كل سرمايه نماينده حقوقي؛
7. صورت كامل اسامي سهامداران، مديران و ميزان سهام هر يك از آنها؛
8. برگه عدم سوء پيشينه كيفري مديران؛
9. داشتن مدير عامل و عضو bimeh اي هيئت مديره طبق شرايط مندرج در ماده 9 اين دستور العمل؛
10. صورت جلسات مجمع عمومي مؤسس و هيئت مديره؛
11. اظهارنامه ثبت نمايندگي حقوقي و تأييديه نام آن.

ماده 7. درج نمايندگي حقوقي و هرگونه تغييرات بعدي از جمله تغيير در مفاد اساسنامه، ميزان سرمايه، تركيب سهامداران، مديرعامل و اعضاي هيئت مديرة آن، موكول به رعايت مقررات اين آيين نامه و با مسئوليت و موافقت شركت بيمه طرف قرارداد خواهد بود.
تبصره: شركت بيمه موظف است قبل از درج نمايندگي حقوقي bimeh و هرگونه تغييرات بعدي آن، نظر بيمه مركزي ايران را استعلام نمايد. عدم اعلام نظر bimeh مركزي ايران ظرف مدت 20 روز به معناي موافقت با درج نمايندگي حقوقي يا تغييرات بعدي آن خواهد‌بود.

ماده 8. نماينده حقوقي موظف است ترازنامه و حساب سود و زيان خود را طبق فرم نمونه اي كه بيمه مركزي ايران تهيه و به شركتهاي bimeh ابلاغ مي‌نمايد، تنظيم كند و پس از تصويب در مجمع عمومي سهامداران خود، نسخه اي از آن را براي بررسي و تأييد به شركت bimeh طرف قرارداد ارسال نمايد.

تبصره 1: شركت bimeh موظف است حداكثر تا پايان مرداد هر سال، ترازنامه و حساب سود و زيان هر يك از نمايندگان حقوقي خود را به bimeh مركزي ايران ارسال كند.

تبصره 2: نماينده حقوقي موظف است در هر سال مالي حداقل 10 درصد از سود سالانه خود را به عنوان اندوخته سرمايه اي در حساب‌هاي خود منظور نمايد.

ماده 9. مدير عامل و حداقل يك عضو هيئت مديره نماينده حقوقي، علاوه بر شرايط مندرج در ماده 4 اين آيين نامه بايد واجد يكي از شرايط زير باشند:

9-1. داشتن حداقل مدرك كارشناسي در رشتة bimeh و يا ساير رشته‌ها با گرايش بيمه و دو سال سابقه كار bimeh‌اي فني و تخصصي در نمايندگي بيمه، يا كارگزاري bimeh، يا ارزيابي خسارت bimeh اي، يا شركت بيمه و يا bimeh مركزي ايران.

9-2. داشتن حداقل مدرك كارشناسي در ساير رشته ها و سه سال سابقه كار bimeh‌اي فني و تخصصي در نمايندگي bimeh، يا كارگزاري بيمه، يا ارزيابي خسارت بيمه اي، يا شركت هاي bimeh و يا بيمه مركزي ايران.

تبصره: در صورتي كه مدرك تحصيلي مدير عامل و عضو بيمه اي هيئت مديره در نمايندگي‌هاي حقوقي درج شده قبل از ابلاغ اين آيين نامه، ديپلم يا كارداني بوده باشد به ترتيب، چهار سال و دو سال به سابقة كار مندرج در اين بند اضافه مي‌شود.

ماده 10. نماينده حقيقي و مدير عامل، اعضاي هيئت مديره و سهامداران نمايندگي حقوقي نمي توانند در وزارتخانه ها، مؤسسات و شركت‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي غير دولتي شاغل باشند يا به عنوان ریسلر ديگري يا كارگزار حقيقي فعاليت كنند. علاوه بر اين، اشخاص مذكور نمي توانند در شركت‌هاي bimeh غيردولتي و ساير نمايندگي ها يا كارگزاري‌هاي حقوقي بيمه شاغل بوده و يا بيش از 10 درصد، سهام داشته باشند.
تبصره: مدير عامل و اعضاي هيئت مديره و كاركنان شاغل (اعم از رسمي، پيماني، قراردادي و ساعتي) شركت‌هاي بيمه و بيمه مركزي ايران، نمي توانند به عنوان ریسلر حقيقي فعاليت نمايند و يا در نمايندگي‌هاي حقوقي، سمت يا سهم داشته باشند.

ماده 11. نمايندگي حقوقي با موافقت قبلي شركت بيمه طرف قرارداد و اجازه bimeh مركزي مي تواند دفتر فرعي داير نمايد، مشروط بر آن كه مسئول دفتر فرعي، شرايط نماينده حقيقي را داشته باشد.
ماده 30. موارد پيش‌بيني نشده در اين آيين نامه در رابطه با نمايندگي bimeh، تابع قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه‌گري، قانون تجارت، ساير قوانين مربوط و عرف bimeh خواهد بود.نمایندگی بیمه




ارسال توسط amir ali

پشت پرده‌ی بلاک شدن گیم های بلیزارد و دیگر بازی ‌های آنلاین چیست؟ سری 3
دنیای warcraft، دیابلو ۳ و استارکرفت ۲ بدون شک هزاران و هزاران طرفدار در کشور ایران دارند. به شخصه که دو گیم دیابلو ۳ و استارکرفت ۲ را همیشه بازی می کردم، افراد سرشناسی را می شناسم که در این بازی ها مخصوصا starcraft ۲ به صورت حرفه ای در حال بازی کردن بودند. افرادی همانند شهریار شاکی که از اعضای یکی از تیم های خارجی هم بود.

حال چه می شود که با وجود این همه طرفدار و گردش مالی بزرگی که این وسط وجود داشت به یک باره چنین اتفاقی می افتد!؟ بازی آنلاین patogh


طی صحبتی که با یکی از کارشناسان مرکز رسانه های دیجیتال داشتیم، فهمیدیم که قضیه کمی بزرگتر از این حرف هاست. همانطور که می دانید ابتدا این بازی ها از سوی ایران مسدود می شود. دلیل این بلاک شدن به این مسئله بر می گردد که ایران خواستار رعایت قوانین داخلی خود در گیم ها می شود.بازی آنلاین

یعنی ایران از شرکت های تولید کننده این گیم ها هم چون بلیزارد خواسته است که نسخه ای از بازی های خود را متناسب با فرهنگ و قوانین کشور ایران ویرایش کنند در غیر این صورت دسترسی کاربران را به این گیم ها خواهد بست.


پس از این اتفاق، بلیزارد هم که تاکنون تحریم های آمریکا را مستقیما اعمال نکرده بود وارد عمل شد و به طور کلی پشتیبانی از ایران را از برنامه های خود حذف کرد. یعنی ipهای ایران از سوی بلیزارد مسدود شد. بازی های آنلاین

این در حالی است که همان کارشناس مذبور، می گوید که مذاکرات به خوبی پیش رفته و شرکت مربوطه در حال ویرایش گیم های خود برای کاربران کشور ایرانی است.

اطلاعاتی که تا الان خواندید ممکن است صد در صد درست نباشد. این اطلاعاتی است که در حال حاضر می دانیم.
این ها جر بهترین بازی های آنلاین هستند.بازی آنلاین
patogh

بازی آنلاین چیست ؟
Online recreation can research to any typewrite of gritty that someone can endeavour the Net or over a computer textile. Most of the , online gaming refers to video games played over the Internet, where quaternary players are in diverse locations across the world. Online diversion also can research to the design of vice over the Internet, an online or an online cards gathering.

Having an optimal online see typically requires a high- speed transfer. Straitlaced element instrument also be required, whether it's a machine or a gaming table, much as Xbox® or PlayStation®, that's joined to the Net. Whatsoever online games order a circumstantial piece of controlling component, as a or a mettlesome controller. software, which could be a CD or DVD that contains the vice software or which could be as a cuneate download the , leave also be a necessary. With whatsoever games, the current Minute software and Web versions instrument be requisite.

In damage of recording games, online gaming is thriving in popularity for a tracheophyte of reasons. Gamers can easily label opponents of a similar plane when a head-to-head gallinacean over the Cyberspace. Players also can contend in massively multiplayer games, where piles of players music an gallinacean in a realistic grouping. Ofttimes present, participants can communicate with else gamers book gossip composer during online diversion or, sometimes, players can actually to other players, using special audio component.

Whatsoever online games level a monthly fee for way to the recording occupation software. Humans of Warcraft (WoW) is one brave. A monthly fee might also be offered to utilize players hit to the system that helps them hear and insert to gamers remotely. When a multiplayer gamey, participants have to concord to a set of rules, oftentimes an End Human Permit Planning (EULA) that helps forbid conflicts between players and that defines the required behaviour for players. Those who break the rules will be from playing the spirited.

Online is sometimes reasoned a var. of online gaming. This of gamey, nonetheless, is outlaw for residents of any countries. Most online casinos or salamander apartment are supported in countries that grant online ; it's up to the individual to jazz his or her land's laws regarding online play. When using an online casino, gamblers leave money an calculate at the Web position from a commendation salutation or incline chronicle, then chance with that money. Online play can necessitate nearly any of gambling, such as electronic machines, electronic poker, and sports wagering.
بازی آنلاین




ارسال توسط amir ali

هفت صبح: شاید به نظر همه ما بالشی که زیر سرمان قرار می دهیم هیچ وقت کهنه نمی شود و به هیچ عنوان تاریخ انقضا ندارد و تا زمانی که پر یا الیافش بیرون نزند نیازی به عوض کردن آن نیست اما متخصصان بهداشت توصیه می کنند برای داشتن خوابی راحت، هر 12 تا 18 ماه بالش خود را تعویض کنید و در ضمن استفاده بیش از اندازه از یک بالش علاوه بر اینکه مقاومت اولیه آن را از بین می برد، می تواند وسیله ای خوب برای اجتماع انواع قارچ ها، کپک ها و گرد و غبارهایی بسیار ریز باشد و سبب ایجاد انواع آلرژی ها و حساسیت ها شود. dr matterss
}ویژگی های یک بالش مناسب|انتخاب بالش|نکات قابل توجه در انتخاب بالش|یکی از مواردی که باعث خواب راحت می شود} سری {1|2|3|4{

پس اگر از عمر بالش تان دو سال می گذرد، حتما به فکر خریدن بالشی جدید باشید.
راهنمایی برای انتخاب کالای خواب مناسب



انتخاب یک بالش خوب، نقش بسیاری در خوابی راحت دارد زیرا بالش نامناسب موجب به وجود آمدن علائمی مانند سردردهای شدید و بی حس شدن شانه و بازو می شود اما سوال اینجاست که چه بالشی مناسب است؟
کالای خواب- کالای خواب - کالای خواب - کالای خواب -کالای خواب
بالش سفت یا نرم؟ کوتاه یا بلند. متخصصان استخوان و مفاصل معتقدند یک بالش مناسب باید به اندازه ای سفت باشد که سر و گردن را با ستون فقرات به طور موازی قرار دهد، درست مانند وقتی که در حالت ایستاده هستیم.

انتخاب یک بالش خوب بستگی به خوابیدن افراد دارد. البته کسانی نیز به دلیل بعضی از علائم و بیماری ها و شرایط ویژه نیز باید از بالش هایی خاص استفاده کنند. انتخاب کالای خواب

1) بالش نرم و سبک برای افرادی که روی شکم می خوابند خوب است چون از فشار آمدن به گردن، جلوگیری می کند.

2) بالش متوسط و سفت، در شرایطی خوب است که سر در تماس با آن به جلو تمایل پیدا کند و نیز قوس بیشتری نسبت به سایر بالش ها داشته باشد. برای افرادی که به پشت یا طاق باز می خوابند این بالش بسیار خوب است.

نکات قابل توجه در انتخاب بالش سری {1|2|3|4{

3) بالش نازک و سفت برای افرادی که به پهلو می خوابند بسیار خوب است زیرا فضای خالی بین گوش و شانه را در این حالت پر می کند و بهترین تکیه گاه برای این افراد است. بهتر است بیشتر به پهلو یا پشت بخوابید زیرا خوابیدن به دمر می تواند مشکلاتی جدی برای کمر و ستون فقرات ایجاد کند. کالای خواب مناسب
click here

و اما چه جنسی از بالش مناسب تر است؟



1) بالش هایی که از پَر، پُر شده است به نسبت نرم تر و البته گران ترند. شما اگر طرفدار بالشی سفت هستید، می توانید از بالش تمام پر یا مخلوط پر و کرک استفاده کنید. فقط اگر دچار حساسیت یا آلرژی هستید بالش پر را به شما توصیه نمی کنیم.

انتخاب بالش سری {1|2|3|4{

2) بالش هایی که از الیاف پلی استر پر شده اند، نازک و نرمند و قیمت مناسبی دارند ولی این گونه از بالش ها در اثر شست و شو دچار برآمدگی می شوند که می تواند برای گردن مضر باشد.

3) بالش های اسفنجی که بسیار نرم و گران هستند و شکل های منحنی مانندی دارند که پس از مدتی خوابیدن روی آن حالت سر را به خود می گجیرند ولی بالش های اسفنجی نیز پس از مدتی استفاده و شست و شو جمع می شوند. پس بهتر است پس از مدتی استفاده از بالش، برای راحتی و آسودگی بیشتر آن را عوض کنید. تشک




ارسال توسط amir ali

روش های جدید شارژ ایرانسل هم در خانه و هم در مسافرت و هم در هرجا
دیگر نیاز به خرید کارت شارژ نیست و از هر کجا و هر زمان می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.


1- با شماره گیری 0218734 با هر تلفنی ثابت یا همراه

با توجه به دسترس بودن تلفن و امکان برقراری ارتباط با این پایانه به راحتی و در هر لحظه حتی از طریق تلفن همراه، متقاضیان و نیز نمایندگان گرامی می‌توانند از طریق تلفن ثابت و یا موبایل خود با مرکز تماس این شرکت تماس حاصل نموده و به راحتی نسبت به شارژ تلفن همراه اعتباری و یا شناسه وایمکس و نیز پرداخت قبض و یا افزایش سپرده تلفن همراه دایمی اقدام نمایند. در این روش شما می‌توانید پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه (یا انتخاب Caller ID) و یا شناسه وایمکس مورد نظر و نیز مبلغ شارژ و سپس شماره و رمز دوم کارت بانکی خود اقدام به شارژ نمایید. در صورت موفقیت پرداخت، بلافاصله شماره همراه مزبور شارژ شده و یک پیامک حاوی اطلاعات شارژ به وی ارسال می گردد. همچنین در این روش امکان پیگیری وضعیت آخرین تراکنش بر اساس شماره تلفن همراه متقاضی وجود دارد.
http://ecardcharge.com




2-با شماره گیری #724* و ثبت نام در سایت بانک سامان و از آن به بعد با گرفتن همان شماره از خط ایرانسل

دیگر نیاز به خرید کارت شارژ نیست و از هر کجا و هر زمان می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.
شرکت ایرانسل و به زودی همراه اول با ارائه سرویس «خدمات بانکداری همراه» خود، قسمت دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به شما مشترکین عزیز ارائه می‌نمایند.


با استفاده از این سرویس، کلیه مشترکین که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز اینترنتی کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند:

خرید شارژ ایرانسل

پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...)

مراحل استفاده از خدمات بانکداری همراه:

ثبت نام

۱. کد دستوری#۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید.
۲. منتظر دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک باشید.
۳. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را انجام کنید.
۴. در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد.


افزودن کارت

۱. نام کاربری که در مرحله قبل انتخاب نموده اید و رمز عبور را برای ورود به سامانه همراه ۲۴ وارد نمایید.
۲. بعد با انتخاب گزینه ثبت کارت از منوی بالای صفحه، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید.
• کافیست اطمینان حاصل نمایید که کارت(های) انتخابی دارای رمز دوم (کد پرداخت اینترنتی) می‌باشند.
• شما در این صفحه قادر خواهید بود که چندین کارت با نام های مختلف وارد نمایید.

نکته: در ثبت نام اولیه، شما محدودیتی در تعریف تعداد و انواع کارت‌ها در سیستم آنلاین و استفاده از آنها در تلفن همراه خود نخواهید داشت.
http://www.ecardcharge.com

استفاده از خدمات
۱. برای استفاده از این سرویس از طریق تلفن همراه برای هر خرید یا خدمات بانکی دیگر بایستی ابتدا کد دستوری #۷۲۴* را در تلفن همراه خود شماره گیری نمایید
۲. برای انتخاب منوهای مختلف کافیست شماره منو را در «پاسخ» شماره‌گیری نمایید.
• سپس با انتخاب منوی «فروشگاه» اقدام به خرید کارت شارژ نموده
• و یا با انتخاب منوی «پرداخت قبوض» قبض‌های خود را پرداخت نمایید.

۳. در هر کدام از مراحل فوق منویی از نام کارت های مختلف خود مشاهده خواهید کرد که می‌توانید پرداخت را از هر کدام از آنها که تمایل دارید انجام دهید.

توجه: رمز عبوری که از شما پرسیده می‌شود رمز عبور دوم کارت بانکی شما می‌باشد.

خدمات دیگری نظیر حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز در این سامانه قابل انجام است. http://www.ecardcharge.com/




تاریخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:شارژ ایرانسل,خرید شارژ ایرانسل,
ارسال توسط amir ali



تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:معرفی سایت,معرفی وبلاگ,
ارسال توسط amir ali



تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:معرفی سایت,معرفی وبلاگ,
ارسال توسط amir ali

لیست جوایز تجلی اراده ملی جشنواره فجر
فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردان احسان عبدی‌پور با 10 جایزه بیشترین تعداد جایزه را از بخش تجلی اراده ملی سی‌ویکمین جشنواره فجر دریافت کرد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، در مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر «تنهای تنهای تنها» 11 جایزه، «دهلیز» 5 جایزه، «زیباتر» از زندگی 5 جایزه، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» چهار جایزه، «گهواره‌ای برای مادر» چهار جایزه، «خسته نباشید» چهار جایزه، «حوض نقاشی» 3 جایزه، «مستند آخرین روزهای زمستان» سه جایزه، «دربند» دو جایزه، «رسوایی» دو جایزه، «فرزند چهارم» دو جایزه، «سربه مهر» دو جایزه و «ترنج» هم دو جایزه دریافت کردند.



براساس لیستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، سازمان‌های شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره فجر، فیلم‌های برگزیده خود را به تفکیک زیر اعلام کرده‌اند:

*نهادکتابخانه‌های عمومی کشور: گهواره‌ای برای مادر

*شورای فرهنگ عمومی: رسوایی

*شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت: زیباتر از زندگی

*اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران: تنهای تنهای تنها، کلاس هنرپیشگی، دربند و حوض نقاشی

*وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح: خسته نباشیدو زیباتر از زندگی

*معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری: تنهای تنهای تنها

*جمعیت هلال‌احمر: فرزند چهارم

*بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران: حوض نقاشی، گهواره‌ای برای مادر و دهلیز

*بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: زیباتر از زندگی، آخرین روزهای زمستان، بزرگمرد کوچک و تنهای تنهای تنها

*سازمان بهزیستی کشور: دهلیز

*معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: ابرهای ارغوانی

*روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: تنهای تنهای تنها و مستند آخرین روزهای زمستان

*ستاد اقامه نماز: گهواره‌ای برای مادر و سربه مهر

*جشنواره همایش روحانی در قاب سینما: گهواره‌ای برای مادر

*بنیاد شهید و امور ایثارگران: زیباتر از زندگی

*سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: خسته نباشید و مستند نغمه‌های محمدی

*شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: سربه مهر

*مرکز فرش ملی ایران: خسته نباشی و ترنج

*بسیج جامعه زنان: اکبر عبدی بازیگر نقش روحانی در فیلم رسوایی

*سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج: مستند آخرین روزهای زمستان و فیلم زیباتر از زندگی

*معاونت اجتماعی ناجا: هیس دخترها فریاد نمی‌زنند

*ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند: دهلیز

*مجمع هنرمندان خراسان: دهلیز

*سفارت افغانستان در ایران: خاک و مرجان

*آموزشگاه‌ سینمایی دارلفنون: هیس دخترها فریاد نمی‌زنند و تنهای تنهای تنها

*واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی: مستند بهانه‌ای برای بودن

*شرکت سرمایه‌گذاری سیمرغ پارس: دربند

*کانون سینمایی روشنا دانشگاه هنر: تنهای تنهای تنها

*بنیاد ادبیات داستان ایرانیان: تنهای تنهای تنها

*اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل: تنهای تنهای تنها

*انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات سمعی و بصری: خاکستر و برف

*جشنواره روستا: خسته نباشید

*اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: حوض نقاشی

*انجمن مدیران تولید سینمایی ایران: آزیتا موگویی مدیرتولید فرزند صبح و عباس درخشنده مدیر تولید هیس دخترها فریاد می‌زنند

*کانون ایرانی مدرسان سینما: ترنج و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند

*سازمان بسیج دانشجویی: دهلیز

*جنبش عدالت‌خواه دانشجویی: تنهای تنهای تنها

*فرهنگسرای انقلاب اسلامی: تنهای تنهای تنها

*دفتر تحکیم وحدت: تنهای تنهای تنها

*جمعیت دفاع از ملت فلسطین: فرشتگان قصاب

در این مراسم، از مدیر سینما فرهنگ به عنوان سینمادار نمونه و آقای مس‌گرانی مدیرنمونه سالن تقدیر به عمل آمد.
منبع: فیلم,دانلود سریال,دانلود فیلم




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:لیست جوایز تجلی اراده ملی جشنواره فجر,
ارسال توسط amir ali

تحلیل الکترو اسموک (مضرات وفوائد )



سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی شماست. دستگاه ترک سیگار الکترواسموک به شما امکان لذت بردن از سلایق خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده از دستگاه ترک سیگار الکترواسموک ( همان سیگار برقی e-health سیگار الکتریکی ) می توانید همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن را داشته باشید. سیگار الکترونیکی از کنترل مایکروالکترونیکی و تکنولوژی اتومایزینگ تشکیل شده است. سیگار سلامتی دستگاه ترک سیگار الکترواسموک ( همان سیگار الکتریکی ) کاملاً شبیه یک سیگار است اما بدون مواد مضر.

نحوه استفاده از دستگاه ترک سیگار الکترواسموک

دستگاه ترک سیگار الکترواسموک دود تولید می کند در صورتیکه هیچ ماده آلوده کننده ای در آن نیست. برای روشن کردن دستگاه ترک سیگار الکترواسموک به شعله احتیاج ندارید. می توانید با تندرستی سیگار بکشید اما بدون هیچ آلودگی محیطی. سیگار الکترونیکی شامل محفظه ضدزنگ ، باتری یون لیتیوم، مدار مایکرو الکترونیک، محل فشنگ اتومیزه و یک راهنمای نوری در نوک خود می باشد. اشخاصی که قصد ترک کردن سیگار در سطوح مختلف را دارند، می توانند برای کم کردن تدریجی استعمال نیکوتین و تنباکو از مراحل کارتریج های سطح بالا، متوسط، کم و صفر استفاده کنند. پیگیری در استفاده از این چهار مرحله باعث کاهش استعمال نیکوتین و ترک ناخودآگاه سیگار می شود.

1- استفاده از کارتریج با سطح بالای نیکوتین و دنبال کردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل 2- سپس استفاده از کارتریج با سطح متوسط نیکوتین و دنبال کردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل 3- سپس به صورت یک در میان از کارتریج با سطح پایین و صفر استفاده کنید. 4- در این مرحله از کارتریج با سطح نیکوتین صفر استفاده کنید و خواهید دید بصورت ناخودآگاه اما کامل مصرف نیکوتین را کنار گذاشته اید

برخی از امکانات و قابلیتهای دستگاه ترک سیگار الکترواسموک :

بهترین وسیله برای ترک سیگار - بدون عوارض و بسیار راحت
الکترو اسموک برترین محصول روز دنیا برای ترک سیگار و باز یافتن سلامتی
عمرطولانی و مفید بدون سیگار را با الکترو اسموک به دست آورید
شما با دستگاه ترک سیگار الکترواسموک در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید
دیگر لازم نیست نگران بوی بد دهان و یا لباس و بدن خود باشید
دارای 10 کارتریج
منبع : تحلیل الکترو اسموک (مضرات وفائده ها ),الکترو اسموک,تحلیل الکترو اسموک (مضرات وفوائد )




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:الکترو اسمو,
ارسال توسط amir ali

پیشنهاد بی شرمانه برلوسکونی به یک زن
یک زن ایتالیایی از «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر پیشین ایتالیا خواست تا به دلیل رفتار بی‌شرمانه‌اش با وی در حضور دیگران از او و همه زنان ایتالیا عذرخواهی کند.





«آنجلا برونو» کارمند 30 ساله شرکت انرژی‌های تجدید‌شونده «گرین‌پاور» در گفت‌وگو با شبکه 7 تلویزیون ایتالیا گفت که دختر 13 ساله وی پس از دیدن ویدئویی از او در جریان دیدار کاری با برلوسکونی در شبکه اجتماعی چندین روز گریه کرده است.



در این فیلم برلوسکونی و برونو برای انعقاد قرارداد با همملاقات کردند که در جریان این دیدار برلوسکونی در برابر دیگر همکاران و با لحنی کنایه‌آمیز به وی پیشنهاد بی‌شرمانه داده است.



برونو گفت: «من می‌خواهم که برلوسکونی از همه زنان ایتالیایی عذرخواهی کند.چرا که آنها نباید اینطور در محیط کار و یا خارج از آن آزار داده شوند. این ایتالیایی است که من آن را برای هیچ کس آرزو نمی‌کنم و امیدوارم کسی نیز خواهان آن نباشد.»



این ویدئو تا کنون 950 هزار بار در شبکه اجتماعی مشاهده شده است و به صورت گسترده پخش شده است.

منبع : دانلود آهنگ,عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دانلود آهنگ,عاشقانه

مدیر باشگاه میلان قصد دارد در انتخابات پارلمانی آتی شرکت کند. وی که موارد متعددی از فساد مالی و اخلاقی متوجه اوست، از منتقدان سرسخت « ماریو مونتی» نخست‌وزیر کنونی ایتالیا محسوب شود.



منابع: رویترز، خبرگزاري فارس، خبرنگاران جوان




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب: دانلود آهنگ,اس ام اس عاشقانه,عاشقانه,
ارسال توسط amir ali

مزایای اجرای سنگ فرش کوبیک (کیوبیک) در محوطه ها

- استحکام و مقاومت }بسیار|خیلی} بالا در برابر عوامل سایشی ، تغیرات آب و هوا ، فشارهای ناگهانی و عوامل شیمیایی ، تنوع در طرح و نقش

- بدون نیاز به زیرسازی دقیق و تجهیزات پر هزینه

- قابلیت ترمیم ، تعمیر و برداشت بسیار آسان و سریع و اجرای دوباره بدون نیاز به مصالح جدید

- قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح

- دفع سریع آبهای سطحی و عدم لغزندگی سطحی

- ایجاد تنوع و آرامش محیطی

- به علت وجود سطحی خشن و طبیعی که از خواص سنگ کوبیک (کیوبیک) است هیچگونه لغزندگی در هیچ شرایطی ایجاد نمیشود
مشخصات سنگ کوبیک (کیوبیک)
جنس
رنگ
ابعاد
نوع

گرانیت
طوسی ، مشکی ، قرمز ، صورتی
10*10*10 و سفارشی
سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

تراورتن
قرمز ، زرد ، کرم ، قهوه ای
10*10*10 و سفارشی
سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

گرانیت
طوسی ، مشکی
15*15*20
جدول کیوبیک

تراورتن
قرمز ، زرد ، کرم
15*15*20
جدول کیوبیک


ابعاد ذکر شده در جدول فوق با 2 سانتیمتر تلورانس تولید میشود.

لازم به ذکر است که نوع جنس سنگفرشها همگی از جنس سنگهای مقاوم ساختمانی می باشد و اساسا به واسطه نحوه تولید این محصول از سنگهای بسیار سخت استفاده میشود.


طریقه نصب سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

- روش خشکه چینی :

در این روش اجرا به علت عدم استفاده از ملات ماسه سیمان هزینه اجرا کمتر و سرعت عملیات اجرائی بیشتر است . همچنین به علت عدم استفاده از بند کشی و دوغاب ریزی آبهای سطحی براحتی به سطح زیرین سنگفرش نفوذ کرده و از زه کش اطراف به بیرون هدایت می گردد و در نتیجه همیشه سطحی بدون آب گرفتگی و لغزندگی خواهیم داشت . در این شیوه اجرا ، سنگفرش براحتی قابل بازسازی است بطوری که در صورت احتیاج به هرگونه حفاری میتوان سطح کار مورد نیاز را جمع آوری نمود و پس از انجام عملیات مورد نظر دوباره همان سنگفرش را بدون نیاز به مصالح جدید دوباره چینی و فرش نمود.

- روش ملات ماسه سیمان :

در این روش اجرا پس از زیر سازی به روش معمول اجرای سنگفرش ساختمانی از ملات ماسه سیمان جهت اجرا استفاده شده و سپس بند کشی می گرددسنگ کوبیک سنا,سنگفرش کیوبیک سنا,aria sazan sana.




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:سنگ کوبیک,
ارسال توسط amir ali

مزایای اجرای سنگ فرش کوبیک (کیوبیک) در محوطه ها

- استحکام و مقاومت }بسیار|خیلی} بالا در برابر عوامل سایشی ، تغیرات آب و هوا ، فشارهای ناگهانی و عوامل شیمیایی ، تنوع در طرح و نقش

- بدون نیاز به زیرسازی دقیق و تجهیزات پر هزینه

- قابلیت ترمیم ، تعمیر و برداشت بسیار آسان و سریع و اجرای دوباره بدون نیاز به مصالح جدید

- قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح

- دفع سریع آبهای سطحی و عدم لغزندگی سطحی

- ایجاد تنوع و آرامش محیطی

- به علت وجود سطحی خشن و طبیعی که از خواص سنگ کوبیک (کیوبیک) است هیچگونه لغزندگی در هیچ شرایطی ایجاد نمیشود
مشخصات سنگ کوبیک (کیوبیک)
جنس
رنگ
ابعاد
نوع

گرانیت
طوسی ، مشکی ، قرمز ، صورتی
10*10*10 و سفارشی
سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

تراورتن
قرمز ، زرد ، کرم ، قهوه ای
10*10*10 و سفارشی
سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

گرانیت
طوسی ، مشکی
15*15*20
جدول کیوبیک

تراورتن
قرمز ، زرد ، کرم
15*15*20
جدول کیوبیک


ابعاد ذکر شده در جدول فوق با 2 سانتیمتر تلورانس تولید میشود.

لازم به ذکر است که نوع جنس سنگفرشها همگی از جنس سنگهای مقاوم ساختمانی می باشد و اساسا به واسطه نحوه تولید این محصول از سنگهای بسیار سخت استفاده میشود.


طریقه نصب سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

- روش خشکه چینی :

در این روش اجرا به علت عدم استفاده از ملات ماسه سیمان هزینه اجرا کمتر و سرعت عملیات اجرائی بیشتر است . همچنین به علت عدم استفاده از بند کشی و دوغاب ریزی آبهای سطحی براحتی به سطح زیرین سنگفرش نفوذ کرده و از زه کش اطراف به بیرون هدایت می گردد و در نتیجه همیشه سطحی بدون آب گرفتگی و لغزندگی خواهیم داشت . در اینروش اجرا ، سنگفرش براحتی قابل بازسازی است بطوری که در صورت احتیاج به هرگونه حفاری میتوان سطح کار مورد نیاز را جمع آوری نمود و پس از انجام عملیات مورد نظر دوباره همان سنگفرش را بدون نیاز به مصالح جدید دوباره چینی و فرش نمود.

- روش ملات ماسه سیمان :

در این روش اجرا پس از زیر سازی به روش معمول اجرای سنگفرش ساختمانی از ملات ماسه سیمان جهت اجرا استفاده شده و سپس بند کشی می گرددaria sazan sana,سنگفرش کیوبیک سنا,read more.




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:سنگ کوبیک,
ارسال توسط amir ali

اگر شما بد خواب هستید یا خواب کافی ندارید، می تواند نشانه این باشد که شاید تشک شما راحت نیست. خستگی و خواب آلودگی در صبح، به سختی از تختخواب بیرون آمدن، صبح وکج خلق بودن، نشانه بدخوابی شما است. مطالعات نشان می دهد افرادی که تشک جدیدی را خریداری کرده اند، خواب بهتری را تجربه می کنند...



دیگر این روزها صدای پنبه زن ها را در کوچه های پرازدحام شهرها کمتر می شنویم. دیگر خبری از زدن پنبه های تشک نیست. این روزها کم کم انواع تشک های فنری و اسفنجی روی تختخواب خانه ها جای تشک های دست دوز را می گیرند. ما یک سوم عمرمان را روی تشک می گذرانیم چون یک سوم عمرمان را خواب هستیم. با این حساب خرید تشک یکی از خریدهایی است که مستقیما با سلامت در ارتباط است.
تشک های اسفنجی و فنری تشک هایی هستند که اغلب در بازار مصرف دیده می شوند ولی در این بازار هفت رنگ، بازار تشک های تقلبی هم داغ است. تشک های تقلبی همان تشک های «یونولیتی» هستند. این تشک ها بسیار سبک و ارزان قیمت تر از تشک های اسفنجی اند و بیشتر از دو سه ماه عمر نمی کنند.
بعضی از افراد فکر می کنند اگر تشک خیلی سفت باشد بهتر است که این تشک ها طی مدت کمی با چند بار استفاده، شکسته و خراب و غیرقابل استفاده می شوند. این تشک ها به طور معمول در کارگاه های کوچک و بدون مجوز تولید و روانه بازار می شوند. برخی فروشندگان نیز تشک های خود را با اسامی مشابه مارک های معروف سازنده تشک به فروش می رسانند که اصلا کیفیت و استانداردهای یک تشک سالم را ندارند. بعضی دیگر از فروشندگان نیز مارک دوخته شده کنار تشک را پاره و جدا کرده و این تشک ها را به جای تشک های داخلی و خارجی به فروش می رسانند. نمونه دیگری از تقلب در بازار تشک به این شکل است که برخی تولید کنندگان کارگاهی و زیرپله ای، با مراجعه به در منازل و خریداری تشک های فنری دست دوم و قدیمی، این تشک ها را مجددا بازسازی کرده و با رنگ و طرح جدید و استفاده از روکش نو، به جای تشک نو می فروشند. این تشک ها به مرور انواع و اقسام بیماری های پوستی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند. شما به عنوان یک مصرف کننده باید بدانید می توانید شکایات خود را پس از خرید چنین تشک هایی با اتحادیه ندافان در میان بگذارید.
● چه تشکی استاندارد است؟
اگر قصد خرید تشک دارید باید بدانید یک تشک استاندارد چه ویژگی هایی دارد. اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ویژگی های خاصی را برای یک تشک استاندارد در نظر گرفته است. یک تشک استاندارد باید فنرهای قوی داشته باشد، عایق هایی از الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت داشته باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک از پارامترهایی است که نشانه مرغوبیت تشک است. که مورد استقبال افراد مسن قرار می گیرند و قیمت بالاتری نسبت به تشک های فنری دارند. تشک های طبی برقی نوع دیگری از تشک های طبی اند که به طور معمول با ولتاژ ۱۲ ولت کار می کنند. این تشک ها برای برطرف کردن دردهای ناشی از آرتروز مفاصل، استخوان و آسب دیدگی تاندون ها و ماهیچه ها استفاده می شوند همچنین چون قابلیت گرم شدن دارند می توان برای افراد مسن که نیاز به گرم شدن موضعی دارند، از این تشک ها استفاده کرد. تشک های بادی انواعی از تشک ها هستند که به طور معمول برای اوقات فراغت و نیز افرادی که به هر دلیل نمی توانند از تشک فنری معمولی استفاده کنند، خریداری می شوند.
● ـ نکاتی برای خرید تشک
▪ پیش از خرید تشک باید نکاتی را در نظر بگیرید تا وقتی تشک را به منزل آوردید و یک شب روی آن به خواب رفتید از انتخابتان راضی باشید:
ـ پرس و جو کنید: پیش از خرید تشک بهتر است خوب پرس و جو و تحقیق کنید. انواع تشک های موجود در بازار را جویا شوید و مارک های معروف تر و مرغوب تر را بیابید. اینجا هم هر قدر بیشتر پول بپردازید بیشتر آش خواهید خورد. شما می توانید یا در آگهی های اینترنتی به دنبال تشک مورد نظرتان بگردید یا راهی بازار یا نمایندگی های فروش تشک شوید. با کارشناسان فروش تشک گفتگو کنید و از آنها بخواهید پس از شنیدن نیازهایی که به یک تشک دارید، مناسب ترین تشک را به شما معرفی کنند.
بالش,dr matterss,تشک
ـ }گارانتی|ضمانت}: اگر از شرکت های معتبر تولید کننده تشک، خرید کنید تشک شما دارای گارانتی تعمیرات و تعویض خواهد بود. به طور معمول تشک ها تا ۱۰ سال گارانتی دارند. به طور معمول تشک های ضد آب را کارخانه های سازنده بهتر ضمانت می کنند. این تشک ها روکش های ضد آب دارند. بنابراین پیش از خرید تشک داشتن گارانتی و شرایط استفاده از آن را با فروشنده کنترل کنید.
ـ عجله نکنید: برای خرید تشک عجله نکنید و وقت کافی صرف کنید. انواع بسیار متفاوتی از تشک ها در بازار وجود دارند. تشک طبی، تشک اسفنجی، تشک بادی، تشک برقی، تشک آبی و... انواع تشک های موجود در بازار هستند. شما می توانید به آرامی روی تشک دراز بکشید و راحتی آن را امتحان کنید سپس یک تشک دیگر را امتحان کنید.
ـ ثبات و استحکام: هر تشکی که استحکام بیشتری داشته باشد لزوما بهتر و مرغوب تر نیست. بعضی ها فکر می کنند هرچه تشک سفت تر باشد برای کمر و ستون فقرات بهتر هست ولی این طور نیست. اگر تشک خیلی سفت باشد به استخوان ستون فقرات شما اجازه نخواهد داد مطابق با شانه ها و استخوان لگن شما خمیدگی پیدا کند. تشک هایی که نرم تر هستند به استخوان شانه و لگن شما اجازه می دهند در تشک کمی فرو روند و استخوان ستون فقرات شما به صورت مستقیم روی سطح تشک قرار گیرد.
ـ اندازه تشک: اندازه تشک باید متناسب با اندازه قد شما باشد. بزرگ ترین اندازه تشک را برگزینید که با اندازه تخت شما ست باشد.
ـ فنرها را کنترل کنید: اگر تشکی فنرهای بیشتری درونش کار گذاشته شده باشد لزوما تشک بهتری نیست. به طور معمول فنرهای تشک ها به هم پیوسته و یا جدا جدا درون آن کار گذاشته شده است. تشک هایی که فنرهای به هم پیوسته دارند به طور معمول درون آنها از فنرهای کمتری استفاده شده است چون فنرها به هم پیوسته و گره خورده اند. تشک هایی که فنرهای از هم جدا دارند، تعداد فنرهایی که درون شان کار گذاشته شده است بیشتر است زیرا هر فنر باید به تنهایی از بدن شما هنگامی که روی تشک دراز کشیده اید، حمایت کند. مزیت تشک هایی که فنرهای مستقل دارند این است که اگر شما روی تشک خوابیده باشید و فرد دیگری روی تشک جا به جا شود شما کمتر متوجه این جابه جایی تشک می شوید. اگر شما خوابتان سبک است این نوع تشک را خریداری کنید.
ـ تشک های ۲ لایه را برگزینید: تشک هایی که ۲ لایه آستر دارند شاید قیمت گران تری داشته باشند ولی لایه های داخلی آن در سال های اولیه مصرف به آسانی لک نمی شوند. حتما تشک هایی را دیده اید که اگر آستر آن را بردارید، اسفنج درون آن از لایه های سطحی لک شده است. این تشک ها چنین مشکلاتی ندارند.
بودجه شما چقدر است؟
قبل از اینکه برای خرید تشک راهی بازار شوید تصمیم بگیرید که می خواهید چقدر پول خرج کنید؟ اگر شما تشک های مختلف را امتحان کنید خواهید دید تشک هایی که گران ترند، راحت تر نیز هستند.
ـ از چه مارکی خرید می کنید؟ خیلی از اوقات ارزش دارد که شما از یک شرکت معتبر تولید کننده تشک، خرید کنید. تشک هایی که در این کارخانه ها تولید می شوند به طور معمول کنترل کیفیت بالایی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که سلامت عضلات و اسکلت بدن را هنگام دراز کشیدن روی تشک تامین می کنند.
ـ خجالت نکشید: سعی کنید تحت فشار فروشنده تشکی را خریداری نکنید. اصلا اشکالی ندارد سوالات زیادی درباره قیمت، گارانتی، کیفیت، طریقه حمل تشک به منزل (هزینه بر عهده شما یا فروشنده)، امکان تعویض تشک را از فروشنده بپرسید و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید تشک کنید.
کی به فکر خرید یک تشک جدید باشید
برخلاف عقیده بسیاری از افراد، تشک یکی از مهم ترین لوازم منزل است چرا که به طور مستقیم با سلامت اسکلت و عضلات شما در ارتباط است. ما یک سوم عمر خود را در خواب به سر می بریم بنابراین بهتر است یک سوم عمر خود را در تشک استانداردی طی کنید که تا خواب آرام و سالمی داشته باشید. اگر تشک شما بیش از ۱۰ سال عمر کرده است، گود شده یا قلمبه قلمبه شده است یا هنگامی که از خواب برمی خیزید بدنتان کوفته است، نشانه هایی هستند که شاید وقت آن است که به فکر خرید یک تشک جدید باشید.
● نشانه هایی که باید تشکتان را عوض کنید عبارتند از:
۱) در قسمتی از تشک که در آن قسمت می خوابید گودی ایجاد شده است.
۲) وقتی تشک شما غژغژ صدا می دهد.
۳) پس از خوابیدن روی تشک احساس کمردرد می کنید یا بدنتان کوفته است..
منبع: روزنامه سلامت




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:راهنمای خرید تشک استاندارد,
ارسال توسط amir ali

مزایای اجرای سنگ فرش کوبیک (کیوبیک) در محوطه ها

- استحکام و مقاومت }بسیار|خیلی} بالا در برابر عوامل سایشی ، تغیرات آب و هوا ، فشارهای ناگهانی و عوامل شیمیایی ، تنوع در طرح و نقش

- بدون نیاز به زیرسازی دقیق و تجهیزات پر هزینه

- قابلیت ترمیم ، تعمیر و برداشت بسیار آسان و سریع و اجرای دوباره بدون نیاز به مصالح جدید

- قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح

- دفع سریع آبهای سطحی و عدم لغزندگی سطحی

- ایجاد تنوع و آرامش محیطی

- به علت وجود سطحی خشن و طبیعی که از خواص سنگ کوبیک (کیوبیک) است هیچگونه لغزندگی در هیچ شرایطی ایجاد نمیشود
مشخصات سنگ کوبیک (کیوبیک)
جنس
رنگ
ابعاد
نوع

گرانیت
طوسی ، مشکی ، قرمز ، صورتی
10*10*10 و سفارشی
سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

تراورتن
قرمز ، زرد ، کرم ، قهوه ای
10*10*10 و سفارشی
سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

گرانیت
طوسی ، مشکی
15*15*20
جدول کیوبیک

تراورتن
قرمز ، زرد ، کرم
15*15*20
جدول کیوبیک


ابعاد ذکر شده در جدول فوق با 2 سانتیمتر تلورانس تولید میشود.

لازم به ذکر است که نوع جنس سنگفرشها همگی از جنس سنگهای مقاوم ساختمانی می باشد و اساسا به واسطه نحوه تولید این محصول از سنگهای بسیار سخت استفاده میشود.


طریقه نصب سنگفرش کوبیک (کیوبیک)

- روش خشکه چینی :

در این روش اجرا به علت عدم استفاده از ملات ماسه سیمان هزینه اجرا کمتر و سرعت عملیات اجرائی بیشتر است . همچنین به علت عدم استفاده از بند کشی و دوغاب ریزی آبهای سطحی براحتی به سطح زیرین سنگفرش نفوذ کرده و از زه کش اطراف به بیرون هدایت می گردد و در نتیجه همیشه سطحی بدون آب گرفتگی و لغزندگی خواهیم داشت . در اینروش اجرا ، سنگفرش براحتی قابل بازسازی است بطوری که در صورت احتیاج به هرگونه حفاری میتوان سطح کار مورد نیاز را جمع آوری نمود و پس از انجام عملیات مورد نظر دوباره همان سنگفرش را بدون نیاز به مصالح جدید دوباره چینی و فرش نمود.

- روش ملات ماسه سیمان :

در این روش اجرا پس از زیر سازی به روش معمول اجرای سنگفرش ساختمانی از ملات ماسه سیمان جهت اجرا استفاده شده و سپس بند کشی می گرددread more,سنگفرش کیوبیک سنا,سنگ کوبیک سنا.




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:سنگ کوبیک,
ارسال توسط amir ali

هفت صبح: شاید به نظر همه ما بالشی که زیر سرمان قرار می دهیم هیچ وقت کهنه نمی شود و به هیچ عنوان تاریخ مصرف ندارد و تا زمانی که پر یا الیافش بیرون نزند نیازی به عوض کردن آن نیست اما متخصصان بهداشت توصیه می کنند برای داشتن خوابی راحت، هر 12 تا 18 ماه بالش خود را تعویض کنید و در ضمن استفاده بیش از اندازه از یک بالش علاوه بر اینکه مقاومت اولیه آن را از بین می برد، می تواند وسیله ای مناسب برای اجتماع انواع قارچ ها، کپک ها و گرد و غبارهایی بسیار ریز باشد و سبب ایجاد انواع آلرژی ها و حساسیت ها شود.

پس اگر از عمر بالش تان دو سال می گذرد، حتما به فکر خریدن بالشی جدید باشید.



انتخاب یک بالش خوب، نقش زیادی در خوابی راحت دارد زیرا بالش نامناسب موجب به وجود آمدن علائمی مانند سردردهای شدید و بی حس شدن شانه و بازو می شود اما سوال اینجاست که چه بالشی مناسب است؟

بالش سفت یا نرم؟ کوتاه یا بلند. متخصصان استخوان و مفاصل معتقدند یک بالش مناسب باید به اندازه ای سفت باشد که سر و گردن را با ستون فقرات به طور موازی قرار دهد، درست مانند وقتی که در حالت ایستاده هستیم.

انتخاب یک بالش مناسب بستگی به خوابیدن افراد دارد. البته کسانی نیز به دلیل بعضی از علائم و بیماری ها و شرایط ویژه نیز باید از بالش هایی خاص استفاده کنند.

1) بالش نرم و سبک برای افرادی که روی شکم می خوابند مناسب است زیرا از فشار آمدن به گردن، جلوگیری می کند.

2) بالش متوسط و سفت، در شرایطی خوب است که سر در تماس با آن به جلو تمایل پیدا کند و نیز قوس بیشتری نسبت به سایر بالش ها داشته باشد. برای افرادی که به پشت یا طاق باز می خوابند این بالش بسیار مناسب است.


3) بالش نازک و سفت برای کسانی که به پهلو می خوابند بسیار مناسب است زیرا فضای خالی بین گوش و شانه را در این حالت پر می کند و بهترین تکیه گاه برای این افراد است. بهتر است بیشتر به پهلو یا پشت بخوابید زیرا خوابیدن به دمر می تواند مشکلاتی جدی برای کمر و ستون فقرات ایجاد کند.


و اما چه جنسی از بالش مناسب تر است؟



1) بالش هایی که از پَر، پُر شده است به نسبت نرم تر و البته گران ترند. شما اگر طرفدار بالشی سفت هستید، می توانید از بالش تمام پر یا مخلوط پر و کرک استفاده کنید. فقط اگر دچار حساسیت یا آلرژی هستید بالش پر را به شما توصیه نمی کنیم.

2) بالش هایی که از الیاف پلی استر پر شده اند، نازک و نرمند و قیمت مناسبی دارند ولی این گونه از بالش ها در اثر شست و شو دچار برآمدگی می شوند که می تواند برای گردن مضر باشد.

3) بالش های اسفنجی که بسیار نرم و گران هستند و شکل های منحنی مانندی دارند که پس از مدتی خوابیدن روی آن حالت سر را به خود می گجیرند ولی بالش های اسفنجی نیز پس از مدتی استفاده و شست و شو جمع می شوند. پس بهتر است پس از مدتی استفاده از بالش، برای راحتی و آسودگی بیشتر آن را عوض کنید. کالای خواب,click here,تشک




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:ویژگی های یک بالش مناسب,
ارسال توسط amir ali

این دوره آموزشی بر اساس کتاب Build Your Own Website The Right Way Using HTML & CSS از انتشارات Sitepoint می باشد.


چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

این کتاب برای کسانی مفید است که از طراحی سایت اطلاعی ندارند و می خواهند تازه به جمع طراحان سایت ملحق شوند پس مسلما از ساده ترین نکات آغاز می شود .
این کتاب شما را با HTML و CSS آشنا میکند و راه را برای ایجاد یک وب سایت استاندارد به شما نشان می دهد. ذکر این نکته لازم است که ترجمه خط به خط کتاب ارائه نمی شود و چیزی که به عنوان برداشت شخصی من یک طراح سایت (بهزاد علی بیگی) از کتاب می باشد در قالب مقالات آموزشی برای شما بیان خواهد شد.
سعی می کنم در هر مقاله حداکثر یک فصل از کتاب را آموزش دهم و مسلما با بازخوردی که از خوانندگان خواهم گرفت کیفیت کار و هم چنین وسعت کار را افزایش خواهم داد.
(کلمات کلیدی: طراحی سایت - طراحی وب سایت - پشتیبانی سایت - پشتیبانی وب سایت )
فصل اول:
Setting up Shop

این فصل در واقع آماده کردن کامپیوتر برای کار، قبل از زدن اولین طرح شماست.
قبل از این که وب سایت خودتان را بسازید، می بایست کامپیوتر خود را برای کار آماده نمایید که شامل برنامه هایی است که یا در سیستم شما موجود می باشد و یا این که می بایست آن ها را نصب نمایید.
برنامه های زیادی در بازار موجود می باشد اما در ابتدا از برنامه های رایگان و قابل دسترس استفاده می کنیم.
وسایل و برنامه های اصلی که شما نیاز دارید:

1- وسیلۀ ابتدایی برای ویرایش فایل های متنی که در واقع صفحه وب شما را شامل میشود
2- یک مرورگر (web browser) برای دیدن صفحات وب در آن
3- فرستادن صفحه وب سایت به محیط اینترنت با استفاده از ftp client

چون اکثر افراد ما درایران از ویندوز استفاده می کنند پس ابزارهای موجود در ویندوز را بررسی می کنیم.

ابزارهای اولیه در ویندوز:

1- ادیت کردن متن : برای ادیت کردن متن در ویندوز می توانید از Notepad استفاده نمایید. این متن، همان صفحۀ وب است .
برای دسترسی به این برنامه در محیط ویندوز مسیر زیر را طی کنید:

Start > All Programs > Accessories > Notepad

2- دیدن خروجی فایل : برای دیدن کار خروجی می بایست از مرورگر و یا browser استفاده کنیم. مرورگرهای متفاوتی وجود دارد که بحث آنها بسیار مفصل است ولی در محیط ویندوز مرورگر Internet Explorer در دسترس است.
شما می توانید آن را در دسکتاپ خود و یا Quick Launch ویا فولدر برنامه ها و یا در منوی start پیدا کنید.



3- برای فرستادن صفحه به محیط وب از دستور ftp استفاده خواهیم کرد که در ادامه به آن اشاره میکنم.

ابزارهای دیگر:

برای ادیت کردن صفحات خود می توانید از برنامه NoteTab استفاده کرد .مزیت استفاده از آن اینست که می توانید تب های مختلفی را برای صفحات مختلف باز کنید و بعد از بستن هم در حافظه ش می ماند و برای دفعه بعد هم باز می ماند.

همچنین مرورگرهای گوناگونی وجود دارد که استفاده از آن ها را در کنار Internet Explorer توصیه می کنم. اما در اینجا از یکی از بهترین آنها را نام می برم : firefox

اما همه عناصر که متن نیستند شما برای ویرایش عکس هم به برنامه هایی نیاز دارید که می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید:
Adobe photoshop
Adobe fireworks
Picasa
توصیه من استفاده از فتوشاپ است ، نگران نباشید یادگیری آن برای کاربرد وب آسان است.

مرحله آخر - درست کردن مکانی است برای فایل های ساخته شده :

بعد از ساختن فایل های خود مدیریت آنها بسیار مهم است و این که در کجا فایل اصلی و در کجا تصاویر قرار گیرد و به همین ترتیب تمام عناصر وب سایت.
شما باید یک فولدر بسازید و تمام عناصر وب سایت خود را در آن قرار دهید. فرض کنید در دسکتاپ خود می خواهید یک وب سایت بسازید.

Right click > new > folder

سپس نام وب سایت را انتخاب نمایید .حالا یک فولدر دارید که فایل اصلی به همراه تصاویر و css ,html ,..... را داخل آن قرار می دهید.

نگران نباشید با هم پیش میریم و به همه موارد خواهیم رسید.آموزش توسط بهزاد علی بیگی
طراحی و پشتیبانی سایت: more info,طراحی وب,طراحی وب سایت




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:طراحی سایت,
ارسال توسط amir ali

راهنمای درج آگهی
برای اینکه آگهی‌های شما در سایت مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد و از این طریق بتوانید مشتریان و مخاطبین واقعی خود را پیدا کنید، تجربه‌های درج آگهی در سایت ایستگاه به صورت خلاصه و قابل استفاده گردآوری شده است. امیدواریم برای شما راهنمای خوبی باشد.

عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید
عناوین زیر هیچ کمکی به خواننده نخواهد کرد و احتمالا روی آگهی شما کلیک نمی‌شود

"عناوین نامناسب"

- بهترین فرصت | فرصت طلایی | استفاده کنید
- جالب توجه | بسیار زیبا | قابل توجه
- فروش | فروش فوری | خرید | خریدار
- زیر قیمت | قیمت مناسب | ارزان قیمت
- انجام پروژه | انجام کار
- استخدام | کاریابی | آماده به کار
- بازاریابی | نمایندگی |
همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.

"عناوین مناسب"

- فروش آپارتمان 68 متری در پاسداران
- خریدار رنوی قسطی با 1 میلیون پیش
- استخدام مترجم زبان انگلیسی با 3 سال سابقه
- مشاوره پروژه برق صنعتی
- خرید ضایعات آهنی 100 تن به بالا
- لیسانس فیزیک با 3 سال سابقه، جویای کار
این عناونین یا عناوین مشابه به آن، اطلاعات نسبتا کاملی در اختیار بیننده قرار می‌دهد و مخاطب برای کسب اطلاعات دقیقتر روی آن کلیک می‌کند. بنابراین توصیه اصلی اینست که از عناوین شعارگونه و یا نامشخص خودداری فرمایید.

توجه:
- عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.
- درج شماره تلفن در / عنوان آگهی /، مجاز نیست. به هنگام درج آگهی، شماره تلفن را در جای مخصوص خود وارد کنید.
- ذکر متراژ و منطقه در عنوان آگهی‌های مرتبط با املاک، درج نام و مدل اتومبیل در عنوان آگهی‌های مرتبط با اتومبیل، بسیار موثر است.

دقت در انتخاب گروه مرتبط

بورس کالا و خدمات زمانی ایجاد می‌شود که یک دسته از کالا و یا خدمات مشخص در یک جای مشخص برای مشتری قابل دستیابی باشد. این محل می‌تواند فیزیکی باشد مثل بورس قطعات کامپیوتر بازار X و یا مجازی باشد مثل گروه‌های معرفی شده در سایت ایستگاه.
بنابراین شما با درج آگهی خود در گروه کاملا مرتبط با آگهی، شانس بهتری برای دیده شدن دارید. اگر کسی قصد خرید آپارتمان داشته باشد، مطمئنا به گروه خدمات ساختمانی مراجعه نخواهد کرد. تقریبا همه خریداران بالقوه آپارتمان، آگهی‌های قسمت املاک-> آپارتمان را انتخاب خواهند کرد.

آگهی ویژه

با توجه به اینکه درج آگهی در ایستگاه رایگان می باشد، اکثر بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی‌های ویژه می کنند.
درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.
علاوه بر این موضوع، آگهی‌های ویژه همانطور که در بخش مربوطه توضیح داده شده است، در صفحه اول سایت، گروه اصلی و زیرگروه مربوطه به مدت یک ماه نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

متن و مشخصات آگهی قبل از ثبت آگهی خود در سایت، یک بار آن را با صدای بلند برای خود و اطرافیانتان بخوانید. توجه کنید که شما به عنوان بازدید کننده، و مشتری آیا همه اطلاعات مفید را بصورت خلاصه و دقیق دریافت کرده‌اید؟
سئوالات زیر را از خود بپرسید و پس از آنکه پاسخ را راضی کننده یافتید، آگهی خود را درج کنید.

- آیا خواندن آگهی روان و ساده است؟

از جملات طولانی و نامفهوم پرهیز کنید.
اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتیب مشخص ارائه کنید.
از ارائه جملات کلیشه‌ای خودداری کرده و ارزشی که مشتری از ارتباط و استفاده از خدمات شما میبرد را ذکر کنید. به بیان دیگر عناصر اصلی که موجب تفاوت عرضه خدمات و یا کالای شما با دیگران می‌شود و برای مشتری ارزش دارد را به صورت واقعی و خلاصه بیان کنید.

- آیا به کلیه سئوالات اساسی و اولیه پاسخ داده شده است؟

به عنوان مثال برای درج آگهی فروش آپارتمان، متراژ- قیمت – طبقه – تعداد اتاق خواب – موقعیت فیزیکی ( خیابان و محله ) – سن ساختمان – امکانات اولیه تلفن گاز شوفاژ و پارکینگ بسیار مهم است.
با ارائه اطلاعات اولیه، خواننده به سرعت تصمیم خود را می‌گیرد و شما در وقت خود برای پاسخگویی به مراجعین صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

- آیا شیوه تماس با شما مشخص می باشد؟

درج شماره تلفن و آدرس در سایت ضرروی نیست. ولی شخص باید بداند با چه کسی و از چه طریقی ارتباط برقرار می‌کند. به هنگام ثبت نام درسایت نام دقیق و ایمیل خود را وارد می‌کنید که به صورت پیش فرض زیر کلیه آگهی‌ها قرار می‌گیرد.
چنانچه لازم است از طریقی غیر از ایمیل با شما تماس گرفته شود، آنرا در متن آگهی ذکر کنید.
انتخاب دقیق تک تک کلمه های آگهی، برای جلب توجه بازدید کنندگان بسیار حساس است. توجه کنید که بازدیدکنندگان شما بسیار باهوش هستند و قبل از آنکه به عناوین شعار گونه و تبلیغاتی توجه کنند، به اطلاعات مشخصی که ارائه شده است توجه خواهند کرد.
با توجه به حجم بالای آگهی در این سایت، بازدیدکنندگان فرصت مقایسه و انتخاب زیادی دارند. بنابراین هرگز از متن و عکس آگهی‌های دیگر کپی برداری نکنید. ارائه اطلاعات خلاصه و دقیق موجب جلب توجه مشتری خواهد شد. آگهی در اینترنت تفاوت عمده‌ای با تبلیغات تلوزیونی، رادیویی و روزنامه‌ای دارد. در این جا بازدیدکنندگان فرصت بیشتری برای بررسی دارند و مهمتر از هرچیزی برای آنها اطلاعات دقیق و خلاصه می باشد.
درج آگهی جدید,more info,درج آگهی رایگان
درج عکس

- یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند
- تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید
- از یک تصویر نمی‌توانید برای 2 آگهی استفاده کنید
- درج تصاویر عمومی مانند پرچم، منظره، پرتره، عکسهای غیر مرتبط و یا عکس چهره اشخاص مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.
- برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. بطور مثال شخصی برای آگهی دارالترجمه خود، عکسی از تابلو و در ورودی تهیه کرده بود که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده بود.




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:سایت آگهی,آگهی رایگان,
ارسال توسط amir ali

دانلود بازی معدن طلا Gold Miner Vegas برای pc




در بازی گلد ماینر یا همان Gold Miner Vegas شما به جمع آوری طلاهای معدن خواهید پرداخت و امتیاز کسب می کنید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت پارسی گیم با لینک مستقیم دانلود نمایید…


سری بازی های Gold Miner یکی از }جذاب ترین|بهترین} و پر طرفدار ترین بازی هایی است که در بین بازی ها کم حجم تا کنون عرضه شده است. این بازی با وجود ساده بودن , جنبه تفریحی بسیاری داشته و با حجم کم و گرافیک مناسب که دارد شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوتر حبس می کند ! در این نسخه از بازی که Gold Miner Vegas نام گرفته می بایست توسط پیر مردی به حفاری در معادن بپردازید و با کسب امتیاز و جمع آوری طلا به مراحل بالا تر سعود کنید. هم چنین به مرور زمان و با بیشتر شدن سرمایه تان به خرید انواع اجناسی که برای پیشرفت در کارتان نیاز دارید خواهید پرداخت.

لینک دانلود بازی | حجم : ۲۲٫۹ مگابایت

پسورد : par30game.com (پسورد در نام فایل وجود دارد)

منبع : سایت دانلود بازی,بزرگترین سایت دانلود بازی,سایت دانلود بازی




ارسال توسط amir ali

کلید های رمز بازی جی تی ای5 *GTA5*
سری هفتم : ابزارها و وسایل موجود در بازی GTA
LXGIWYL = اسلحه های نوع اول ( ضعیف )
KJKSZPJ = اسلحه های نوع دوم ( حرفه ای )
UZUMYMW =اسلحه های نوع سوم ( خفن )
HESOYAM = سلامتی+ضد گلوله+مقداری پول
OSRBLHH = افزایش درجه تعقیب به 2 ستاره
ASNAEB = بدون درجه تعقیب
AFZLLQLL = هوای آفتابی
ICIKPYH = هوای بسیار گرم
ALNSFMZO = هوا ابریه!!!
AUIFRVQS = بارون!!!!
CFVFGMJ = وای چه مه غلیظی!!!
YSOHNUL = Faster Clock
PPGWJHT = سریع تر كردن game play
LIYOAAY = كند تر كردن game play
AJLOJYQY = ملت با كلت میریزن سرت!!
BAGOWPG =این است یك مرد سخاوتمند!!!
FOOOXFT =همه مسلح هستند
AIWPRTON = f بر ات rhino میندازه
CQZIJMB = این رو برات میندازه Bloodring Banger
JQNTDMH = این رو برات میندازه Rancher
PDNEJOH = این رو برات میندازه Racecar
VPJTQWV = این رو برات میندازه Racecar
AQTBCODX = این رو برات میندازه Romero
KRIJEBR = این رو برات میندازه Stretch
UBHYZHQ = این رو برات میندازه Trashmaster
RZHSUEW = این رو برات میندازه Caddy
CPKTNWT = همه ی ماشینها منفجر میشن!!!
XICWMD = ماشین نامرئی
PGGOMOY = افزایش مهارت در كنترل ماشین ( یه جورایی چرت و پرته )
SZCMAWO = خود كشی!!!!
ZEIIVG = تمامی چراغ های راهنمایی سبز میشن
YLTEICZ = راننده ها عصی میشن
LLQPFBN = این مربوط به ترافیك ه Pink traffic
IOWDLAC = این مربوط به ترافیك ه Black traffic
AFSNMSMW = قایق ها پرواز می كنن
BTCDBCB = چاق بشید چله بشید....
JYSDSOD = بشید مثل آرنولد ماهیچه ای ( به قول معروف : عضل مضل ریدیف میشه...!!!)
KVGYZQK = لاغر استخوانی
ASBHGRB =همه جا از این آدمه پر میشه Elvis
BGLUAWML = ملت با RPG میفتن دنبالتون
نمیدونم چی بگم والا.. CIKGCGX = Beach Party
MROEMZH = گانگستر ها همه جان
BIFBUZZ = گانگستر ها خیابون ها رو به دست می گیرند
AFPHULTL =یك نینجای شمشیر دار
این رو معنی نكنم بهتره BEKKNQV = Slut Magnet
BGKGTJH = ماشین های مدل پایین تو خیابون ها پر میشن
GUSNHDE = ماشین های مدل بالا تو خیابون ها پر میشن
RIPAZHA = ماشین ها به پرواز در می آیند!!
JHJOECW = والا ما هم نفهمیدیم این چیه!؟ Huge Bunny Hop
JUMPJET = این رو براتون میندازه Hydra
KGGGDKP = این رو براتون میندازه Vortex Hovercraft
JCNRUAD =فكر كنم موقعی كه تصادف كنی می تركی!!
COXEFGU =همه ی ماشین ها دارای نیترو
BSXSGGC = یه كد خفن برا پرت كردن ماشین ها به هوا!!!
XJVSNAJ = همیشه نصف شب باشه
OFVIAC = هوای ساعت 21:00
MGHXYRM = طوفان خفن
CWJXUOC = طوفان شن
LFGMHAL = پرش خفن
BAGUVIX = جون بی نهایت
CVWKXAM = این بی نهایت میشه Oxygen
AIYPWZQP = چتر نجات
YECGAA = این رو بهت میده jet pack
AEZAKMI =هیچ وقت پلیس مزاحمتون نمیشه
LJSPQK = پر شدن درجه تحت تعقیب
IAVENJQ = یك ضربه خفن
AEDUWNV = هیچ وقت گشنه نمیشید
IOJUFZN = حالت riot
PRIEBJ = یك اسكین
MUNASEF = حالت Adrenaline
WANRLTW = تیر بی نهایت
OUIQDMW = افزایش دقت تیر اندازی دو موقع رانندگی
THGLOJ = شهر كم ترافیك
FVTMNBZ = ترافیك حاوی ماشین های محلی
SJMAHPE = فكر كنم به همه یه كلت بده
BMTPWHR = خودتون امتحان كنید ببینید چی میشه
ZSOXFSQ = به همه RPG میده
VKYPQCF = تاكسی ها نیترو داشته باشند
NCSGDAG = فكر كنم مهارت در تیر اندازی رو برا همه ی تفنگ ها پر می كنه
VQIMAHA = مربوط به ماشین ها
OHDUDE = این رو بهت میده Hunter
AKJJYGLC =این رو بهت میده Quad
AMOMHRER = این رو بهت میده Tanker Truck
EEGCYXT = این رو بهت میده Dozer
URKQSRK = این رو بهت میده Stunt Plane
AGBDLCID = این رو بهت میده Monster
ROCKETMAN = جت پك!!
ASNAEB = پاك كردن درجه تحت تعقیب

نظر یادتون نره

دانلود بازی Gta5,دانلود بازی جی تی آی 5,دانلود بازی جی تی آی 5




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:رمزهای بازی جی تی آی,
ارسال توسط amir ali

این دوره آموزشی بر اساس کتاب Build Your Own Website The Right Way Using HTML & CSS از انتشارات Sitepoint می باشد.


چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

این کتاب برای کسانی مفید است که از طراحی سایت اطلاعی ندارند و می خواهند تازه به جمع طراحان سایت ملحق شوند پس مسلما از ساده ترین نکات آغاز می شود .
این کتاب شما را با HTML و CSS آشنا میکند و راه را برای ساخت یک وب سایت استاندارد به شما نشان می دهد. ذکر این نکته لازم است که ترجمه خط به خط کتاب ارائه نمی شود و چیزی که به عنوان برداشت شخصی من یک طراح سایت (بهزاد علی بیگی) از کتاب می باشد در قالب مقالات آموزشی برای شما بیان خواهد شد.
سعی می کنم در هر مقاله حداکثر یک فصل از کتاب را آموزش دهم و مسلما با بازخوردی که از خوانندگان خواهم گرفت کیفیت کار و هم چنین وسعت کار را افزایش خواهم داد.
(کلمات کلیدی: طراحی سایت - طراحی وب سایت - پشتیبانی سایت - پشتیبانی وب سایت )
فصل اول:
Setting up Shop

این فصل در واقع آماده کردن کامپیوتر برای کار، قبل از زدن اولین طرح شماست.
قبل از این که وب سایت خودتان را بسازید، می بایست کامپیوتر خود را برای کار آماده نمایید که شامل برنامه هایی است که یا در سیستم شما موجود می باشد و یا این که می بایست آن ها را نصب نمایید.
برنامه های زیادی در بازار موجود می باشد ولی در ابتدا از نرم افزار های رایگان و قابل دسترس استفاده می کنیم.
وسایل و برنامه های اصلی که شما نیاز دارید:

1- وسیلۀ ابتدایی برای ویرایش فایل های متنی که در واقع صفحه وب شما را شامل میشود
2- یک مرورگر (web browser) برای دیدن صفحات وب در آن
3- فرستادن صفحه وب سایت به محیط اینترنت با استفاده از ftp client

چون اکثر افراد ما درایران از ویندوز استفاده می کنند پس ابزارهای موجود در ویندوز را بررسی می کنیم.

ابزارهای اولیه در ویندوز:

1- ادیت کردن متن : برای ادیت کردن متن در ویندوز می توانید از Notepad استفاده نمایید. این متن، همان صفحۀ وب است .
برای دسترسی به این برنامه در محیط ویندوز مسیر زیر را طی کنید:

Start > All Programs > Accessories > Notepad

2- دیدن خروجی فایل : برای دیدن کار خروجی می بایست از مرورگر و یا browser استفاده کنیم. مرورگرهای متفاوتی وجود دارد که بحث آنها بسیار مفصل است ولی در محیط ویندوز مرورگر Internet Explorer در دسترس است.
شما می توانید آن را در دسکتاپ خود و یا Quick Launch ویا فولدر برنامه ها و یا در منوی start پیدا کنید.



3- برای فرستادن صفحه به محیط وب از دستور ftp استفاده خواهیم کرد که در ادامه به آن اشاره میکنم.

ابزارهای دیگر:

برای ادیت کردن صفحات خود می توانید از برنامه NoteTab استفاده کرد .مزیت استفاده از آن اینست که می توانید تب های مختلفی را برای صفحات مختلف باز کنید و بعد از بستن هم در حافظه ش می ماند و برای دفعه بعد هم باز می ماند.

همچنین مرورگرهای گوناگونی وجود دارد که استفاده از آن ها را در کنار Internet Explorer توصیه می کنم. اما در اینجا از یکی از بهترین آنها را نام می برم : firefox

اما همه عناصر که متن نیستند شما برای ویرایش عکس هم به برنامه هایی نیاز دارید که می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید:
Adobe photoshop
Adobe fireworks
Picasa
توصیه من استفاده از فتوشاپ است ، نگران نباشید یادگیری آن برای کاربرد وب آسان است.

مرحله آخر - درست کردن مکانی است برای فایل های ساخته شده :

بعد از ساختن فایل های خود مدیریت آنها بسیار مهم است و این که در کجا فایل اصلی و در کجا تصاویر قرار گیرد و به همین ترتیب تمام عناصر وب سایت.
شما باید یک فولدر بسازید و تمام عناصر وب سایت خود را در آن قرار دهید. فرض کنید در دسکتاپ خود می خواهید یک وب سایت بسازید.

Right click > new > folder

سپس نام وب سایت را انتخاب نمایید .حالا یک فولدر دارید که فایل اصلی به همراه تصاویر و css ,html ,..... را داخل آن قرار می دهید.

نگران نباشید با هم پیش میریم و به همه موارد خواهیم رسید.آموزش توسط بهزاد علی بیگی
طراحی و پشتیبانی سایت: پشتیبانی سایت,read more,طراحی سایت




تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:طراحی سایت,طراحی وبسایت,پشتیبانی سایت,
ارسال توسط amir ali

پایگاه اینترنتی تهران 118 در شهریور ماه 1390 از سوی «مؤسسه صفحه اول» راه اندازی شد. این پایگاه اطلاعات عمومی واحدهای شغلی شهر تهران را اعم از تجاری و خدماتی با امکانات متنوع جستجو در اختیار بازدیدکنندگان فارسی زبان قرار می دهد.

این سایت در زمینه اطلاعات مشاغل کار میکند و شما میتوانید مشاغل خود را در این سایت ثبت کنید: تهران 118


◄ مؤسسه مطبوعاتی و اطلاع رسانی صفحه اول در سال 1370 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار مجله ای ماهانه با روش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با نام «صفحه اول» تأسیس شد. تا کنون 77 شماره از این نشریه که دربردارنده مطالب برگزیده از مطبوعات ایران و جهان است، منتشر شده است.

◄ از مهرماه 1376، در چارچوب قراردادی با شرکت مخابرات استان تهران، پروژه تدوین اطلاعات و تولید «راهنمای تلفن مشاغل تهران» (Tehran Yellow Pages) در دستور کار «صفحه اول» قرارگرفت و در پی 2 سال کوشش یک تیم 50 نفره، این کتاب با عنوان اختصاصی «کتاب 118» در سال 78 نشر گردید. از آن به بعد، و تا سال 1387 هر 2 سال یک بار، کتاب 118 با اطلاعات جدید، تجدید چاپ و منتشر گردید.

◄ چاپ و نشر نخستین بانک اطلاعات مدارس و مراکز آموزشی شهر تهران (به اضافه مشاغل مرتبط) که با همکاری سازمان آموزش و پرورش تهران در سال 84 منتشر شد، از دیگر فعالیت های «صفحه اول» در حوزه «اطلاع رسانی شهری» است. این بانک اطلاعات اختصاصی، دو نوبت دیگر، در سال های 87 و 91 با نام «کتاب مدرسه» (پس از به روزرسانی) چاپ و منتشر گردیده است.

◄ در سال های 1388 و 1390 دو نوبت نیز کتاب راهنمای مشاغل ویژه خانه و خانواده با }عنوان|موضوع} «صفحه اول + کتاب 118 ویژه منازل» به چاپ رسید که علاوه بر بانک اطلاعات واحدهای شغلی مورد نیاز در خانه، حاوی خواندنی های مفید برای خانواده ها بود.

◄ اکنون }خرسندیم|خوشحالیم که فاز یکم سایت تهران 118 را در جایگاه یک کتاب زرد آنلاین (Online Yellow Pages) در خدمت صاحبان مشاغل و عموم شهروندان برای جستجوی کالا و خدمات مورد نیازشان، قرار داده ایم.
راهنمای مشاغل,read more,tehran 118




تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:اطلاعات مشاغل,آدرس و تلفن,
ارسال توسط amir ali

بنا به درخواست تعدادی از کاربران آموزش تصویری دانلود کتاب از سایت و نحوه خواندن کتاب ها در این صفحه قرار گرفت که برای کسانی که آشنایی با دانلود و خواندن کتابها ندارند مفید خواهد بود.
برای شروع کار ابتدا نرم افزارهای زیر را دانلود کنید که کاربرد هر یک توضیح داده شده.
پس از دانلود, نرم افزار مورد نظر را از حالت فشرده خارج نمایید و در کامپیوتر خود نصب کنید.پس از نصب نرم افزارها به پایین همین صفحه مراجعه کنید و آموزش تصویری راهنمای دانلود کتابها را مطالعه کنید.


1-دانلود فایل

برای دانلود کتاب می توانید از نرم افزار Download Accelerator Plus استفاده کنید که علاوه بر بالا بردن سرعت دانلود قابلیت ریزوم یا ادامه ی دانلود را به شما میدهد و در مواقعی که اینترنت شما قطع میشود و یا دوست دارید ادامه دانلود را بعدآ انجام دهید ، نیازی نیست که از اول فایل را دانلود کنید ، این برنامه تا آنجایی که فایل را دانلود کرده اید را ذخیره می کند و ادامه اش را شروع به دانلود کردن می کند. ما ورژن 7 این برنامه را برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم.

دانلود Download Accelerator Plus 7.0.1.3 با حجم 3.04 مگابایت



2-unzip کردن فایل

کتابهایی که برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم به صورت zip شده است و بعد از دریافت باید از حالت فشرده خارج کرده تا فایل مربوط به کتاب را مشاهده کنید ، برای unzip کردن فایل، ما نرم افزار WinRAR را به شما پیشنهاد میکنیم که توسط این نرم افزار میتوانید فایلهایتان را فشرده کنید ، یا آنها را باز کنید.

دانلود WinRAR 3.40 Final با حجم 1.07 مگابایت



3-مطالعه کتاب

برای خواندن کتابهای دانلود شده از این سایت که اغلب فرمتشان PDF هست نیاز به برنامه ای دارید که این پسوند را پشتیبانی کند. میتوانید از دو نرم افزار Adobe Acrobat Reader و FoxIt Reader استفاده کنید که نرم افزار FoxIt Reader به دلیل کم حجم بودن و سبک بودنش توصیه میشود .

دانلود FoxIt Reader با حجم 4.93 مگابایت


4- مشاهده کتابهای با فرمت فلش

Macromedia Flash Player را همه می شناسید . این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین ؛ رسا ترین ؛ استوار ترین نرم افزارهایی است که به بهترین وجه به خواسته های سیستم عامل ،مرورگر ، تلفن های همراه و دیگر سیستمها پاسخ می دهد . فلش پلیر بطور کاملا تهییج کننده قابلیتهایی از جمله : موتور ترجمه متن پیشرفته ، قابلیت جدیدی در فشرده سازی و بازنمودن فایلهای فشرده صوتی تصویری، کانال ویدویی 8 بیت آلفا و بهبود عملکرد و امنیت ، را به شما می بخشد. از آنجاییکه این نرم افزار بر روی 98% سیستمهای ثابت و همراه متصل به اینترنت نصب شده است ، فلش پلیر پایه اساسی پلت فرم فلش بوده و کابران را قادر می سازد تا چه از نظر شخصی و چه از نظر سازمانی ، بتوانند تجربیات خود را بصورت دجیتالی به دیگران منتقل نمایند.

دانلود flash player با حجم 1.11 مگابایت




آموزش تصویری دانلود کتاب از سایت و نحوه خواندن کتاب ها

برای دانلود کتاب پس از ورود به کتابخانه مای بوک (www.mybook.ir) آخرین کتابهای افزوده شده را مشاهده می کنید که شامل عنوان کتاب-نام نویسنده کتاب-تعداد صفحات-حجم کتاب و تاریخ درج کتاب و همچنین گزینه دانلود کتاب میباشد.مانند شکل زیر


در این صفحه میتوانید کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا به منوی سمت راست مراجعه کنید و از فهرست موضوعات موضوع مورد نظر خود را انتخب کنید و کتابهای مربوط به آن موضوع را مشاهده کنید که همانند تصویر بالا میباشد.پس از انتخاب کتاب مورد نظرتان روی گزینه دانلود کتاب که با دایره قرمز رنگ در تصویر بالا مشخص شده کلیک کنید.پس از کلیک بر روی گزینه دانلود کتاب صفحه جدیدی باز می گردد که مشخصات و توضیحاتی در مورد کتاب در آن ذکر شده.مانند شکل زیر



در زیر توضیحات کتاب گزینه ای به نام (دانلود کتاب با حجم -...) وجود داره که باید بر روی آن کلیک کنید.مثل شکل بالا که با دایره قرمز رنگ مشخص شده.بعد از کلیک بر روی این گزینه در همین صفحه یک پنجره ظاهر میگردد مانند شکل زیر

http://dl.mybook.ir/image/help/2[www.mybook.ir].JPG

اختیاری : در این پنجره با ثبت ایمیل خود و عضویت در کتابخانه جدیدترین کتابهای سایت برای شما ارسال میشود

بر روی گزینه دانلود کلیک کنید و صبر کنید تا فایل بار گذاری گردد و در کامپیوتر خود و در محل دلخواه ذخیره کنید.که بسته به سرعت اینترنت شما و همچنین حجم کتاب ممکن است زمانی سپری شود. . حالا فایلی شبیه تصویر زیر میبینید که زیپ شده است


برای اینکه این فایل را از حالت فشرده خارج کنید روی آن کلیک راست کنید و گزینه (Extract Here) یا (نام کتاب Extract to ) را انتخاب کنید. مثل شکل زیر.


پس از انتخاب گزینه مورد نظر فایل از حالت فشرده خارج میشود. و فولدر آن ظاهر میشود.مانند شکل زیر



با دو بار کلیک بر روی این فولدر محتویات آن نمایش داده میشود مانند شکل زیر



که شامل 3 گزینه میباشد و گزینه ای که با کادر قرمز رنگ مشخص شده و نام کتاب روی آن ذکر شده کتاب مد نظر شماست برای خواند کتاب کافیست 2 بار روی آن کلیک کنید.به شرط آنکه نرم افزار خواند کتاب را که در بالا معرفی کردیم را نصب کرده باشید.

امیدوارم مفید واقع شده باشد.دانلود کتاب,click here,read more

mybook.ir




تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:دانلود کتاب,دانلود ایبوک,
ارسال توسط amir ali

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ستاره الماس هالی
شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ستاره الماس هالی نماینده کلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی و ارائه کننده تورهای داخلی و خارجی و بلیط قطار با سابقه 15 ساله و تجربه کاری 30 ساله آماده ارائه بهترین سرویس ها به مسافران محترم می باشد

تلفکس : 77848303 (6 خط) همراه : 09121371580
تهران ، نارمک ، میدان هلال احمر ، نبش میدان 83 ، شماره 19

-------------------
ساعت کاری : شنبه تا 4 شنبه 9 صبح الی 16:30 پنجشنبه ها : 9:00 صبح الی 12:30
مسافرین پروازهای خارجی در خارج از ساعات اداری می توانند با 09121371580 تماس حاصل فرمایند.


سوالات کلی

بلیط الکترونیک چیست ؟
بلیط الکترونیک نسل جدید بلیط های پروازی است که بصورت پرینت در آژانس هالی صادر گردیده و بعضا مسافر تنها با داشتن شماره آن میتواند پرواز خود را انجام دهد.

تفاوت پروازهای چارتر با پروازهای سیستمی چیست ؟
پرواز چارتر به پرواز اجاره شده ای گفته میشود که شرکت اجاره کننده بلیط آن را بفروش می رساند و بعضا غیرقابل استرداد می باشدُ و در ساعات نزدیک به پرواز بلیط آن ارزانتر از نرخ مصوب بفروش می رسد.

نحوه پرداخت پول بلیط به چه صورت است ؟
در حال حاضر امکان پرداخت به صورت نقدی،کارت به کارت و واریز به بانک می باشد و بزودی امکان پرداخت از طریق سایت فراهم می شود.

ساعات کار آژانس و آدرس آن را ذکر بفرمایید ؟
لطفا به صفحه آژانس ما مراجعه فرمایید

منظور از کانتر مجازی چیست لطفا مراحل خرید بلیط از طریق سایت را توضیح دهید؟
کانتر مجازی ، فضایی مجازی را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون مراجعه حضوری ، امکان مکالمه زنده ، طرح سوال
رزرو و صدور بلیط برای شما فراهم آید ، به این منظور به صفحه مربوط وارد شوید و سوال یا درخواست خود را از طریق گفتگوی زنده یا ارسال فرم ارسال نمایید و در صورت تمایل رزرو شما توسط کارمند ما انجام گرفته و پس از پرداخت
بلیط،هتل،تور،ویزای شما صادر می گردد.

سوالات مسافرت های خارجی

آیا امکان رزرو رایگان در پروازهای خارجی در آژانس هالی وجود دارد؟
بله ، پس از رزرو شما مهلت خرید بلیط تا تاریخی که سیستم رزرویشن مشخص می نماید ، خواهید داشت.

دلیل پایین بودن نرخ های سایر آژانس ها نسبت به نرخ های شما چیست آیا سیستم رزروها سراسری است ؟
سیستم رزرو در کل دنیا سراسری است پایین بودن نرخ دو دلیل اصلی دارد :

1-پروازی که به شما قیمت داده اند چارتر (اجاره ای) و بعضا غیر قابل استرداد است که در این صورت شما می توانید به بخش تور،چارتر،هتل،ویزای ما مراجعه و همان نرخ را دریافت کنید.

2-متاسفانه بعضی از آژانسهای مسافرتی قیمت کلاس پروازی را که وجود دارد ولی جا نمی دهد به مسافر اعلام می کنند و بعد از مراجعه مسافر اعلام می نمایند امکان رزرو نرخ ارزان وجود ندارد.

چرا باید بلیط خارجی خود را از شما تهیه نمایم ؟
ما با 30 سال تجربه کاری در ایرلاین و سابقه نزدیک به 15 سال نهایت تلاش خود را برای شما انجام میدهیم تا بهترین نرخ و بهترین پرواز را برای شما فراهم نموده تا در حداقل زمان و حداقل هزینه ، بهترین ها را تجربه کنید ، ضمن اینکه امکان انجام 90% مراحل تهیه بلیط بدون مراجعه از طریق سایت ما فراهم می باشد.

سوالات پروازهای داخلی

آیا امکان رزرو در پروازهای داخلی در آژانس هالی وجود دارد؟
رزرو بلیط برابر با خرید آن است ، بنابراین پس از تایید کارمند لطفا نسبت به واریز وجه بلیط اقدام تا بلیط برای شما صادر گردد ، ضمنا شما می توانید با اخذ اشتراک از کانتر داخلی نسبت به صدور بلیط بدون پرداخت وجه در همان لحظه اقدام نمایید.
---------------------------------
شرایط لغوی و جریمه بلیط های داخلی غیر از چارتر در آژانس هالی به چه صورت است؟
- تا قبل از ساعت 12 ظهر سه روز قبل از روز پرواز 5% بهای بلیط
-از ساعت 12 ظهر سه روز قبل از روز پرواز تا قبل از ساعت 12 ظهر روز قبل از پرواز 10% بهای بلیط
-از ساعت 12 ظهر روز قبل از پرواز تا 30 دقیقه قبل از پرواز 30% بهای بلیط
-از 30 دقیقه قبل از پرواز به بعد و یا عدم حضور در پرواز 50% بهای بلیط

چه نوع }هواپیمایی|هواپیماهایی} یا شرکت هواپیمایی را پیشنهاد می نمایید آیا هواپیماهای داخلی مطمئن هستند ؟
هر هواپیما بر اساس گواهینامه های اخذ شده دارای ساعات پروازی به عنوان عمر آن هواپیما هست که با تعمیرات اساسی یا اورهال این ساعات افزایش می بابد. مطمئنا خلبان و سازمان هواپیمایی کشوری اجازه برخواستن به هواپیمایی که دارای نقص می باشد تا رفع نقص نخواهند داد.
پبشنهاد ما در ناوگانهای ایرانی به ترتیب اولویت هواپیماهای زیر است :

Airbus 300-600
Airbus 300-B4
Airbus 300-B2
Airbus 310
Airbus 319-320-321
Boeing 747
FOKKER 100
MD-80-82-83
Boeing 727


سوالات تور ، هتل ، چارتر ، ویزا
دلیل تفاوت نرخ تورها در چیست ؟
تورها بر اساس ، نوع هواپیما ، ایام مناسبتی ، نوع هتل ، نوع سرویس دهی و دقیقه 90 بودن آنها دارای قیمت های مختلفی است.
-آیا امکان رزرو هتلهای بین المللی وجود دارد؟
بله
-سوالات قطار
دلیل تجمع برای بلیط قطار در ایام خاص چیست ؟
رجا بر پیش فروش بلیط های قطار اصرار دارد ، بدیهی است این تجمع بدلیل مراجعه همزمان مسافرین برای خرید بلیط باز شده قطار در یک ماه می باشد و با توجه به محدود بودن سیستم فروش و فعال شدن و پرشدن جا در چند ساعت این تجمع غیر قابل اجتناب می باشد. لینک سایت ستاره هالی : click here,آژانس مسافرتی,more info




تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:آزانس هواپیمایی,آژانس مسافرتی,
ارسال توسط amir ali

در این مطلب میخوایم یک مطلب تهیه غذا مخصوص از سری موارد تفریحی و سرگرمی برای شما ارائه دهیم
فرمول ساده آموزش باقلوای گردویی خانگی مخصوص عید
باقلوای خانگی مهارتهای زیادی لازم دارد ودرذ اینجا ما بطریق خیلی ساده آموزش باقلوا را برای عید نوروز آموزش دادیم


ابتدا شکر و آب را داخل ظرفی ریخته و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. بعد از جوشیدن و حل شدن شکر، آب لیمو را اضافه کرده و بگذارید تا شربت چند جوش بزند. شربت را کنار بگذارید…

مواد لازم:جهت پخت
۵۰۰ گرم آرد بسیار نرم و مناسب شیرینی‌پزی

۳ عدد تخم‌مرغ
شیر نصف پیمانه
روغن مایع نصف پیمانه
ماست ۳ قاشق غذاخوری
کره ۲۰۰ گرم
گردو ۵۰۰ گرم
نمک به‌مقدار کم

مواد لازم برای شربت :
۴ پیمانه شکر

۵ پیمانه آب

یک قاشق‌خوری آب لیمو
طرز تهیه|آماده کردن
ابتدا
شکر و آب را داخل ظرفی ریخته و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. بعد از جوشیدن و حل شدن شکر، آب لیمو را اضافه کرده و بگذارید تا شربت چند جوش بزند. شربت را کنار بگذارید.
آرد، تخم‌مرغ ، شیر ، روغن مایع، نمک و ماست را با هم مخلوط کرده و ورز دهید تا خمیر آماده شود. خمیر را به شکل یک توپ در آورده و روی آن را بپوشانید. به‌مدت نیم ساعت اجازه دهید خمیر بماند. خمیر را به ۱۰ قسمت تقسیم کنید. روی تخته یا یک میز آرد بپاشید و خمیر را روی آن باز کنید. نازکی خمیر باید مانند یک کاغذ باشد. سپس ۵ خمیر باز شده را در سینی که قبلاً چرب کرده‌اید قرار دهید. روی هر خمیر را با کره چرب کنید.
گردوی خرد‌شده را روی خمیر‌ها بپاشید تا در تمام سطح خمیر به ‌صورت یک دست پخش شود. بعد ۵ خمیر بعدی را باز می کنیم و روی گردوها قرار دهید. بعد از آن روی هر خمیر کره بمالید. در انتهای با کارد بسیار تیزی خمیرها را به‌صورت لوزی بریده و ظرف را به‌مدت ۳۰ دقیقه در فر با حرارت ۳۰۰ درجه‌ی فارنهایت یا ۱۵۰درجه‌ی سانتیگراد قرار دهید.
برای مشاهده مطالب بیشتر درا ین زمینه به این سایت مراجعه کنید. فان لینک باکس 69,تفریحی,سایت سرگرمی




تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:سایت سرگرمی,سایت تفریحی,تفریحی, آشپزی عید,
ارسال توسط amir ali
ارسال توسط amir ali

روش های جدید شارژ ایرانسل هم در خانه و هم در مسافرت و هم در هرجا
دیگر نیاز به خرید کارت شارژ نیست و از هر کجا و هر زمان می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.


1- با شماره گیری 0218734 با هر تلفنی ثابت یا همراه

با توجه به دسترس بودن تلفن و امکان برقراری ارتباط با این پایانه به راحتی و در هر لحظه حتی از طریق تلفن همراه، متقاضیان و نیز نمایندگان گرامی می‌توانند از طریق تلفن ثابت و یا موبایل خود با مرکز تماس این شرکت تماس حاصل نموده و به راحتی نسبت به شارژ تلفن همراه اعتباری و یا شناسه وایمکس و نیز پرداخت قبض و یا افزایش سپرده تلفن همراه دایمی اقدام نمایند. در این روش شما می‌توانید پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه (یا انتخاب Caller ID) و یا شناسه وایمکس مورد نظر و نیز مبلغ شارژ و سپس شماره و رمز دوم کارت بانکی خود اقدام به شارژ نمایید. در صورت موفقیت پرداخت، بلافاصله شماره همراه مزبور شارژ شده و یک پیامک حاوی اطلاعات شارژ به وی ارسال می گردد. همچنین در این روش امکان پیگیری وضعیت آخرین تراکنش بر اساس شماره تلفن همراه متقاضی وجود دارد.






2-با شماره گیری #724* و ثبت نام در سایت بانک سامان و از آن به بعد با گرفتن همان شماره از خط ایرانسل

دیگر نیاز به خرید کارت شارژ نیست و از هر کجا و هر زمان می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.
شرکت ایرانسل و به زودی همراه اول با ارائه سرویس «خدمات بانکداری همراه» خود، قسمت دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به شما مشترکین عزیز ارائه می‌نمایند.
خرید شارژایرانسل,شارژ ایرانسل,خرید شارژایرانسل

با استفاده از این سرویس، کلیه مشترکین که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز اینترنتی کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند:

خرید شارژ ایرانسل

پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...)

مراحل استفاده از خدمات بانکداری همراه:

ثبت نام

۱. کد دستوری#۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید.
۲. منتظر دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک باشید.
۳. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را انجام کنید.
۴. در پایان، سیستم پیغامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد.


افزودن کارت

۱. نام کاربری که در مرحله قبل انتخاب نموده اید و رمز عبور را برای ورود به سامانه همراه ۲۴ وارد نمایید.
۲. سپس با انتخاب گزینه ثبت کارت از منوی بالای صفحه، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید.
• کافیست اطمینان حاصل نمایید که کارت(های) انتخابی دارای رمز دوم (کد پرداخت اینترنتی) می‌باشند.
• شما در این صفحه قادر خواهید بود که چندین کارت با نام های مختلف وارد نمایید.

نکته: در ثبت نام اولیه، شما محدودیتی در تعریف تعداد و انواع کارت‌ها در سیستم آنلاین و استفاده از آنها در تلفن همراه خود نخواهید داشت.


استفاده از خدمات

۱. برای استفاده از این سرویس از طریق تلفن همراه برای هر خرید یا خدمات بانکی دیگر بایستی ابتدا کد دستوری #۷۲۴* را در تلفن همراه خود شماره گیری نمایید
۲. برای انتخاب منوهای مختلف کافیست شماره منو را در «پاسخ» شماره‌گیری نمایید.
• سپس با انتخاب منوی «فروشگاه» اقدام به خرید کارت شارژ نموده
• و یا با انتخاب منوی «پرداخت قبوض» قبض‌های خود را پرداخت نمایید.

۳. در هر کدام از مراحل فوق منویی از نام کارت های مختلف خود مشاهده خواهید کرد که می‌توانید پرداخت را از هر کدام از آنها که تمایل دارید انجام دهید.

توجه: کلمه عبوری که از شما درخواست می‌شود رمز عبور دوم کارت بانکی شما می‌باشد.

خدمات دیگری مانند حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز در این سامانه قابل انجام است.




تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:شارژ ایرانسل,خرید شارژ ایرانسل,
ارسال توسط amir ali

بسم الله الرحمن الرحیم.
سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه چیست؟

با نگاهی به اینترنت و مشاهده شمار زیاد ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه، انتخاب از میان آنها سخت و مشکل بنظر می رسد. در این متن ما سعی میکنیم ابتدا تعریف کلی از سامانه پیام کوتاه داشته و سپس مواردی که برای انتخاب یک سرویس دهنده خوب مورد نیاز است را در اختیار خواننده قرار دهیم.

تعریف سامانه پیام کوتاه: امروزه ارتباط مستقیم و دوطرفه با مخاطبان برای هر شرکت، سازمان یا نهادی از اهمیت خاصی برخوردار است و پیامک می تواند وسیله ای موثر برای یک ارتباط سریع و دوطرفه باشد. ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت علاوه بر سرعت، امکانات و ویژگیهای بسیاری میتواند در اختیار مشترک قرار دهد.
همانطور که برای ارسال پیامک با تلفن همراه، 1- گوشی 2- سیم کارت و 3- اعتبار ضروری می باشد، برای ارسال پیامک از طریق اینترنت نیز به 1- نرم افزار 2- شماره مجازی و 3- اعتبار یا همان شارژ پیامک مورد نیاز می باشد.

1- نرم افزار عبارتست از یک برنامه تحت وب یا ویندوز که امکانات متفاوتی از جمله ارسال و دریافت پیامک را در اختیار کاربر قرار میدهد.

2- شماره مجازی که می تواند از 6 تا 14 رقم باشد. تعداد ارقام شماره هیچ تاثیری در ارسال و دریافت پیامک ندارد اما بخاطر سپاری شماره های رند راحت تر است. مثلا 3000890009 یک شماره 10 رقمی رند است.
3- معمولا ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه تعرفه هر پیامک را شناور و بر اساس میزان خرید تعریف می کنند و هر چه میزان خرید بیشتر باشد هزینه ارسال هر پیامک کاهش می یابد.
ارسال اس ام اس انبوه,عقیق اس ام اس,پنل اس ام اس




ارسال توسط amir ali

بسم الله الرحمن الرحیم.
سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه چیست؟

با نگاهی به اینترنت و مشاهده شمار زیاد ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه، انتخاب از میان آنها سخت و مشکل بنظر می رسد. در این متن ما سعی میکنیم ابتدا تعریف کلی از سامانه پیام کوتاه داشته و سپس مواردی که برای انتخاب یک سرویس دهنده خوب مورد نیاز است را در اختیار خواننده قرار دهیم.

تعریف سامانه پیام کوتاه: امروزه ارتباط مستقیم و دوطرفه با مخاطبان برای هر شرکت، سازمان یا نهادی از اهمیت خاصی برخوردار است و پیامک می تواند وسیله ای موثر برای یک ارتباط سریع و دوطرفه باشد. ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت علاوه بر سرعت، امکانات و ویژگیهای بسیاری میتواند در اختیار مشترک قرار دهد.
همانطور که برای ارسال پیامک با تلفن همراه، 1- گوشی 2- سیم کارت و 3- اعتبار ضروری می باشد، برای ارسال پیامک از طریق اینترنت نیز به 1- نرم افزار 2- شماره مجازی و 3- اعتبار یا همان شارژ پیامک مورد نیاز می باشد.

1- نرم افزار عبارتست از یک برنامه تحت وب یا ویندوز که امکانات متفاوتی از جمله ارسال و دریافت پیامک را در اختیار کاربر قرار میدهد.

2- شماره مجازی که می تواند از 6 تا 14 رقم باشد. تعداد ارقام شماره هیچ تاثیری در ارسال و دریافت پیامک ندارد اما بخاطر سپاری شماره های رند راحت تر است. مثلا 3000890009 یک شماره 10 رقمی رند است.
3- معمولا ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه تعرفه هر پیامک را شناور و بر اساس میزان خرید تعریف می کنند و هر چه میزان خرید بیشتر باشد هزینه ارسال هر پیامک کاهش می یابد.
ارسال اس ام اس انبوه,عقیق اس ام اس,پنل اس ام اس




ارسال توسط amir ali

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 34796
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1